اسکنر فلزیاب روور یوسی Rover UC  آلمان یکی ازبهترین دستگاها موجود در بازار ایران  بوده که دارای خصوصیات خیلی خوب یک دستگاه قدرتمند را درا میباشد.

وزن کم و حمل و نقل آسان(وزن ۰٫۶۵ کیلوگرم)

قابلیت اتصال به کامپیوتر با استفاده از کابل USB

تفکیک فلزها از نظر باارزش و بی ارزش

دمای کارکرد این دستگاه فلزیاب روور یو سی Rover UC  در فصل های مختلف ۱۰- تا ۵۰+ است

حافظه کافی برای ذخیره اسکن ها: ۲۵۶ مگابایت

دارای باطری و بلوتوث میباشد

راد فلزیاب
راد فلزیاب

اسکنر فلزیاب رووسی یو Rover UC

اسکنر فلزیاب روور یوسی بسیار کوجک و جمع و جور و با وزن بسیار سبک ساخته شده و به راحتی می توانید به هر جایی که دلتان می خواهد با خود حمل کنید. طراحی این دستگاه به صورتی انجام شده که همه اجزای تشکیل دهنده ی آن داخل یک چوپ دستی یا عصای کوهنوردی مانند جاسازی شده است و شما دوستانی که با این دستگاه کار می کنید می توانید در همه جاها و نقاط بدون اینکه کسی بهتون مشکوک شود پیاده رویی کنید و از نقاط مختلف اسکن بگیرید.

اندازه این عصای کوهنوردی متناسب با قد افراد تنظیم می شود . برنامه ها و صفحه نمایشگر این فلزیاب rover uc به وسیله یک گوشی هوشمند مدیریت می شود و هنگام کار با آن تمام داده ها واطلاعات توسط گوشی هوشمند نمایش داده می شود و با استفاده از نرم افزار سه بعدی این گوشی هوشمند نمودارهای و اسکن ها را می توانید تجزیه و تحلیل کنید و دیگر به کامپیوتر نیازی نیست.

گنج یاب برای اندروید اسکنر روور یو سی قادر به تفکیک فلزها را دارد و می تواند رسانایی بودن در هر نوع فلزی را تشخیص دهد تمام تصاویر و اسکن ها از طریق گوشی هوشمند دستگاه قابل تحلیل است و یا می توانید به وسیله کابل اطلاعات را به کامپیوتر انتقال دهید و اسکن ها را با نرم افزار سه بعدی VISUALIZER 3D  آنالیز و طراحی کنید .

مشخصات اسکنر او کا ام در مقایسه با دیگر محصولات بازار در بازه قیمتی مشخصی قرار دارد  قیمت دستگاه rover uc علاوه بر اینکه یک فلزیاب است بلکه یک طلایاب موبایل و گنج یاب بسیار قوی هم محسوب می شود و می توانید اشیای گرانبها و با ارزش نظیر:شمش های طلا،سکه های طلا،نقره،حفره ها و کانال ها،تونل، غارها و … را شناسایی و تشخیص دهد.همچنین طلاهایی که مدت طولانی در زمین دفن شده و به صورت کامل یونیزه شده است را به صورت دقیق مجل و عمق آن ها را مشخص می کند.

ویژگی های این اسکنر rover uc

وزن کم و حمل و نقل آسان(وزن ۰٫۶۵ کیلوگرم)

قابلیت اتصال به کامپیوتر با استفاده از کابل USB

تفکیک فلزها از نظر باارزش و بی ارزش

دمای کارکرد این دستگاه در فصل های مختلف ۱۰- تا ۵۰+ است

حافظه کافی برای ذخیره اسکن ها: ۲۵۶ مگابایت

دارای زبان های زیر میباشد:

ورژن A:انگلیسی، فرانسوی،هلندی،اسپانیایی،ترکی،ایتالیایی،

ورژن B :انگلیسی،فارسی،عربی،فرانسوی

استفاده از گوشی هوشمند این طلا یاب اندروید می توانید حجم، عمق و محل دقیق هدف را شناسایی کنید

عملکرد زیاد در نقاط تنگ و کوجک به دلیل حجم کم دستگاه

دارای بالانس دستی و اتوماتیک

عمق کاوش ۸ متر

از دیگر محصولات شرکت تو کی ام آلمان

راد فلزیاب
راد فلزیاب

خرید فلزیاب روور یو سی از شرکت راد

شرکت فلزیاب کاوش اماده خدمات رسانی به شما مشتریان گرامی میباشد شرکت کاوش با 20 سال سابقه درخشان سعی دارد با ارسال به سراسر نقاط دنیا وگارانتی  و خدمات پس از فروش  واموزش و تست  در زمین  به شما عزیزان  خدمات ارائه  میدهد.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان ما تماس بگیرید : .

09122200779

لطفا صفحه اینساگرام ما را دنبال کنید.

Faraz_felezyab@

Felezyab_faraz1992@

ایمیل :

Felezfaraz.co@gmail.co