دستگاه  گنج یاب  ایوتا کشف عتیقه ها طلا ، ردیاب طلای IOTA و گنج یاب .

گنج یاب ایوتا یک سیستم یکپارچه برای کشف گنجینه ها از مسافت های طولانی است .

این دستگاه بر روی سیستم تشخیص یونی کار می کند تا طلاها و گنج های دفن شده در زیر زمین تا. عمق بزرگ تا 20 متر و فاصله پیش رو را تا 200 متر پیدا کند. از این وسیله داخل ماشین استفاده کنید.

مشخصات :

AJAX

کشور مبداء:

آمریکا

حداکثر عمق:

20 m

مسافت طولانی:

200 m

اهداف:

طلا و گنجینه ها از مسافت های طولانی

زبان ها:

انگلیسی , فرانسوی , آلمانی , اسپانیای , ایتالیایی , روسی , ترکی و عربی

سیستم های دستگاه:

سیستم بلند مدت یونی

درباره دستگاه :

دستگاه یکپارچه برای کشف گنجینه ها از مسافت های طولانی ، با سیستم یون توسعه یافته کار می کند و دسترسی

به گنجینه ها را در منطقه جستجو تضمین می کند ، که تا مساحت 200 متر و در اعماق بزرگ 20 متر می رسد.

یکی از ویژگی های این دستگاه این است که می توان از آن در داخل خودرو استفاده کرد تا شما را به مکان های گنجینه با دقت بسیار زیادی از طریق سیستم سنجش از دور یونی توسعه یافته هدایت کند و شما را قادر می سازد از اندازه یا جرم تخمین زده شده از هدف شناسایی شده استفاده کنید قبل از حفاری به شما مراجع روشنی می دهد.

توضیحات :

دستگاهی با سیستم یکپارچه برای کشف گنجینه های از مسافت های طولانی و فناوری پیشرفته.

به منظور ارائه بهترین استاندارد های ردیابی با ردیاب سیستم ثابت دوربرد ،اجاکس (AJAX) برای فناوری آشکارسازها دستگاه ایوتا (IOTA) بهترین و پیشرفته ترین در بین سیستم ها و دستگاه های تشخیص یونی با برد طولانی تولید شده است رابط کاربری نتایج و از طریق شاخص های تعاملی .

به شما امکان می دهد تا هدف را به طور دقیق تا 100٪ تعیین کنید و اندازه یا جرم تخمین زده شده از هدف مورد نظر را بشناسید ، که به شما مرجع روشنی قبل از فرآیند حفاری می دهد.

این دستگاه مبتنی بر سیستم ردیابی یونی است تا مکان های گنج های دفن شده طلا و زیرزمین را تا عمق 20 متر و 200 متر به عنوان مسافت طولانی پیدا کند ، شما می توانید از این وسیله در داخل خودرو استفاده کنید زیرا ظرفیت زیادی دارد و سریع پاسخ می دهد تا مکان یابی کنید و مکانهای اهداف را با امکان ذخیره نتایج برای ارجاع شناسایی کنید.

  • در شرکت فلزیاب کاوش سعی شده است بهترین دستگاه‌های موجود در بازار‌های بین المللی برای شما انتخاب شودتا شما را برای یک انتخاب مطمئن و صحیح یاری دهد تا بتواند ضمن معرفی محصولات این شرکت ، شما را برای رسیدن به اهدافتان راهنمائی نماید. برای یک خرید هوشمندانه میتوانید با مشاورین ما در ارتباط باشید.
  • برای مشاوره رایگان با کارشناسان ما تماس بگیرید.
  • 09122200779
  • faraz_felezyab@
  • felezyab_Faraz1992@