فهرست مطالب

5/5 - (1 vote)

فلزیاب دست دوم: بسیاری از افراد به دنبال دستگاه دست دوم یا به عبارتی کارکره میگردند که این موضوع میتواند دلایل مختلفی داشته باشد از جمله اینکه فرد به دلیل نداشتن بودجه کافی رو به خرید دستگاه دست دوم یا کارکرده میاورد. یکی از دلایل که به شما توصیه میکنم دستگاه دست دوم نخرید این است که شما نمیدونید این دستگاه برای چه نوع مکانی طراحی شده است مثلا دستگاه هایی هستند که فقط فلزیاب برای زمین های خشک و خاکی تنظیم شده است،و دستگاه هایی هم هستند که فقط برای زمین های ساحلی مورد استفاده دارند.

راد فلزیاب
راد فلزیاب

فلزیاب دست دوم چیست

یکی از مزیت های خرید دستگاه فلزیاب دست دوم هزینه کم آن میباشد . برای صرفه جویی در هزینه ها می توان از دستگاه فلزیاب دست دوم خریداری کنید ولی دقت داشته باشید که فلزیاب دست دوم گارانتی و تضمینی برای شما ندارد .در کشور ما، به دلیل قیمت بالای ارز، خرید و فروش فلزیاب‌های دست دوم  تقریباً همه شهرهای ایران، رونق بسیاری دارد. اکثر فلزیاب ها برای استفاده خاص طراحی شده اند، به عنوان مثال فلزیابی که فقط در آب می تواند اسکن کند و یا فلزیابی که در زمینهای ساحلی مورد استفاده قرار می گیرید.

انواع فلزیاب دست دوم

دستگاه فلزیاب دست دوم دیوار یکی از دستگاه های موجود در بازار است که برای کشف معدن ها و گنج های مخفی استفاده می شود. این دستگاه با استفاده از امواج الکترومغناطیسی القایی، توانایی تشخیص فلزات را دارد و می تواند فلزات مختلف از جمله طلا، نقره، مس و آهن را شناسایی کند.

موضوع اول گارانتی این دستگاه هاست همه مارک ها گارانتی دارند ولی آیا میدانید که چقد از گارانتی این دستگاه مانده است و یا اصلا تمام شده است یا نه، و یا مالک قبلی چگونه با فلزیاب کار انجام داده؟ آیا ضربه ای دیده است یا سالم است؟ باید ببنید این دستگاه ارزش خریدن دارد یا نه همانظور که عنوان شد با توجه به شرایط کنونی و افزایش قیمت گنج یاب ها و دستگاه های فلزیاب بسیاری از اپراتور ها به فکر خرید فلزیاب کار کرده می افتند.

هنگام خرید و فروش فلزیاب دست دوم به این چند نکته ای که در زیر ذکر می کنیم توجه کنید تا بتوانید یک دستگاه مناسب خریداری کنید در مرحله اول به اصالت یک دستگاه توجه داشته باشید. راه های مختلفی برای استعلام دستگاه های شرکتی ( خارجی مانند دستگاه های ماینلب ) وجود دارد که شما می توانید به عنوان مثال با استعلام شماره سریال یا مراجعه به سایت سازنده دستگاه ویا برقراری تماس تلفنی یا ایمیل به به تولید کنندگان فلزیاب از اصالت فلزیاب کارکرده باخبر شوید.

شاید بسیاری فکر کنند که انتخاب و خرید این دستگاه ها در حال حاضر بسیار سخت و غیرممکن است، اما برای پاسخ به بخشی از این سوال باید گفت که واقعا چنین نیست. اگر یک مرکز خرید و فروش فلزیاب دست دوم معتبر بتواند برند های برتر فلزیاب را متناسب با نیازسنجی شما در اختیارتان قرار دهد قطعا کار آسان تر خواهد بود.

بعلاوه این که به هیچ عنوان دستگاه فلزیاب بدی وجود ندارد، بلکه این محدوده مغناطیسی و همین طور قیمت است که مشخص می کند کیفیت دستگاه شما تا چه میزان بالا باشد.
این دستگاه ها ممکن است در شرایطی که اپراتور آن ها فردی کاربلد و آشنا به تکنیک های لازم باشد، خیلی عملکرد بهتری ارائه دهند. موضوع اول گارانتی این دستگاه هاست همه مارک ها گارانتی دارند ولی آیا میدانید که چقد از گارانتی این دستگاه مانده است و یا اصلا تمام شده است یا نه، و یا مالک قبلی چگونه با فلزیاب کار انجام داده؟ آیا ضربه ای دیده است یا سالم است؟ باید ببنید این دستگاه ارزش خریدن دارد یا نه همانظور که عنوان شد با توجه به شرایط کنونی و افزایش قیمت گنج یاب ها و دستگاه های فلزیاب بسیاری از اپراتور ها به فکر خرید فلزیاب کار کرده می افتند.

