فلزیاب تصویری ارزان اول از هرچیزی که بخواهیم راجع به فلزیاب صحبت کنیم کمی در مورد فلزیاب صحبت میکنیم. فلزیاب یک وسیله موثر درپیدا کردن فلزات در عمق زمین ویا درون اجسام است که برطبق باور قدیمی برای پیداکردن گنج ازآن استفاده میشود دستگاه فلزیاب انواع مختلفی دارد و پیش ازخرید یاهرعمل دیگرباید اطلاعات کافی از خود فلزیاب ها داشته باشیم.

راد فلزیاب
راد فلزیاب

خرید فلزیاب ارزان

اگر شما تمایل دارید در مورد مشخصات و قیمت فلزیاب ها بیشتر بدانید اما مطمئین نیستید که کدام نوع فلزیاب شما را به هدفتان می رسانداین مقاله را به دقت مطالعه نمایید فلزیابهای تفریحی ، پیشرفته ای ، صنعتی ، دارای فرستنده و گیرنده ، فرکانسی ، مغناطیسی ، راداری و زمینی و فلزیاب .

قیمت فلزیاب هارامیتوان به دودسته تقسیم کرد

دسته اول: بین 150 تا 300 دلار میباشد

اگر به فعالیت کشف فلز صرفا برای یادگیری نگاه میکنید پیشنهاد ما این است که از فلزیاب قوی و ارزان  استفاده کنید این نوع خرید فلزیاب ارزان   قاعدتا برای کسانی مناسب است که به حرفه یافتن فلزیک نوع دستگاه سرگرم کننده دارند و پول زیادی نمیخواهندهزینه نمایند.

قیمت این فلزیاب حدود 150 تا 300 دلار است

دسته دوم :بین 300الی 2000دلاراست

فلزیاب های که به نسبت کاربرد وقیمت متنوع خود هدف خیلی از کاشفان فلزاست که بسته به نوع فعالیتی که دارند این نوع از دستگاه فلزیاب ارزان مناسب تر است .

مشخصات یک دستگاه فلزیاب ارزان و قوی

1-یک دستگاه فلزیاب قوی باید عمق نفوذ خوبی داشته باشد مثلا ۴ متر

2-یک فلزیاب قدرتمند وارزان باید قابلیت تفکیف داشته باشد یعنی آهن را از غیر آهن و طلا را تشخیص دهد.

3- دستگاه فلزیاب وقوی امکان تنظیمات فرکانس را فراهم می سازد.

4-مهم ترین چیز در قیمت فلزیاب ارزان  و عامل حذف ذرات است که حداقل باید ۶۰ درصد باشد

5- یک فلزیاب  قدرتمند نشانگر حساسیت دارد

6- شاید در نظر اکثر شما دستگاه فلزیاب باشد اما دقت داشته باشید که ارزان بودن فلزیاب ربطی به قدرت عملکرد دستگاه ندارد.

راد فلزیاب
راد فلزیاب

قیمت فلزیاب ارزان

مهم ترین قسمت براي خرید فلزیاب ، انتخاب نوع آن است. در بازار امروزي، برخلاف گذشته انواع بسياري از فلزياب ها با برندها و سيستم هاي مختلفي وجود دارد که بيشتر از کار راه بيانداز بودن آن، باعث سردرگمي و معضل خريداران شده است. از اين رو، در خريد فلزياب ها مانند ديگر وسايل بايد به نکات و توصيه هايي نيز دقت کرد که درادامه اين مقاله، ما آن ها را براي شما بيان کرده ايم.

1-دنبال برند نباشيد:

قیمت فلزياب ارزان بر خلاف ديگر وسايل، در هر شرايط آب و هوايي بازدهي خود را نشان خواهند داد. بسياري از فلزياب هاي با برندهاي معتبري که در دنيا ساخته مي شود، در بسياري از کشورها به علت تغييرات شرايط آب وهوايي، قابل استفاده نيستند؛ از اين رو، به جاي بررسي برندها، به تکنولوژي و ويژگي هاي محصول درج شده درکاتالوگ دقت کنيد و از فروشگاه هاي معتبرخريداري کنيد.

2-به کارایی دقت کنید.

کارايي فلزياب های دردرجه اول اهميت بيشتري نسبت به ديگر موارد آن دارد. يک دستگاه خرید فلزياب ممکن است که ظاهر فوق حرفه اي داشته باشد؛ اما به دلايل نداشتن کيفيت لازم نتواند کارايي مناسب در پيدا کردن انواع فلزها داشته باشد و بهتراست تا بيشتر براي آموزش مورد استفاده قراربگيرد.

3-قبل از خرید به نکات آموزشی دقت کنید:

استفاده از دستگاه هاي فلزياب قوی و ارزان خيلي ساده است. کافي است که آن ها را روشن کرده و بر روي قسمت هاي مورد نظر به صورت عقب و جلو حرکت دهيد تا فلز مورد نظر پيدا کند و در نتيجه صداي آلارم را از خود نشردهد. قبل از خريد فلزياب ارزان به نکات استفاده در خصوص چگونگي روشن کردن، کار کردن با صفحه و حرکت از فروشنده سوال بپرسيد و حتما يک بار جلو او دستگاه را مورد تست و بررسي قرار دهيد.

