دفینه یاب پیشرفته:
در ابتدا توضیح کوتاهی در مورد خود دفینه ها بخوانید بد نیست.

دفینه به مجموعه‌ای از سکه‌ ها و اشیای با ارزش گفته می‌شود که در قدیم در زیر خاک دفن شده ‌باشد.اشیاء قیمتی و ارزشمندی از قبیل طلا و نقره که به منظور محافظت از بلایای طبیعی، جنگ ها و دزدان و راهزنان، در جاهایی مانند زیر خاک، داخل دیوارها، در پای درختان، چاه ها، قنات ها و این قبیل محل ها مدفون شده است.

دفن‌کننده‌های این اشیای باارزش معمولاً این کار را با این قصد انجام داده‌اند که پس از مدتی گنجینه را دوباره از زیر خاک به‌ در آورند اما در برخی موارد، مرگ دفن‌کننده باعث باقی ماندن دفینه در زیر خاک شده‌ است. دفینه‌ها ممکن است پس از مدت‌های مدید توسط جویندگان گنج، باستان‌شناسان، یا توسط افراد معمولی به طور اتفاقی کشف شوند و یا کاوشگران این دفینه ها با استفاده از ابزار و دستگاه ها و یا دفینه یاب خیلی پیشرفته به این اشیای با ارزش دست پیدا کنند.

اشیای کشف‌شده با ارزش توسط جویندگان گنج یا افراد غیرکارشناس معمولاً معروف به اشیای «زیرخاکی» است.فراموش شدن محل دفن یک دفینه یا تغییرات در جغرافیای محل می‌تواند باعث سخت شدن و طولانی‌ مدت شدن بازیافت آن شود.

 از دفینه‌های معروف در آسیا می‌توان به دفینه دژ زیویه در ایران و دفینه طلاتپه در افغانستان اشاره کرد. بسیاری نیز از بزرگترین دفینه جهان در ایران نام می‌برند که افراد زیادی در تلاش بودند با استفاده از بهترین ابزار ها برای حفره یاب و دفینه یاب پیشرفته به آن دست پیدا کنند ولی هنوز یافت نشده است.

بنا به روایات و مستندات تاریخی این دفینه متعلق به داریوش سوم هخامنشی است که شاید بزرگترین گنج تمام دوران‌ها باشد. بخشی از این گنج را اسکندر مقدونی زمانی که در سال‌های حدود (۳۳۴ ق. م) امپراطوری ایران را تسخیر کرد به تاراج برد. این گنجینه که به گفته کارشناسان حدوداً نصف دارایی خاندان هخامنشی بوده، تا به امروز همچنان در مکانی به شعاع ۱۰۰ کیلومتر، در اطراف شهر همدان خفته است.

گنجینه‌ای که معلوم نیست با کدام دستگاه دفینه یاب پیشرفته کاوش شود و کی و کجا بیدار شده و جهانیان را محو عظمتش کند. منطق عمومی در جواب علت نشانه گذاری دفینه ها این می باشد.

new gif
new gif

حفاری در اصل به دلایل امنیتی ایجاد می شد، انسانی که آن را حفر کرده، در صورت نیاز باید بیاید و به راحتی آن را پیدا کند، و به راحتی حفر کرده و جای آن را کسی جز خودش نخواهد دانست، اگر قبل از برداشتن آن خودش بمیرد، فردی از نژاد، نسل و دین خودش بیاید و آن را بردارد. هنگام حفاری و نگهداری نیز، سخن از تدبیرهای امنیتی می باشد.

علت نشانه گذاری دفینه ها و اشکال در دفینه یابی چگونه حل می شوند با توجه به تجربه هایی که از سالهای طولانی آمده، مشاهده شده که عموما تخته سنگها حفاری شده و درون آنها پنهان می کرده اند. انسانها در خاک هایی که زندگی می کنند، همواره رد و نشانه هایی بر جای گذاشته و هنوز هم بر جای می گذارند.

اولین چیزی که در حل نشانه نیاز است: این است که نشانه دیده شده برای دفینه می باشد یا نه. تعدادی شکل که بر روی تخته سنگ کار شده، هدفی دارند، در اینها از مهرهایی برای نماد کردن دین، قبیله، آقای یک منطقه، پادشاه و نژاد استفاده شده است. برای تمیز دادن نشان های دفینه از بین اینها، باید رفتار، دین، و رسم و رسوم مردم قدیم را به خوبی بدانیم. هر نشانه به معنای دفینه نمی باشد. نشان دفینه، بر اساس یک قانون الفبایی و ریاضی ساخته شده است. به همین دلیل، نشان های دفینه به صورت زنجیره ایی بوده و از یکی بیشتر می باشند.