هنگام خرید و فروش فلزیاب دست دوم به این چند نکته ای که در زیر ذکر می کنیم توجه کنید تا بتوانید یک دستگاه مناسب خریداری کنید در مرحله اول به اصالت یک دستگاه توجه داشته باشید. راه های مختلفی برای استعلام دستگاه های شرکتی ( خارجی مانند دستگاه های ماینلب ) وجود دارد که شما می توانید به عنوان مثال با استعلام شماره سریال یا مراجعه به سایت سازنده دستگاه ویا برقراری تماس تلفنی یا ایمیل به به تولید کنندگان فلزیاب از اصالت فلزیاب کارکرده باخبر شوید.

شاید بسیاری فکر کنند که انتخاب و خرید این دستگاه ها در حال حاضر بسیار سخت و غیرممکن است، اما برای پاسخ به بخشی از این سوال باید گفت که واقعا چنین نیست. اگر یک مرکز خرید و فروش فلزیاب دست دوم معتبر بتواند برند های برتر فلزیاب را متناسب با نیازسنجی شما در اختیارتان قرار دهد قطعا کار آسان تر خواهد بود.

بعلاوه این که به هیچ عنوان دستگاه فلزیاب بدی وجود ندارد، بلکه این محدوده مغناطیسی و همین طور قیمت است که مشخص می کند کیفیت دستگاه شما تا چه میزان بالا باشد.
این دستگاه ها ممکن است در شرایطی که اپراتور آن ها فردی کاربلد و آشنا به تکنیک های لازم باشد، خیلی عملکرد بهتری ارائه دهند.

فلزیاب های دست دوم به چند دسته  تقسیم می شوند

۱ . فلزیاب ردیاب ( آنتنی شعاع زن )

۲ . فلزیاب بوقی  ( پالسی و وی ال اف )

۳ . فلزیاب تصویری ( مگنومتر و گرادیومتر و میدان ها ی محیطی . اثر حال  )

۴.فلزیاب دوکاره (مثل فلزیاب ردیاب و فلزیاب بوقی )

۵ . فلزیاب سه کاره  ( مثل ردیاب  و فلزیاب بوقی و تصویری )

۶ . فلزیاب پنج کاره

خرید فلزیاب دست دوم

به طور کلی فلزیاب دست دوم با قیمتی مناسب در بازار دسترسی پذیر است و کسانی که مایل به خرید فلزیاب دست دوم هستند می توانند این دستگاه را به جای خرید نسخه جدید، به صورت دست دوم تهیه کنند. این روش قیمتی بسیار مناسب تری را به همراه دارد و معمولاً کیفیت دستگاه ها نیز بسیار خوب است.

فلزیاب وسیله ای است که اغلب برای پیدا کردن اشیای قدیمی استفاده می شود .نحوه کار دستگاه فلزیاب دقیقا براساس اصول و قوانین فیزیکی می باشد ، در ایران  شرکت های زیادی اقدام به وارد و توزیع دستگاه های فلزیاب باکیفیت  می کنند . لازم است که اول با طرز کار دستگاه های فلزیاب اشنا شویم . مطابق با قوانین فیزیکی ،دیسک های فلزیاب در اطراف خود یک میدان مغناطیسی ایجاد می کنند.زمانی که وسیله ی فلزی درمیدان مغناطیسی قرار می گیرد شدت میدان مغناطیسی تغییر یافته ودستگاه طبق سیستم تطراحی شده است و از قبل آژیر اخطار میدهد تا فرد از حضور وسیله فلزی باخبر شود. فلزیاب وسیله ای است که اغلب برای پیدا کردن اشیای قدیمی استفاده می شود .نحوه کار دستگاه فلزیاب دقیقا براساس اصول و قوانین فیزیکی می باشد ، در ایران  شرکت های زیادی اقدام به وارد و توزیع دستگاه های فلزیاب باکیفیت  می کنند . لازم است که اول با طرز کار دستگاه های فلزیاب اشنا شویم . مطابق با قوانین فیزیکی ،دیسک های فلزیاب در اطراف خود یک میدان مغناطیسی ایجاد می کنند.زمانی که وسیله ی فلزی درمیدان مغناطیسی قرار می گیرد شدت میدان مغناطیسی تغییر یافته ودستگاه طبق سیستم تطراحی شده است و از قبل آژیر اخطار میدهد تا فرد از حضور وسیله فلزی باخبر شود.

