نماد جغد در دفینه یابی نماد جغددردفینه یابی در تفسیر اول  بدین صورت آمده است که شما باید به محیط اطراف ما دقت کنید در محیط اطراف نماز باید جامعه‌ای وجود داشته باشد که به فاصله های بسیار کم از یکدیگر قرار دارد اگر اینجا آنها فاصله بسیار کمی با همدیگر داشتند شما باید فاصله بین جوغن ها را اندازه گرفته و به همان جهت از نماد دور شوید در صورت امکان محیط را با یک دستگاه حفره یاب حرفه مورد بررسی قرار دهید . راد فلزیاب معتبر ترین شرکت خرید و فروش فلزیاب در ایران .

راد فلزیاب
راد فلزیاب

درتفسیر دوم وجود درختی درمحیط و یا محیط صخره ای درمحیط این نماد بسیار مهم هست، واگر نماد جغددردفینه یابی طوری ایجاد شده باشد که یعنی محدوده قرارگیری به بودن جغد در لانه خود میخورد یعنی ورودی کنار نماد است .
وجود ودیده شدن پنجه نماد یعنی وجود سرمال درمحدوده قرار گیری نماد که باتوجه  به نماد جغد در دفینه محدوده قرارگیری نماد کاملا اصولی ومحدوده غیرطبیعی هست .

جغد حیوانیست که در شبها دیده میشود وهمین موضوع باعث شده بادیدنش بیاد ترس وشب بیوفتیم وباغث وحشت افراد شود.
این نماد در باستان در مقابل قبرستانها ایجاد میشد، پس بادیدن نماد جغد باید دانست یک قبرستان قدیمی باارزش در محیط پشت نماد دارید.

راد فلزیاب
راد فلزیاب

جغد قابلیت دیدن تمام محیط چهار طرف خود را داردو به همین علت وخصوصیات جغد نباید درجهت دید آن دنبال ورودی بود،مگر اینکه علایم اثبات کنه هدف درجهت دید است….
بعلت دید قوی این حیوان نباید فاصله کمتری را درنظر بگیریم،، ولی اکثر سرمال کوچکی درنزدیکی نماد وجود دارد.

از نشان جغد به عنوان حیوان تاریکی و شکارچی شب و مکان زندگی آن درون سوراخ ها در بالای درختان تنومند و غارها در گنج یابی است  چشمان جغد تیز ببیند و برای معلوم کردن دقیق درب های ورودی از این حیوان به عنوان آثار استفاده کرده اند جغد حیوان شکارچی هم هست و بیشتر مواقع به عنوان آثار اول بکار می رود و شکار آن آثار اصلی می باشد اگر شکار در زیر پای جغد باشد باید آن حیوان را دنبال کرد ولی اگر به مکان خاصی مثل دیوار صخره ای نگاه می کند باید دنبال باز کردن درب پلمپ شده باشید جغد حیوان شومی است برای همین باید خیلی احتیاط کنید تله های فراوانی در انتظار شماست ولی پشت این تله ها بار عظیمی نهفته است .

راد فلزیاب
راد فلزیاب

در شرکت راد فلزیاب سعی شده است بهترین دستگاه‌های فلزیاب تصویری  موجود در بازار‌های بین المللی برای شما انتخاب شود تا شما را برای یک انتخاب مطمئین و صحیح یاری دهد تا بتواند ضمن معرفی محصولات این شرکت ، شما را برای رسیدن به اهدافتان راهنمائی نماید.

برای یک خرید هوشمندانه میتوانید با مشاورین ما در ارتباط باشید.

09122200779

کاربران گرامی لطفا صفحه اینستاگرام مارا دنبال کنید.

Faraz_felezyab@

Felezyab_faraz1992@

talayab121@