قیمت دستگاه گنج یاب: در این مقاله ما سعی کردیم تعریف مفید و بسیار مختصری از گنج یاب و قیمت گنج یاب به شما همراهان گرامی بدهیم امیدواریم  این مطلب برای شما مفید باشد و با دوستانتان به اشتراک بگذ ارید.

قبل از هر چیزی اول تعریف مختصری درمورد گنج یاب تصویری میکنیم تا شما بیشتر اشنا شوید :

گنج یاب به دستگاهی  گفته میشود که علاوه بر اینکه فلز را شناسایی میکند  توانایی  دارد که ارزش یابی کند یعنی با ارزش بودن یا بی ارزش بودن طلا  یا غیر طلا بودن را مشخص کند دستگاه گنج یاب با هدف پیدا کردن اشیا ارزشمند ویا اجسام قیمتی که در مکان های مختلف دفن شده اند به کار میرودو فلزیاب

راد فلزیاب
راد فلزیاب

تفاوت فلزیاب ،طلایاب با گنج یاب چیست

انواع فلزیاب فقط قادر به شناسایی فلز در زیر زمین است و نمیتواند نوع فلز را شناسایی و تفکیک کند.

خرید طلایاب بر خلاف اسم خود به دستگاهی گفته میشود که علاوه بر مشخص کردن فلز قادر است نوع فلز از بابت آهن و غیر آهن بودن را مشخص کند . به طور خیلی ساده قیمت انواع دستگاه طلایاب برای پیدا کردن گنج ها و اشیای قدیمی استفاده می شود.در واقع بیشتر به دلیل اینکه از این دستگاه های برای پیدا کردن  طلا و یا  یافتن سکه های طلای مدفون شده در زمین استفاده میشوند به دستگاه طلایاب معروف شده اند .

اما گنج یاب به دستگاهی گفته می شود که علاوه بر شناسایی فلز قادر است با ارزش یابی ،ارزش دار بودن یا به عبارتی طلا یا غیر طلا بودن فلز را مشخص کند.

ویژگی گنج یابها

1 -فلزیاب با کیفیت باید نشانگر حساسیت داشته باشد.

2-دستگاه قیمت فلزیاب و یا گنج یاب  یا طلایاب قابلیت تنظیم فرکانس را باید حتما داشته باشد.

3-بالانس(تعادل یا توازن) دستی داشته باشد .اگر بالانس دستی نباشد و اتوماتیک باشد عمق نفوذ کمتر می شود.

4-گنج یاب  حرفه ای باید حتما تفکیک آهن و غیر آهن و یا حتی نوع جدید تفکیک یعنی just gold (فقط طلا) را داشته باشد.

5-حذف ذرات حداقل ۶۰% داشته باشد.توجه کنید که مهم ترین عامل در قیمت گذاری یک گنج یاب یا فلزیاب یا قیمت طلایاب همین عامل حذف ذرات می باشد.حتی گاهی حذف ذرات ۸۰% و ۹۰% دو برابر با هم اختلاف قیمت دارند!!

6-اگر قصد خرید گنج یاب  داشتید از فلزیاب هایی استفاده کنید که دارای سیستم کاری VLF و PI و از همه بهتر PI تغییر یافته باشد که سیستم کاری PI تغییر یافته تلفیقی از دو نوع سیستم کاری VLF و PI میباشند .در واقع هم قدرت تفکیک نوع VLF را دارد و هم قدرت نفوذ نوع PI را دارد.

قیمت گنج یاب

متاسفانه در ایران به علت آشفته بودن بازار خرید و فروش دستگاه های گنج یابی ، قیمت گنج یاب و سیستم های

طلایاب ارزان با نوسانات زیادی روبه رو بوده و قیمت دقیقی برای آن مشخص نیست .

این روزها کسب و کار فروش فلزیاب ها پر از کلاه برداری و سو استفاده شده است .

کسانی اسم خود را فروشنده گذاشته اند که هیچ اطلاعات مفیدی از سیستم های گنج یابی ندارند .

متاسفانه چون قیمت گنج یاب به طور دقیق مشخص نبوده و هر شخصی برای خود شروع به تبلیغ می کند و هرکسی قیمت جداگانه ای میدهد تا از خریدار پول بیشتری برای دستگاه بسیار بی کیفیت دریافت کند.

با فروش دستگاه بدون داشتن جا و مکان مشخص و شرکت ثبت شده مبالغ کلانی به جیب می زند.

توجه داشته باشید که اگر از شخص دستگاهی خرید کنید عواقب بدی خواهد داشت  ابتدا باید از قیمت گنج یاب تصویری و فلزیاب ارزان  اگاهی داشته باشید و سپس از شرکت و فروشگاه های معتبر دستگاه تهیه کنید به هیچ عنوان از شخص دستگاه نخرید وحتما بابت دستگاهی که خریداری میکنید گارانتی و خدمات پس از فروش دریافت کنید ودر زمان خرید دستگاه را تست کنید .