قیمت دستگاه فلزیاب کارکرده

در بازار فعلی ایران، نرخ ارز دائما در حال افزایش است. با توجه به اینکه اغلب دستگاه های فلزیاب نیز وارداتی هستند، قیمت آن ها بر اساس نرخ ارز محاسبه می شود. قیمت دستگاه‌ های آکبند نیز متناسب با نرخ دلار به صورت روزانه بالا   می رود و افزایش پیدا می کند. همین موضوع سبب می شود که بسیاری از افراد علاقه مند به کاوش و جستجوی فلزات قادر به تهیه این دستگاه به صورت نو و آکبند نباشند. در این صورت است که خرید دستگاه فلزیاب دست دوم می تواند راه حل مناسبی باشد.

نکته دیگر اینکه امکان دارد زمانی که شما فلزیاب دست دوم را خریداری میکنید گارانتی و خدمات پس از فروش این دستگاه به اتمام رسیده باشد ، هزینه ای  که شما صرف خرید دستگاه فلزیاب دست دوم می کنید کمی بیشتر هزینه کنید تا فلزیاب سالم و نو بخرید چون درصد دستگاه  فلزیاب سالم نسبت به فلزیاب دست دوم خرابی ندارد چه بسا هزینه ای که صرف تعمیر دستگاه فلزیاب دست دوم می کنید باید مبلغ بیشتری را برای تعمیر این دستگاه در نظر بگیرید و قبل از اینکه این دستگاه را شما خریداری کنید معلوم نیست که چه کسی قبل از شما از این دستگاه  استفاده کرده و آیا از این دستگاه خوب نگهداری کرده است یاخیر ؟

لیست قیمت تکنولوژی دستگاه های فلزیاب و طلایاب این روزها بسیار در بین مردم شناخته شده است و هر کسی دوست دارد در مورد آن ها اطلاعاتی را کسب کند، در واقع این سیستم ها با استفاده از برنامه نویسی های کامپیوتری (نسخه های بروز و جدید تر) می توانند مختصات نسبی و یا حتی دقیق با استفاده از تکنولوژی های گران تر، اشیاء فلزی را قابل مشاهده نمایند.
البته اشیائی که در اعماق زمین وجود دارند.
در گذشته تنها به میدان مغناطیسی بسنده می کردند، اما حالا دیگر تکنولوژی توانسته قابلیت های تشخیص بهتری را در اختیار افراد قرار دهد.

بهترین دستگاه فلزیاب دست دوم

دستگاه فلزیاب لورنز زد تو یکی از بهترین دستگاه های دست دوم در بازار میباشد و دارای تکنولوژی پیشرفته می باشد که حساسیت و دقیت بالای دارد، برای کشف طلا و گنج های با ارزش است. این دستگاه نقطه زن پالسی یکی از محصولات شرکت لورنز آلمان است، که قدرت و توانایی بالایی در تفکیک انواع فلزات و کشف آن ها برای شما را دارد .

مزیت های خوب فلزیاب دست دوم و کارکرده سالم

خریدن سیستم های کارکرده و دست دوم یسری معایب دارد

عدم گارانتی دستگاه های اورجینال شرکت های معروف مانند ماینلب ، نوکتا ، اوکی ام و … حتما کاوشگران باید دقت کنند که گارانتی دستگاه مانده است و یا نه چون اگر زمان گارانتی مانده باشد که خیلی مزیت خوبی است.

نکته قابل توجه که اغلب به این فکر هستند که فلزیاب دست دوم خریداری کنند این است که فکر می کنند از لحاظ قیمت پایین تر است و صرفه جویی می کنند از دید دیگر که دقت کنید مزایای دیگری ندارد . همه ی افراد به پول نیاز دارند اما این که ماتصمیم بگیریم انواع دستگاه فلزیاب خریداری کنیم به نفعمان نیست چون هم اینکه فلزیاب های دست دوم تست ندارد و شما نمی توانید در زمان خرید این دستگاه را تست کنید واز کارایی دستگاه اطینان خاطر داشته باشید .

دلیل نخریدن فلزیاب دست دوم

توجه داشته باشید دستگاهی که خشی و یا خطی روی کویل و سیم پیچ های آن باشد و یا نه که اگر مشکلی داست خریداری نکنند بهتر است.

