نماد خمره در دفینه یابی

در دفینه یابی بسیار پیش می اید که یک ما یک خمره پیدا میکنیم که داخل آن پرشده از خاکی که به رنگ خاکستر می باشد که بسیاری  از حفاراان بدلیل نداشتن اطلاعات آن را میریزند وبسیاری دیگر نیز فکر میکنند که نشانه دفینه دیگر می باشد.راد فلزیاب معتبر ترین شرکت خرید و فروش فلزیاب در ایران .  در صورتی که به این صورت نیست . آن خاک میتواند خاک نقره باشد که به مرور زمان و ماندن در خاک به خاک نقره تبدیل شده است .

راد فلزیاب
راد فلزیاب

خاک نقره به دو دسته تقسیم می شوند .

1-نقره ساده: که از آن سکه و مجسمه های زیبا میساختند که اکثرا با عیار بالا از آن استفاده میکردند و اصطلاحا به آن نقره پنبه ای میگفتند.

2-نقره شور:از آن بیشتر برای ظروف و مجسمه میساختند و به نفره چند خط طلا میزدند که عمر نقره زیاد شود شما میدانید که نقره وقتی مدت طولانی بماند به صورت خاک نقره میشوذ و از بین میرود .

نماد خمره یکی از نماد هایی است که امروزه در طبیعت ایران به وفور یافت می شود ما در اختیار داشتن این نماد  به معنای رسیدن به گنجینه اصلی نیست و هنوز شما راه زیادی را برای رسیدن به دفینه در پیش رو دارد در ایمن حال شما باید محیط اطراف را به دقت مورد بررسی قرار دهید تا متوجه مورد مشکویی از نگاره ها رو سنگ شوید اما اگر چیزی را متوجه نشدید باید با یک دستگاه حفره یاب حرفه ای محل را مورد بررسی قرار دهید.

در تفسیر دوم این نماد شما باید در محیط اطراف خود به دنبال یک  چشمه یا رود خانه  باشید این  چشمه می تواند به دلیل گذشت سالی طولانی خشک شده باشد اما آثار آن باقیست  شما باید در امتداد آن پیش بروید تا به محل دقیق هدف دست یابی د توجه داشته باشید که این نماد دارای تله های مرگ میباشد. که شما را در کثری از ثانیه به کام مرگ میکشاند.

راد فلزیاب
راد فلزیاب

شرکت راد فلزیاب اماده خدمات رسانی به شما مشتریان گرامی در زمینه انواع فلزیاب تصویری میباشد شرکت راد فلزیاب با 20 سال سابقه درخشان سعی دارد با ارسال به سراسر نقاط  دنیا  وگارانتی و خدمات  پس از فروش  واموزش و تست  در زمین  به شما عزیزان  خدمات ارائه میدهد.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان ما تماس بگیرید .

09122200779

لطفا صفحه اینساگرام مارا دنبال کنید.

Faraz_felezyab@

Felezyab_faraz1992@