4-با خدمت پس از فروش بخرید:

قیمت  فلزياب ارزان خيلي حساس هستند و يک اشتباه کوچک در مدار يا ضربه هاي ناخودآگاه باعث خرابي آن ها مي شود. براي تعمير اين دستگاه ها نبايد آن ها را به دست هرشخصي سپرد و حتما در هنگام خريد فلزياب ارزان بايد کارت ضمانت و خدمات پس از فروش را از فروشنده تهيه کرد

براي خرید قیمت فلزیاب ارزان از فروشگاه ها و سايت هاي معتبر اقدام به خريد کنيد تا اگر به مشکلي برخورديد، با مهر فروشگاه بتوانيد به شرکت سازنده براي تعمير برويدفلزیاب های ارزان بر اساس نوع، ويژگي ها و ارزش‌هاي برند متفاوت است.

 فیمت لزیاب های ارزان را ازکجا خریداری کنیم؟
شرکت راد فلزیاب  وارد کننده ي جديد ترين دستگاه هاي دست اول فلزياب طلاياب و گنج ياب از اروپا و آمريکا است. شما براي خرید فلزیاب ارزان و راهنمايي مي توانيد از مشاوره هاي رايگان متخصصان اين شرکت بهره ببريد.

دستگاه فلزیاب‌ها و با کیفیت عرصه مغناطیسی را در نزدیکی دیسک جستجوگر خود ساخت می کنند .  وقتی که جسم فلزی در محدوده میدان مغناطیسی قرار بگیرد شدت عرصه مغناطیسی عوض شده و دستگاه فلزیاب با این تغییرات متوجه وجود فلز در اطراف دیسک خود خواهد شد. پس در نتیجه کاربران محترمی که به دنبال خرید فلزیاب هستند بهتر است قبل از خرید یک تحقیق اساسی داشته باشند.

تنها چیزی که در خرید فلزیاب ارزان و با کیفیت برای شما در آن لحظه نیاز است تا بدانید این موارد میباشد:
عمق بالا
عدم وجود خطا
ثبات دستگاه
نفوذپذیری در جاهای سخت و عدم وجود بی ثباتی و آلارم خطا
در آخر عدم حساسیت به قویترین مواد معدنی

راد فلزیاب
راد فلزیاب

امروزه بیشتر خریداران عزیز همیشه با یکی از بزرگترین دغدغه ها و مشکلات در انتخاب محصول مورد نظر روبه رو هستند زیرا از یک طرف با آمدن  شرکت ها و افراد کلاهبردار از اورجینال بودن محصول خریداری شده مطمین نیستند و از طرف دیگر میخواهند موفق به خرید محصولی شوند که بتوانند بهترین پاسخگویی را داشته باشد و بتوانند از آن به عنوان یک دستگاه فلزیاب مطمئین و دقیق استفاده کنند و به نحوی محصولی را خریداری کند که ارزش پرداخت پول را داشته باشد و به نتیجه برسند.

با توجه به محیط کاوش و شرایط کاوش باید یک سیستم را انتخاب کرد. جهت کاوش در بسیاری از مکان ها نیازی به داشتن یک فلزیاب تصویری یا فلزیابی با عمق کاوش بالا و یا تکنولوژی خاص نیست ، بلکه میتوان با یک فلزیاب میان رده و ارزان قیمت نیز کاوش را انجام داد و به نتیجه رسید. پس با توجه به این نکات کسانی که به تازگی وارد عرصه فلزیابی و اپراتوری شده اند برای اینکه با نحوه کار فلزیاب ها آشنایی کامل پیدا کنند و همچنین هزینه زیادی را برای دستگاه فلزیاب پرداخت نکنند باید با خرید فلزیاب قوی و ارزان شروع کنند

افراد آماتوری که وارد دنیای فلزیاب ها میشوند و اطلاعات کافی از دستگاه های فلزیاب قوی و ارزان یا گنج یاب یا سیستم های ردیابی و نقطه زنی و … ندارند از خود می پرسند که آیا می توان به فلزیاب اعتماد کرد؟ برای جواب به این سوال باید عوامل زیادی را در نظر گرفت. باید بدانید نمیتوان به فلزیاب های فقط صرفا ارزان اعتماد کنید ولی فلزیاب قوی و ارزان که بتوان از کیفیتش اطمینان حاصل کرد را میشود در دسته ی سیستم های قابل اعتماد قرار داد. یکی از تاثیر گذارترین فاکتورهایی که باید در نظر گرفت شرکت سازنده فلزیاب قوی و ارزان است.

زمانی که از امکان تفکیکی صحبت میکنیم منظور این است که دستگاه قادربه تشخیص جنس فلز مدفون شده باشد. معمولا افرادی که به دنبال یافتن گنج هستند بیشتر به دنبال فلزیاب قوی برای به صرفه بودن آن میگردند و به دنبال دستگاه های فلزیاب هستند که دارای قدرت تفکیک نیز هستند.

راد فلزیاب
راد فلزیاب

دراین مقاله ماسعی کرده ایم که شما عزیزان را با فلزیاب وانواع آن آشنا کنیم،شرکت راد فلزیاب سعی دارد با خدمات پس از فروش وتست وآموزش و گارانتی بهترین خدمات را به شما عزیزان ارائه نماید.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان ما تماس بگیرید.

09122200779