همچنین فلزیاب هایی هستند که خیلی کار کرده و تا حدی هم تعمیر شده است که خریداری اینها اصلا توصیه نمی شود.

بعضی از شرکت ها و یا افراد دستگاه های دست دوم و کارکرده خود را با قیمت بالا پیشنهاد می کنند.

معایب فلزیاب دست دوم

فلزیابهای دست دوم معمولاً به دلیل هزینه کمتر نسبت به فلزیابهای جدید و همچنین دسترسی آسانتر برای خریداران مورد استفاده قرار می‌گیرند.  فلزیابهای دست دوم ممکن است خرابی داشته باشند یا نیاز به تعمیر داشته باشند، بنابراین شما باید قبل از خرید به دقت آن‌ها را بررسی کنید

شرایط فلزیاب دست دوم در ایران

فلزیاب یک دستگاه پیشرفته و مدرن است، که می تواند اشیاء قیمتی، جواهرات و سکه های باستانی را کاوش کند. این دستگاه از یک سرجستجوگر الکترومغناطیسی تشکیل شده که با نوسانسازی و ایجاد میدان مغناطیسی اطراف خود، وجود فلزات را تشخیص می‌دهد.

دستگاه فلزیاب دست دوم و کارکرده در تهران

مهمترین علت برای خرید فلزیاب دست دوم ، قیمت فلزیاب می باشد.

این تنها دلیل برای صرفه جویی در هزینه خرید فلزیاب می باشد. همه افراد به پول نیاز دارند،

بنابراین اگر قصد خرید فلزیاب دست دوم را دارید، پیشنهاد می کنیم از کسی که میشناسید

و به آن اعتماد دارید دستگاه فلزیاب دست دوم را خریداری کنید.

همواره دستگاه های فلزیاب با محیط اطراف خود و با خاک ارتباط نزدیک دارند و عوامل بسیاری از جمله رطوبت بالای خاک، تجمع نخاله های فلزی، تجمع شدید مواد معدنی، وجود سنگ ها و یا خاک های دارای مواد فلزی و عدم تنظیم صحیح و کاربری مناسب از مهم ترین عوامل موًثر در کاهش دقت این سیستم ها می باشند.

یکی از مهم ترین فاکتورهای موثر در عمق فلزیابی، انتخاب سنسور می باشد یک اصل کلی در میدان های مغناطیسی نشان می دهد هر چه قطر سنسور یا Coil یک فلزیاب بیشتر باشد، عمق نفوذ سیستم بیشتر شده و حساسیت دستگاه به اجسام کوچک کمتر می شود و هر چه قطر سنسور کوچک تر باشد عمق نفوذ کمتر و حساسیت به اهداف کوچک تر بیشتر می شود،
از این رو محصولات ما دو سنسور ارائه می گردد تا کاربر بتواند بسته به نیاز خود عمق های مختلفی را تحت پوشش قرار دهد.

دستگاههای فلزیاب بر اثر کاوش در محیط های سخت و شرایط عملیاتی دشوار دچار آسیب میشوند و باید با یک دستگاه نو جایگزین شوند. گاهی اوقات نیز کاوشگر قصد دارد تا فلزیاب خود را با یک دستگاه جدیدتر تعویض کند تا بتواند در کاوش خود از مزایای یک گنج یاب پیشرفته بهره ببرد از این رو به سراغ افرادی که خرید و فروش فلزیاب دست دوم انجام میدهند , میروند.

گاهی ممکن است به دلیل مبتدی بودن یا کمبود بودجه ی شما شرکت هایی که خرید و فروش فلزیاب دست دوم انجام میدهند شمارا تشویق کنند تا دستگاه فلزیاب دست دوم یا کار کرده تهیه کنید اما چند نکته ای وجود دارد که اگر از آن اطلاع داشته باشید بد نیست

نکاتی برای خرید دستگاه فلزیاب کارکرده

یکی از بزرگترین مزایای خرید دستگاه فلزیاب کارکرده، کاهش هزینه است. در حالی که دستگاه‌های جدید بسیار گران قیمت هستند، دستگاه‌های کارکرده با قیمت پایین‌تری در دسترس هستند ، زیرا بیشتر دستگاه‌های فلزیاب کارکرده قبلاً توسط شخص دیگری استفاده شده‌اند و به دلیل استفاده کمتر، ممکن است عمر طولانی‌تری نسبت به دستگاه‌های جدید داشته باشند.