کسانی که از دستگاه های فلزیاب استفاده می کنند می دانند که ویژگی های مختلف دستگاه می تواند در رسیدن اهدافی که فرد دارد بسیار موثر باشد.

به همین دلیل است که از میان مارک ها و انواع مختلفی که در بازار وجود دارد باید :

با اطلاعات دقیق برای خرید بهترین و مناسب ترین محصول مورد نظر اقدام نمود.

به غیر از توجه به قیمت گنج یاب باید دقت داشته باشید افرادی که در دست شروع به فروش دستگاه های فروش گنج یاب میکنند ، اگر دستگاهی که خریداری کردید اصل یا اورجینال نباشد، به علت نداشتن جا و مکان ثابت نمیتوانید به هیچ عنوان از این فرد شکایتی داشته باشید . اینگونه افراد معمولا بعد از فروش سایت یا کانال خود را مسدود کرده و همچنین شماره خود رامسدود می کنند و شما دیگر نمیتوانید به این افراد دسترسی داشته باشید .

درخرید گنج یاب و همچنین قیمت گنج یاب ها انتخاب دستگاه هایی  که فروش  بالا دارند  و در میان خریداران  محبوب تر هستند نیز همیشه  تکنیک  انتخابی  خوبی است. چون هم بهتر پشتیبانی  می شوند و هم  مشکلات نرم افزاری و  سخت افزاری  آن ها در اسرع  وقت حل  می گردد.

اگر سیستمی را مثلا با عنوان  قیمت گنج یاب ها گران ترین دستگاه خریداری میکنید. دلیل بر کیفیت فوق العاده ی این سیستم و  گرانترین دستگاه  گنج یاب نیست پس مراقب قیمت های وسوسه کننده باشید واز عرضه کننده های  معتبر و خوشنام  خرید  گنج  یاب و دستگاه  فلزیاب انجام  دهید.

فلزیاب هایی که برای کاوش مناسب ترهستند

یکی ازگزینه هایی که بهتر و آسان تر می توانید دستگاه گنج یاب مورد نظر خود را در بازار جستجو کنید این است که به کمک جستجو در گوگل دستگاه های مختلف را بررسی کرده و پس از تحقیق و مطالعه کامل چند مدل مختلف را انتخاب کرده و با مراجعه به دفاتر فروش یا نمایندگی فروش فلزیاب معتبروبا مجوز شرکت های تولید کننده ، دستگاه مورد نظر خود را تست و بررسی کنید و در نهایت یک مدل را برای فعالیت خود انتخاب کنید.

البته برای اینکه دستگاه رو برای چه کاری میخواهید انجام دهید باید مشخص کنید به طور مثال :

دستگاهی که برای سکه زنی و قبر کاربرد دارد با دستگاهی که برای دفینه و گنج در عمق های بالایی هستند متفاوت هستند در نتیجه سیستمی که انتخاب میکنید باید متناسب با کار مورد نظر شما باشد .

مناسب ترین و بهترین دستگاهی که انتخاب میکنید دستگاهی است که با  شرایط محیط سازگار باشد .

برای پیدا کردن سکه ، تکه های طلا ، عتیقه جات یا کار قبر یکی از بهترین دستگاه ها ، دستگاه گنج یاب نقطه زن است. طبق بررسی ها و تجربه های باستانی عمق قبر های با ارزش و سکه ها معمولا تا 2 متر می باشد که با تهیه یک نقطه زن کارآمد می توان به اهداف خود رسید.

راد فلزیاب
راد فلزیاب

کاوش برای دفینه یابی

افرادی که برای دفینه یابی تصمیم دارند که دستگاه تهیه کنند برای اینکه نتیجه مطلوب را بگیرید از فلزیاب های مکمل یا چند کاره برای اینکار استفاده کنید که در صد خطای کمترو دقت بالاتری زمان کاوش دارد.

برای پیدا کردن دفینه ها از گنج یاب نقطه زن ، اسکنر تصویری یا ردیاب فرکانسی نیز می توان کمک گرفت ، اما وقتی شما از همه این سیستم ها در کنار هم استفاده می کنید ، در حقیقت دارید از چند روش نقطه مورد نظر را اسکن می کنید که شانس و دقت کار خود را افزایش داده و در کمترین زمان می توان از وجود هدف اطمینان حاصل کرد.

خرید گج یاب در شرکت راد

شرکت راد فلزیاب اماده خدمات رسانی به شما مشتریان گرامی میباشد شرکت کاوش با 20 سال سابقه درخشان سعی دارد با ارسال به سراسر نقاط  دنیا  وگارانتی  و خدمات  پس از فروش  واموزش و تست  در زمین  به شما عزیزان  خدمات ارائه  میدهد.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان ما تماس بگیرید .

09122200779

لطفا صفحه اینساگرام مارا دنبال کنید

Faraz_felezyab@

Felezyab_faraz1992@

Felezyab_turkish121@