خرید دستگاه فلزیاب

 خرید دستگاه فلزیاب به دستگاهی گفته میشود که برای پیدا کردن یا اشکار کردن اشیای گمشده یا مخفی  شده درون  خاک ، دیوار یا کوهستان  به کار گرفته میشود . با ایجاد میدان  مغناطیسی در اطراف لوپ  جستجو اشیای  فلزیاب  که در محدوده  این  میدان  مغناطیسی قرار بگیرند را شناسایی میکند ، عمق  شناسایی  فلزیاب  با  توجه  به  اندازه ، شکل ، جنس و مشخصات فلزیاب کمتر یا بیشتر است .

 

برخی از وب سایت ها و انجمن ها نمودارهای متعدد و اطلاعاتی را به اشتراک میگذارند وادعا میکنند که این اطلاعات مربوط به ساخت فلزیاب است یااین حال باید توجه کنید که برای ایجاد فلزیاب این اطلاعات کافی نیست .افراد غیرحرفه ای در این زمینه در چنین پست هایی ادعا می کنند که فلزیاب را میتوان با مونتاژ یکی از دستگاه الکترونیکی مثل رادیو یا تلوزین ساخت. آنها بر روی تخصص و نیازهای تحقیق وتوسعه و همچنین سرمایه گذاری های قابل توجه مورد نیاز ساخت فلزیاب ها متمرکز نیستند،زیرا آنها تمایل دارند جزئیات چند گانه در مرحله تولید را نادیده بگیرند.

قیمت فلزیاب ها براساس نوع وویژگی هاو ارزش های برند متفاوت است.

دسته های اصلی عبارتنداز: گنج ، طلا، امنیتی ، صنعتی ، فنی ، نظامی ، بالستیک این دسته بندی های اصلی نیز داراری دسته بندی های فرعی هستند.

خرید دستگاه فلزیاب
خرید دستگاه فلزیاب

قیمت فلزیاب تصویری:

یکی از مشکلاتی که همیشه کاوشگران با با آن روبرو هستند نبود یک مرکز قانونی و معتبر برای قیمت گذاری دستگاه های فلزیاب در بازار داخلی است. قیمت فلزیاب ها در بازار داخلی با نوسانات ارزی دچار تغییر می شوند. در بحث قیمت فلزیاب ، به خاطر قابلیت ها و امکاناتی این دستگاه ها دارند معمولاً قیمت بالایی نسبت به سایر فلزیابها دارند. البته تغییرات قیمت در دستگاه های خارجی بیشتر به چشم می‌خورد تا فلزیاب های ایرانی. قیمت این دستگاه معمولاً بر اساس سنسورهای به کار رفته در آن ها و همچنین کیفیت آنها سنجیده می شود.

سیستم های تصویری قابلیت هایی که دارند می توانند سرعت شما را در کاوش افزایش و موفقیت شما را تضمین کنند.  دستگاه های تصویری درهنگام کاوش  جزئیات  بیشتری را از محل کاوش و اهداف پنهان در زیر زمین در اختیار کاوشگر قرار می دهد که این باعث می شود در وقت و هزینه کاوشگر صرفه جویی شود. بنابراین اگر به دنبال خرید دستگاه تصویری هستید می توانید نگاهی به فلزیابهای شرکت آیکافی بیاندازید و از بین مدلهای مختلف فلزیاب مناسب خود را انتخاب کنید.

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این  نکته توجه کنید که شرکتی  که خرید طلایاب  را از آن  تهیه  میکنید  دارای  خدمات  پس  از   فروش  باشد  تا  در  صورتی   که  بعد  از  خرید  احتیاج   به   قطعه  و  یا  آموزش  داشتید  باشید  بتوانید  با  شرکت  مورد نظر تماس  بگیرید و  یا راحتی  بتوانید  دستگاه  خود  را  ارتقا دهید.

قبل از خرید  دستگاه  فلزیاب حتما آنها را مطالعه و تحقیق  کنید تا با شرایط و فضای این عرصه بیشتر آشنا شوید.

در ابتدا باید متذکر شویم که فروش دستگاه فلزیاب در کشوری مانند ایران به دلیل محدودیت های قانونی موجود ،تحریم های بین المللی و… بسیار دشوار بوده  و به  دلیل  نبود مرجعی واحد بسیاری از دلال ها و شیادان نیز اقدام به فروش دستگاههای تقلبی و بی کیفیت میکنند.