قدم اول: استفاده از یک فرد با تجربه

دستگاه فلزیاب یک وسیله‌ی الکترونیکی است که به کمک آن می‌توانیم مواد فلزی را در محیط‌های مختلف پیدا کنیم. این دستگاه با استفاده از امواج الکترومغناطیسی مانند موج‌های ترازویی و تحلیلی بر روی مواد صاف و داشتنی حرکت می‌کند و سپس نشان می‌دهد که آیا چیزی در این محل وجود دارد و چه نوع فلزی است.

قدم دوم: خرید برندهای معتبر جهان

فلزیاب ها، لوازم جانبی و افزودنی های متعددی تا به امروز تولید شده است. شرکت های تولید کننده معرف افزایش زیادی داشته اند. اما مارک ها و نام های معروفی وجود دارند که تجربه فوق العاده ای را با کیفیت، صرفه جویی و کارایی ارائه می دهند.

قدم سوم : بررسی شکل ظاهری دستگاه

دستگاه فلزیاب یک ابزار پیچیده است که از فناوری های مدرن برای شناسایی اشیای خفیه زیر زمینی استفاده میکند

همچنین افرادی که تازه وارد بحث کاوش و فلزیاب میشوند اگر از یک دستگاه دست دوم و قیمت پایین کار را شروع کنند خیلی بهتر است چون معمولا اولین خرید هر کاوشگر با توجه به هدفی که دارد و همچنین در محیط هایی که کاوش

می کند هر دستگاه نقاط ضعف و قوتی دارد و مجبور می شود که دستگاه خود را بفروشد و با یک دستگاه دیگر کار کند خرید فلزیاب دست دوم و کارکرده یک فرصت مناسب برای افراد تازه کار است.

قدم چهارم : کامل بودن تمامی محصولات جانبی

همچنین از وجود تمامی لوازم جانبی آن مطمئن شوید که کامل باشد مانند جعبه کنترل ، برد

زانویی ، کویل و سیم پیچ ها ، کابل ، هدفون و بقیه چیزها و … و اگر مطمئن شدید تمامی

موارد هس حتما باید تمامی لوازم را با دستگاه چک کنید که آیا با دستگاه هماهنگ است یا

نه ؟ منظور این است که کار می کند  یا نه

قدم پنجم : روشن کردن دستگاه

دستگاههای فلزیاب حرفه ای دارای تنظیماتی هستند که با انجام آنها میتوانید شانس خود را در رسیدن به هدف بیشتر کنید. بالانس کردن دستگاه با زمین ، تنظیمات مربوط به زمین کاوش و همچنین تنظیمات مربوط به نوع هدفی که به دنبال آن هستید از مهمترین تنظیمات اولیه هستند.

مرحله ششم : تست کردن فلزیاب برای شناسایی طلا

عمق فلز مورد تشخیص نیز تأثیرگذار است. برخی از دستگاه‌های تشخیص فلز قادر به تشخیص فلزات در عمق‌های مختلفی هستند. عمق عملکرد دستگاه و قدرت نفوذ سیگنال‌های الکترومغناطیسی به زمین در تشخیص فلز در عمق‌های مختلف نقش دارد.

لیست محصولات دست دوم و کارکرده ارزان

مزیت دیگر فلزیاب دست دوم خرید دستگاه مطمئن و توصیه شده : استفاده از فلزیاب هایی که با اینکه کارآیی و عملکرد بالایی را دارند ولی دیگر تولید نمی شود و این دستگاه ها توسط افراد با تجربه توصیه می شود که متاسفانه دستگاه اکبند آن وجود ندارد.

خرید فلزیاب های دست دوم و کار کرده محبوب

دستگاه‌های فلزیاب تولیدی  دارای تکنولوژی‌هایی هستند که اجازه تشخیص

انواع فلزات از جمله طلا، نقره، برنج و … را به کاربران می‌دهند.

این دستگاه‌ها به‌صورت دستی و یا با استفاده از سنسورها و دستگاه‌های الکترونیکی کار

می‌کنند.

خرید و قیمت فلزیاب دست دوم لورنز

فلزیاب لورنز یکی از پیشرفته‌ترین و محبوب‌ترین محصولات شرکت دیپ مکس آلمان است که به دلیل دقت بالا و عمق کاوش فوق‌العاده، مورد توجه بسیاری از کاوشگران حرفه‌ای و علاقه‌مندان به جستجوی گنجینه‌ها قرار گرفته است. خرید فلزیاب لورنز دست دوم می‌تواند گزینه‌ای اقتصادی و هوشمندانه برای افرادی باشد که به دنبال یک دستگاه قدرتمند با هزینه کمتر هستند. در این مقاله به بررسی قیمت فلزیاب لورنز دست دوم و عوامل موثر بر آن می‌پردازیم.

