شرکت آمریکایی گرت تولید کننده انواع سیستم های با کیفیت برای فلزیابی و انجام کاوش در زمینه های مختلف می باشد که در سال های اخیر دامنه کاری خود را توسعه داده و علاوه بر سیستم های پالسی برای یافتن گنجینه ها و دفینه ها به تولید و مونتاژ موارد دیگری نیز همچون گیت بازرسی بدنی پرداخته است . یکی از موارد امنیتی برای مکان ها و فضا های مختلف جلوگیری از ورود هر گونه جسم و اشیای فلزی می باشد که برای این مورد گیت های بازرسی در نظر گرفته میشود و در بیشتر موارد نیز فلزیاب های بازرسی بدنی در اندازه کوچکتر توسط ماموران در نظر گرفته میشود تا با استفاده از این فلزیاب بازرسی بدنی بتوانند تمامی اشیا فلزی را از اشخاص کشف نمایند که در این رابطه شرکت گرت نسبت به تولید فلزیابی برای بازرسی بدنی اقدام کرده است .

راد فلزیاب
راد فلزیاب

مشخصات فلزیاب گرت Garrett

درباره مشخصات فلزیاب گرت گفتنی است شرکت فلزیاب Garrett گرت آمریکا از سال ۱۹۶۴ فعالیت خود را در زمینه تولید دستگاه فلزیاب، طلایاب و گنج یاب شروع کرد.

ویژگی های کلیدی
نرم افزار حالت صوتی : متناسب صوتی و تن رول صوتی  ویژگی اجازه می دهد تا کاربر را به شنیدن ویژگی های یک هدف را به عنوان آنها را در یک حالت واقعی تمام فلزی.

با وضوح بالا تبعیض آهن : استفاده از تاچ پد را به مجموعه تبعیض آهن در یکی از ۴۰ سطح برای توانایی دقیق برای جدا اهداف خوب از سطل زباله.

دیجیتال ID هدف: ۰ تا ۹۹ هدف ID مقیاس ارائه می دهد افزایش توانایی برای تشخیص هدایت یک هدف از دیگری است.

انواع مختلف فلزیاب Garrett

آهن صوتی : اجازه می دهد تا کاربر را به شنیدن آهن تبعیض و برای تغییر اواسط تن وسیعی سیگنال آشکارساز بازیابی سریع سرعت: اجازه می دهد تا توانایی بیشتری برای انتخاب کردن اهداف خوب در میان زباله تمام زمین تطبیق پذیری: مسکن رطوبت طراحی شده برای گرد و خاکی، مرطوب یا خیس محیط؛ واحد می تواند تا عمق حداکثر ۱۰ فوت زیر آب فرو رفته.

فرکانس ۱۵ کیلو هرتز: بهبود تشخیص اهداف کوچک، قطعات طلا، طلا و جواهر

زمین تعادل: به صورت خودکار و دستی قابل تنظیم برای بهبود کارایی

گرافیک هدف تجزیه و تحلیل ™ (GTA): شناسایی هدایت هدف

به طور مداوم سکه شاخص عمق: برای تعیین عمق هدف

باتری شرط شاخص: نشان می دهد عمر باتری به طور مستمر

حالت جستجو (الگوها تبعیض): ۶ تعیین الکترونیکی

خرید دستگاه فلزیاب گرت از طریق شرکت راد

در شرکت فلزیاب کاوش سعی شده است بهترین دستگاه‌های موجود در بازار‌های بین المللی برای شما انتخاب شودتا شما را برای یک انتخاب مطمئن و صحیح یاری دهد تا بتواند ضمن معرفی محصولات این شرکت ، شما را برای رسیدن به اهدافتان راهنمائی نماید. برای یک خرید هوشمندانه میتوانید با مشاورین ما در ارتباط باشید.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان ما تماس بگیرید.

09122200779

faraz_felezyab@

felezyab_Faraz1992@

ایمیل :

Felezfaraz.co@gmail.com