نماد پرنده در دفینه یابی : راد فلزیاب معتبر ترین شرکت خرید و فروش فلزیاب در ایران . دوستان نماد پرنده نماد خاصی در مورد نشانه ها به حساب میاد درمورد کبوتر از گذشته تا امروز دیدگاه جداگانه ای بین پرندها در افکارمردم داشته است. این نماد درکل نشان از آرامگاه دارای هدایا وجواهرات صاحب قبر که نشان از مقبره یک بانوی بلندمرتبه و از خانواده ثروتمند درزمان خود است.

راد فلزیاب
راد فلزیاب

باید بدونید که قبر تا خود نماد پرنده در دفینه یابی فاصله زیادی ندارد ونهایت ده متر حداکثر محیط برسی شماست که دم و جهت چشمها و نوک کبوتر نشان دهنده مسیر میباشد و روش دیگر کاربرد این نماد اینگونه بوده که فقط سر پرنده راه دم ورودی پلمپها و همینطور ورودی پلمپ مقبرهای مهم وهمینطور برای تایید شدن صدرصد پلمپ بودنن نقطه ورودی استفاده میشود.

دوستان درمورد نماد پرندگان در گنج یابی تفسیر وجود قبر و مالی سبک هر دو کاملا درست هست.  ببینید حالت بال و پر و سرپابودن یا نبودن پرنده بسیار میتونه در رمزگشایی به ماکمک کننده باشه واینکه پرنده تخمگذار رو باید خصوصیاتش رو شناخت و همینطور که میدونید تخم پرنده برای پرنده بسیار ارزش داره و ازاونها محافظت میکند.

اگر شما مرغی سرپا ودرحال حرکت دیدید باید نقطه سنگچینی رو در مسیر نگاه پرنده یافت کنید که محل خوبی برای تخم گذاری باشد.

 برای جهت یابی این نماد باید به پرنده دقت بشه که سر به پایین و زیر گلو اشاره داره و همینطور فضای دایره ای شکل مرکز گلهم یک مقدار کشیدگی به پایین داره پس ورودی بسیار نزدیک به نماد و درکنار و زیر سنگ است.
این مکان مقدس مزار شخصی که دراون نقطه دفن شده مورد احترام اهالی اون منطقه بوده و پر بار است.

ویا اگر کاملا نشسته وبا بالهای جمع درحالت معمولی جابی دیده شد یعنی پرنده درلانه و درکنار تخمهایش قرار دارد.

حالا ما اون تخم پرندرو مثالی برای دفینه به حساب میاریم و باداشتن یک پرنده باید محل تخم ویاهمون دفینه یا ورودی قبرو پیدا کنیم پس اگر نشسته بود وکاملا حالت معمولی داشت ورودی بسیار نزدیک و در محل تخمگذاری یعنی پشت پرنده وجود دارد.

راد فلزیاب
راد فلزیاب

شرکت راد فلزیاب اماده خدمات رسانی به شما مشتریان گرامی در زمینه فلزیاب تصویری میباشد شرکت کاوش با 20 سال سابقه درخشان سعی دارد با ارسال به سراسر نقاط  دنیا  وگارانتی و خدمات  پس از فروش  واموزش و تست  در زمین  به شما عزیزان  خدمات ارائه میدهد.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان ما تماس بگیرید .

09122200779

لطفا صفحه اینساگرام مارا دنبال کنید.

Faraz_felezyab@

Felezyab_faraz1992@