قیمت و خرید فلزیاب دست دوم جی پی

فلزیاب جی پی ایکس محصول شرکت minelab (ماینلب) استرالیا که یکی از بهترین شرکت های تولید کننده انواع دستگاه های فلزیاب ، طلایاب و گنج یاب در جهان است. انواع فلزیاب سازگار با اقلیم های مختلف ارائه می کند.این دستگاه از بهترین تولیدات این شرکت و نقطه زن Vlf است تا سه متر میتواند کاوش کند.

خرید انواع لوپ ها دست دوم اورجینال

لوپ ها یا دو چشمی هستند و یا سه چشمی. شما می توانید قطعات و اجزای ریز را به وسیله لوپ های دو چشمی ببینید ولی امکان مشاهده تصویر سه بعدی را ندارید . اگر به دنبال لوپ ارزان قیمت و دست دوم هستید ، باید بدانید که لوپ دو چشمی از پرکاربرد ترین و قیمت مناسب ترین هاست و این لوپ ها در بین تعمیرکاران محبوبیت خاصی دارند .

فروش فلزیاب کارکرده اورجینال

محصولات و برندهای مشهور را سعی کنید خریداری کنید و از برندهای داخلی و چینی همچنین برندهای شرکت هایی که نامعتبر است به هیچ عنوان خریداری نکنید سراغ سیستم هایی بروید که سرشناس باشد و به راحتی بتوانید از خود شرکت از بابت فیک و اورجینال بودن آن استعلام بگیرید.

نکته مهم در قیمت فلزیاب دست دوم

نکاتی که در خرید فلزیاب دست دوم آن را از شرکتی خریداری کنید که حداقل چندین سال توی فروش دستگاه های اورجینال سابقه داشته و شرکت جای مشخصی داشته باشد اگر از شخص خریداری میکنید حتما از فردی خرید کنید که در موردش شناخت دارید،چون درخیلی از موارد دیده شده کسانی که دستگاهی را خریداری میکنند و بعد از خرید متوجه میشوند که دستگاه اورجینال نبوده و کارآیی لازم را ندارد آن را به عنوان دستگاه دست دوم به فروش میرسانند.

دلایل استفاده از دستگاه فلزیاب دست دوم

قیمت:عمده دلیل یا تنها دلیل خرید دستگاه های دست دوم قیمت آنها میباشد که میتوان گفت به همین سبب است که افراد دلال هم دستگاه های خراب و یا در خیلی موارد دستگاه های فیک(تقلبی) خود را با عنوان دستگاه دست دوم و با قیمت نسبتا پائین به فروش میرسانند.

فلزیاب دست دوم: ممکن است بسیاری از شما  به دنبال فلزیاب دست دوم و فلزیاب های کارکرده  باشید حالا یا به دلیل کمبود بودجه یا مبتدی بودن و …

اما چرا ما خیلی شما را به خربد فلزیاب کارکرده تشویق نمیکنیم و این مورد گارانتی  دستگاه است  – همه مارک ها گارانتی دارند ولی چقد از گارانتی مانده است و یا اصلا تمام شده است یا نه،و یا مالک قبلی چگونه با فلزیاب کار انجام داده؟

آیا ضربه ای دیده است یا سالم است؟

چطور  از این دستگاه استفاده شده است؟

اکثر فلزیاب ها برای استفاده خاص طراحی شده اند، به عنوان مثال فلزیابی است که فقط در آب می تواند اسکن کند و یا فلزیابی که در زمینهای ساحلی مورد استفاده قرار می گیرید.

این ها را مد نظر داشته باشید که  خوب نگه داشتن دستگاه توسط مالک قبلی تاثیر زیادی  دارد شاید خیلی از آن استفاده کرده باشد و یا فکر کرده است که  این دستگاه برای شرایط کارش خوب نیست و قصد فروشش را دارد باید ببنید این دستگاه ارزش خریدن دارد یا نه

فلزیاب دست دوم: اگر شما تازه کار هستید و تازه وارد این کار شدید و پول زیادی ندارید تا یک فلزیاب نو بخرید و توانایی پرداخت هزینه های هنگفت برای تهیه ی فلزیاب را ندارید و یا از دسته افرادی هستید که می گوید من انواع دستگاه فلزیاب را می خواهم امتحان کنم می توانید به سراغ  فلزیاب دست دوم بروید و با کمی تحقیق صاحب یک دستگاه شوید.

