فروش فلزیاب در سلیمانیه عراق ، در مقاله فروش  فلزیاب در سلیمانیه عراق ،با سلام خدمت همراهان همیشگی ، امروز می خواهیم درمورد فروش فلزیاب در عراق صحبت کنیم و البته قبل از آن کمی در مورد تاریخ این کشور و آثار های باستانی آن توضیح خواهیم داد. همان طور که می دانید عراق یکی کشور های باستانی و تاریخی آسیا می باشد ، با کشورهایی، چون ایران، کویت، سوریه، ترکیه، اردن و عربستان سعودی مرز مشترک دارد. قدمت تاریخی این کشور به 3000 سال پیش از میلاد برمی گردد که از این رو یکی از کشور های باستانی به حساب می آید. با توجه به سابقه تاریخی عراق ، این کشور یکی از نقاط گنج خیز می باشد که گنجینه های بزرگی را در دل خود جای داده است. از این رو کاوشگران عراقی به دنبال خرید فلزیاب و گنج یاب حرفه ای هستند تا شاید بتوانند کمی از گنجینه های پنهان را بدست بیاورند.

 

آثار تاریخی عراق :

    • طاق کسرا یا شهر تیسفون
    • شهر بابل
    • بُورسِیبا
    • کاخ اُخَیْضِر
    • شهر حیره
    • اور

فروش فلزیاب در عراق :

همان طور که متوجه شدید عراق یکی از کشورهای باستانی می باشد که گنجینه ها و دفینه های فراوانی را در خود جای داده است. به همین دلیل خیلی از مردم عراق به دنبال خرید دستگاه گنج یاب مطمئن هستند تا بتوانند کاوش کنند. شرکت  ;کاوش به عنوان برترین تولید کننده فلزیاب درایران برای ارائه خدمات به کاوشگران عراقی امکان فروش فلزیاب در شهر های بغداد ، موصل ، اربیل ، حلبچه ، سلیمانیه را فراهم کرده است و در تلاش است تا بتواند نمایندگی فروش خود را با نام فلزیاب عراق در این کشور گسترش دهد.  بنابراین اگر به دنبال خرید بهترین گنج یاب های پالسی ، آنتنی و اسکنر مگنومتر هستید می توانید با کارشناسان فروش ما  تماس بگیرید.

شرکت راد فلزیاب با 20سال سابقه درخشان در زمینه فروش فلزیاب و طلایاب  و…برای شما عزیزان بهترین ها  شامل 10 سال خدمات پس از  فروش و  1 سال گارانتی بهمراه  اموزش جداگانه  و تست خاک برای شما با محصولات با کیفیت و بهترین خدمات را در نظر گرفته است برای خرید دستگاه های فلزیاب و مشاوره از کارشناسان ما لطفا با شماره زیر تماس بگیرید.

تلفن تماس:

09122200779

از پیج اینستاگرام ما دیدن کنید:

Faraz_felezyab@

felezyab_faraz1992@

felezyab_germany121@

talayab121@

Talayabtehran121@

کانال تلگرام :

fgm133@