طریقه و تکنولوژی های ساخت انواع فلزیاب به قدر کافی  دشوار و انحصاری  است که  بسیاری از کمپانی های سراسر دنیا  سالانه  برای به دست  آوردن  یک  جایگاه  مورد  قبول و خاص  با یکدیگر در رقابت هستند. درخرید دستگاه  فلزیاب  اشخاص کلاهبر دار با  توجه به نقشه ها و مدار های فلزیاب موجود در اینترنت اقدام  به ساخت  فلزیاب هایی میکنند  که عملا کاربردی  نداشته و در حد ۲۰ تا ۴۰ سانتی متر را  کاوش  میکنند.

خرید دستگاه فلزیاب
خرید دستگاه فلزیاب

خرید دستگاه فلزیاب :

همه  ما  وقتی  به  دنبال  خرید دستگاه  فلزیاب تصویری  با مشخصات و  ویژگی های  خاص  هستیم  قبل  از خرید  یک  سری  تحقیقات  را برای  به  دست  آوردن  اطلاعات  بیشتر و اطمینان  از داشتن  کارایی لازم انجام  میدهیم.

این  تحقیقات  شامل  به دست آوردن اطلاعات مختلف در مورد ویژگی های  تخصصی دستگاه  فلزیاب و قیمت آن ، فروشندگان  مختلف و خدماتی  که هریک ارائه میدهند میشود.

نکته مهم و قابل  توجه برای خریدو تعمیر دستگاه  فلزیاب  از خریداران محترم سیستم‌های فلزیاب  خواهشمند است قبل از خرید دستگاه  فلزیاب تصویری  با عناوین فلزیاب، قیمت  طلایاب ، گنج‌یاب، و غیره به موارد  زیر حتما  توجه  داشته  باشند.

1-هیچ  زمانی بدون اینکه از فروشندگان فلزیاب تحقیق کنید به حساب شخصی آنها برای خرید دستگاه فلزیاب پول واریز نکنید.

2-مراقب  باشید که فروشندگان  فلزیاب با تبلیغات دروغ  شما را برای خرید دستگاه فلزیاب تحریک نکنند.

3-دستگاه  فلزیاب را از شخص خریداری نکنید  به هیچ وجه  به آنها برای خرید  دستگاه  فلزیاب اعتماد  نکنید از شرکت ها و فروشگاه های  معتبر و  با  سابقه   خریداری  کنید.

به طور خیلی خلاصه در ایران شرکت های انگشت شماری دستگاه فلزیاب و گنج یاب را با تست تحویل مشتری می دهند

نکاتی که در مورد خرید دستگاه  فلزیاب باید توجه کرد :

1-نه  تنها  در خرید دستگاه  فلزیاب  بلکه برای خرید دستگاه های  مدلهای  دیگری  از فلزیابها  که خواستید خرید نمایید را تنها با امتحان کردن به صورت عملی خرید نمایید.

2–حتما به دنبال دستگاه هایی باشید که دارای گارانتی و خدمات پس از فروش باشند.

3-حتما خرید خود را از شرکت های معتبر و با سابقه که در این زمینه فعالیت حرفه ای دارند انجام دهید.

4- حتما قبل از خرید دستگاه  فلز یاب تصویری  یا فروش طلایاب تصویری  با افراد متخص در این زمینه مشورت نهایی را انجام دهید.

5-دقت داشته باشید که برای زمین های مختلف باید از دستگاه های مختلفی استفاده شود. مثلا فلزیاب هایی که برای

فروش گنج یاب مورد استفاده قرار می گیرند با فلز یاب هایی که برای زمین یابی استفاده می شوند بسیار متفاوت هستند.پس حتما دقت داشته  باید اساسا نوع کاری که می خواهید انجام دهید اقدام به خرید نمایید.

شرکت راد فلزیاب با بیش از 20 سال سابقه  درخشان در زمینه ی فروش دستگاه های فلزیاب و گنجیاب و طلایاب  گارانتی  وخدمات پس از فروش و ارسال به تمامی نقاط جهان و تست و آموزش خدمات را به شما مشتریان گرامی ارائه میدهد.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان ما تماس بگیرید .

09122200779

لطفا از پیج اینستاگرام ما دیدن کنید .

faraz_felezyab@

felezyab_faraz@