همچنین میتوانید با مهندسین ما تماس برقرارار کرده و  راهنمایی بخواهید.چون یک راهنمایی خوب ارزشمند است.

نکته قابل توجه که اغلب به این فکر هستند که فلزیاب دست دوم خریداری کنند این است که فکر می کنند از لحاظ قیمت پایین تر است و صرفه جویی می کنند از دید دیگر که دقت کنید مزایای دیگری ندارد . همه ی افراد به پول نیاز دارند اما این که ماتصمیم بگیریم انواع دستگاه فلزیاب خریداری کنیم به نفعمان نیست چون هم اینکه فلزیاب های دست دوم تست ندارد و شما نمی توانید در زمان خرید این دستگاه را تست کنید واز کارایی دستگاه اطینان خاطر داشته باشید .

طرز کار دستگاه فلزیاب :

جاروب کردن یا همان حرت آهسته در نزدیکی سطح زمین اساسی ترین مرحله کاربا دستگاه فلزیاب اصل  است . نکته اصلی در زمان حرکت آهسته فلزیاب با دقت و حوصله می باشد تا فرصت آنالیز امواج برای دستگاه فلزیاب فراهم میشود .

قبل از انجام هرکاری دستگاه را تست کنید با مخفی کردن سکه و طلای در زیر زمین این تست را انجام دهید در صوتی که قادرباشید تفاوت فرکانسی طلا  در بهترین دستگاه  فلزیاب تصویری پیدا کنید در اصل یک دستگاه طلایاب دارید .

 با استفاده از چهار سنگ یا چهار تکه ی چوب زمینی را به صورت فرضی احاطه  کنید بخش مورد نظر از زمین  را با دقت زیاد مورد جستجو قرار میگیرد .اگر درزمان کا وش دستگاه فلزیاب قوی و ارزان  اخطار داد باید منطقه مورد نظز را در نظر بگیرید و پس از اسکن منطقه مورد نظر را اقدام به کندن کنید . حفر کردن یک حفره یا چاله تمیز، با ابعاد مناسب دقیق است در جایی که دستگاه فلزیاب اورجینال  هشدار داده است یک اصل اساسی جهت رسیدن به هدف است. فراموش نکنید که هرگز نباید نامید شوید.

دلیل استفاده از دستگاه دست دوم

قیمت: واقعا دلیل دیگری برای خرید دست دوم وجود ندارد، این تنها دلیل برای صرفه جویی در پول است.

همه ما به پول نیاز داریم، بنابراین اگر قصد خرید فلزیاب دست دوم را دارید، توصیه می کنیم از کسی که می شناسید و اعتماد می کنید، فلزیاب دست دوم تهیه کنید یا از محلی خریداری کنید، که معتبر باشد و چند سال تجربه فروش دستگاههای اورجینال را دارد.

بعضی از افراد هم گول تبلیغات را خورده و دستگاههای غیر اورجینال خریداری نموده و بعد فهمیدند این دستگاه اورجینال نیست

سریع به فکر فروش افتادند در دام این افراد گیر نکنید فقط به دنبال دستگاه اورجینال باشید حتی دست دوم هم باشد.

 در بحث امروز می خواهیم چگونگی خرید فلزیاب دست دوم یا کارکرده را برای شما توضیح دهیم.

با توجه به شرایط کنونی و افزایش قیمت گنج یاب ها بسیاری از اپراتور ها به فکر خرید فلزیاب کار کرده می افتند.

در این مبحث چند نکته ذکر می کنیم که می بایست هنگام خرید فلزیاب دست دوم به این نکات توجه داشته باشید.

شرایط خرید فلزیاب دست دوم

شرایط خرید فلزیاب دست دوم یا کارکرده در مرحله اول به اصالت دستگاه توجه داشته باشید. راه های مختلفی برای استعلام دستگاه های شرکتی ( خارجی مانند دستگاه های مینلب ) وجود دارد که شما می توانید به عنوان مثال با استعلام شماره سریال یا مراجعه به سایت سازنده دستگاه ویا برقراری تماس تلفنی یا ایمیل به به تولید کنندگان فلزیاب از اصالت فلزیاب کارکرده باخبر شوید.