منطق عمومی در نشانه ها: به فاصله ی دفینه از نشانه، عمقش، مقدارش و گاها طریقه پنهان شدنش، اصول الفبایی و ریاضی مسلط می باشد. با داشتن کمی اطلاعات در رابطه با دفینه یاب پیشرفته و همچنین نگرشی درست درباره تشخیص فلز، جستجوی فلزات می تواند یک سرگرمی لذت بخش باشد. هر چند کاوشگران و جستجوگران به مدت پنج دهه در زمین در حال جستجو هستند و تا زمانی که افراد وجود داشته باشند، فلزات نیز پیدا خواهد شد.

با این حال، بسیاری از تازه واردان اشتباهاتی را مرتکب می شوند که موجب ناراحتی و گاهی نا امیدی آنها می شود. نه دستگاه فلزیاب و دفینه یاب پیشرفته نه شما نمی توانید تشخیص دهید که جسمی که در دستگاه نمایش میدهد دارای چه قدمت و ارزشی میباشد. صرف نظر از اینکه تبلیغات گنج یاب ها و آگهی های فلزیاب ها ممکن است بگویند، شانس شما برای پیدا کردن گنجینه های قدیمی و بزرگ زیاد است. این نکته را مد نظر داشته باشید هیچ گرانی بی دلیل و هیچ ارزانی بی حکمت نیست.

اینکه چقدر قصد دارید از فلزیاب استفاده کنید، یا جایی که می خواهید جستجو کنید و اهداف مورد نظرتان چه اهدافی است. برای یکی دو ماه اول می توانید با هر آشکارساز آشنا شوید و سپس اقدام به تهیه آن کنید.
به یاد داشته باشید، نحوه کار تمام فلزیاب ها شبیه هم هست و فلز را تشخیص می دهند. یک فلزیاب ارزان ممکن است دارای سر و صدا، تداخل الکتریکی و کانی سازی زمین باشد. اکثرا محدوده عمق از سطح تا چهار اینچ دارند که اینها اسباب بازی هستند، آنها در زمین تمیز با دخالت کم کار می کنند و اکثرا کویل های آنها ضد آب نیستند.

فلزیاب های قیمت متوسطه برای اغلب جستجوگران گنج مناسب است. همه دارای یک هدفون جک و بلندگو داخلی، تعادل زمین، عملکرد دقیق و مجموعه ای از کویل های مختلف هستند. همه تولید کنندگان اصلی آنها را می سازند. در این محدوده شما می توانید برای بسیاری از کاربردها ، فلزیاب را خریداری کنید، هر چند که شما در حال جستجو در پارک های شلوغ، تپه های بیابانی، سواحل و غیره هستید. هنگامی که تصمیم می گیرید منطقه جستجو با یک نوع فلزیاب و فرکانس و گزینه های مفید استفاده کنید. این ها واحد هایی هستند که برای مبتدیان کمترین دردسر را دارند.

 

دفینه یاب خیلی پیشرفته
دفینه یاب خیلی پیشرفته

شرکت راد فلزیاب:

در شرکت راد فلزیاب سعی شده تا بهترین دستگاه های روز جهان با بهترین تکنولوژی، ضمانت نامه معتبر و خدمات پس از فروش  به دست مشتری رسانیده شود،همچنین شرکت راد فلزیاب به شما این اجازه رو میدهد تا قبل از خرید دستگاه مورد پسند خود را تست کرده و در صورت رضایت کامل آن را خریداری کنید،همچنین بعد از خرید از آموزش رایگان این شرکت بهره مند شوید.

شما میتوانید کیفیت وکارایی هر کدام از طلایاب ها را در سایت ما دنبال کرده و خرید مطمئن و ارزان خود را از شرکت راد فلزیاب انجام داده و از آموزشهای رایگان ما بهره مند شوید.

در شرکت راد فلزیاب به شما بهترین دستگاه های بازارهای بین المللی معرفی میشود تا شما را برای یک خرید هوشمندانه  یاری نماید همچنین همکاران ما آماده ی پاسخگویی به شما عزیزان جهت مشاوره و خرید انواع دستگاها بوده تا شما را برای یک خرید مطمئن و ارزان یاری نمایند.

تلفن تماس09122200779