شکل ظاهری دستگاه بررسی شود. اپراتورهای گرامی توجه داشته باشند که هنگام خرید دستگاه گنج یاب کارکرده نباید شکستگی در لوپ یا پروب های فلزیاب وجود داشته باشد، و تا حدی دستگاه سالم باشد به عنوان مثال فلزیابی که 2 بار کاوش کرده با فلزیابی که 2 سال کاوش کرده باشد تفاوت بسیار مشخصی دارد که در قیمت گذاری و قدرت دستگاه باید دقت شود.

قیمت فلزیاب دست دوم یا کاکرده معمولاً نصف قیمت نو همان دستگاه می باشد (با تفاوت  1-2 میلیونی کم یا زیاد) عملکرد دستگاه. فلزیاب را قبل از خرید حتما تست کنید و از کارایی مربوط به دستگاه اطلاعات کافی داشته باشید

و از فروشنده بخواهید اجازه تست دستگاه کاکرده را به شما بدهد آموزش؛ دستگاه را ترجیحا از شخصی بخرید که استفاده کردن از دستگاه خود را بلد باشد و شما هر سوالی داشته باشید ایشان اموزش صحیح را به شما بدهد. چرا که اگر بلد نباشید مجبورید در ازای آموزش نحوه استفاده از دستگاه، به دیگران پول پرداخت کنید.

راد فلزیاب
راد فلزیاب

فلزیاب دست دوم در تهران

همواره دستگاه های فلزیاب با محیط اطراف خود و با خاک ارتباط نزدیک دارند و عوامل بسیاری از جمله رطوبت بالای خاک، تجمع نخاله های فلزی، تجمع شدید مواد معدنی، وجود سنگ ها و یا خاک های دارای مواد فلزی و عدم تنظیم صحیح و کاربری مناسب از مهم ترین عوامل موًثر در کاهش دقت این سیستم ها می باشند.

یکی از مهم ترین فاکتورهای موثر در عمق فلزیابی، انتخاب سنسور می باشد یک اصل کلی در میدان های مغناطیسی نشان می دهد هر چه قطر سنسور یا Coil یک فلزیاب بیشتر باشد، عمق نفوذ سیستم بیشتر شده و حساسیت دستگاه به اجسام کوچک کمتر می شود و هر چه قطر سنسور کوچک تر باشد عمق نفوذ کمتر و حساسیت به اهداف کوچک تر بیشتر می شود،
از این رو محصولات ما دو سنسور ارائه می گردد تا کاربر بتواند بسته به نیاز خود عمق های مختلفی را تحت پوشش قرار دهد.

دستگاههای فلزیاب بر اثر کاوش در محیط های سخت و شرایط عملیاتی دشوار دچار آسیب میشوند و باید با یک دستگاه نو جایگزین شوند. گاهی اوقات نیز کاوشگر قصد دارد تا فلزیاب خود را با یک دستگاه جدیدتر تعویض کند تا بتواند در کاوش خود از مزایای یک گنج یاب پیشرفته بهره ببرد از این رو به سراغ افرادی که خرید و فروش فلزیاب دست دوم انجام میدهند , میروند.

گاهی ممکن است به دلیل مبتدی بودن یا کمبود بودجه ی شما شرکت هایی که خرید و فروش فلزیاب دست دوم انجام میدهند شمارا تشویق کنند تا دستگاه فلزیاب دست دوم یا کار کرده تهیه کنید اما چند نکته ای وجود دارد که اگر از آن اطلاع داشته باشید بد نیست،

خرید دستگاه فلزیاب دست دوم از شرکت راد فلزیاب

در شرکت راد فلزیاب سعی شده تا بهترین دستگاه های روز جهان با بهترین تکنولوژی،ضمانت نامه معتبر و خدمات پس از فروش  به دست مشتری رسانیده شود،همچنین شرکت راد فلزیاب به شما این اجازه رو میدهد تا قبل از خرید دستگاه مورد پسند خود را تست کرده و در صورت رضایت کامل آن را خریداری کنید،همچنین بعد از خرید از آموزش رایگان این شرکت بهره مند شوید.

شما میتوانید کیفیت وکارایی هر کدام از طلایاب ها را در سایت ما دنبال کرده و خرید مطمئن و ارزان خود را از شرکت راد فلزیاب انجام داده و از آموزشهای رایگان ما بهره مند شوید.

در شرکت راد فلزیاب به شما بهترین دستگاه های بازارهای بین المللی معرفی میشود تا شما را برای یک خرید هوشمندانه  یاری نماید همچنین همکاران ما آماده ی پاسخگویی به شما عزیزان جهت مشاوره و خرید انواع دستگاها بوده تا شما را برای یک خرید مطمئن و ارزان یاری نمایند.

تلفن تماس09122200779