نکته ای که کاوشگران باید همیشه در مورد فروش فلزیاب ارزان و با کیفیت مد نظر داشته باشند این است که نسبت به نیازی که دارند باید به دنبال دستگاه فلزیاب متفاوتی باشند. اگر شما به عنوان یک اپراتور می خواهید به صورت بسیار حرفه ای به دنبال طلا و فلزات با ارزش بروید و تصمیم شما در این مورد کاملا جدی است.

راد فلزیاب
راد فلزیاب

خرید فلزیاب با کیفیت و ارزان

توصیه ما به شما این است که به دنبال فلزیاب باکیفیت ارزان و با کیفیت و صد البته دستگاهی با امکانات و ویژگی های مناسب بگردید تا بتواند پاسخگوی نیاز شما باشد و با استفاده از این دستگاه قیمت فلزیاب خوب بتوانید کاوش های بسیار عالی را تجربه کرده و به نتایج دلخواه خود دست یابید.

آیا میتوان به فلزیاب ارزان اعتماد کرد؟ این سوالی است که بیشتر کسانی که به تازگی وارد دنیای فلزیابی شده اند از خود میپرسند. برای جواب به این سوال باید فاکتورهای زیادی را مد نظر قرار داد. یکی از مهمترین فاکتورهایی که باید مد نظر قرار داد شرکت سازنده فلزیاب است. خرید فلزیاب های دست ساز که توسط اشخاص ساخته میشوند و به اصطلاح شرکتی نیستند دارای کیفیت بسیار پایین و همچنین کارایی بسیار کمی هستند و معمولا تا ۳۰ سانتی متر زیر خاک را بیشتر کاوش نمیکنند.

دستگاه فلزیاب وسیله خوبی برای جستجو بوده و در بیشتر موارد افراد به دنبال قیمت فلزیاب ارزان هستند تا بتوانند با حداقل هزینه به خواسته خود برسند.

اما این نکته را هم باید در نظر گرفت که با هزینه کم خرید دستگاه حرفه ای غیر ممکن است.

اگر شما به دنبال یک دستگاه حرفه ای و نقطه زن،ردیاب ،اسکنر هستید پس گزینه فلزیاب تصویری ارزان برای شما خوب نخواهد بود.

قیمت طلایاب با داشتن امکانات مختلف متغییر است و چه بسا در یک محیط کاوش یکسان کارایی یک فلزیاب ارزان با یک فلزیاب حرفه ای یکی باشد. پس با توجه به محیط کاوش و شرایط کاوش باید یک فلزیاب انتخاب کرد. جهت کاوش در بسیاری از مکان ها نیازی به داشتن فروش طلایاب یا فلزیابی با عمق کاوش بالا و یا تکنولوژی خاص نیست ، بلکه میتوان با یک فلزیاب میان رده و ارزان قیمت نیز کاوش را انجام داد و به نتیجه رسید.

راد فلزیاب
راد فلزیاب

قیمت فلزیاب ارزان و با کیفیت

دلیل اختلاف قیمت بین دستگاه ها

حتی اگر قصد دارید کاوش های سطحی انجام دهید ، به عنوان مثال کاوش هایتان در عمق ۲۰ الی ۳۰ سانتی متری باشد

باز هم از دستگاه های فلزیاب ارزان و با کیفیت و سیستم های اورجینال استفاده نمایید،

چرا که دستگاه های بی کیفیت آن بازدهی لازم را برای شما نخواهد داشت

و تنها ثمره آن برای شما نا امیدی از کاوش خواهد بود. بسیاری از خریداران سوالی که برایشان پیش می آید این است که چرا بین دستگاه های طلایاب و گنج یاب مختلف، این چنین اختلاف قیمت زیادی وجود دارد.

دلیل اختلاف قیمت انواع دستگاه طلایاب کاملا واضح است . میدانید که انواع مختلفی از فلزیاب ها وجود دارند .

این تفاوت بین فلزیاب ها شامل امکانات و ویژگی های آن ها نیز می شود . هرچه امکانات یک دستگاه طلایاب ارزان بیشتر باشد به طبعا قیمت و ارزش آن هم بالاتر خواهد بود. برای مثال شما فکر کنید دستگاهی فقط می تواند فلزاتی در عمق ۱ متر را شناسایی و آشکار کند باید فهمید که قیمت این دستگاه با خریدطلایاب که عمق کاوش ۴ متر دارد کاملا متفاوت است و حتما باید اختلاف قیمت زیادی هم داشته باشند. تفاوت در هر کدام از این امکانات باعث اختلاف قیمت زیادی بین دستگاه های , انواع فلزیاب ارزان و با کیفیت می شود.

از ویژگی های اساسی یک فلزیاب حرفه ای میتوان به موارد زیر اشاره داشت:

فلزیاب باید عمق نفوذ حداقل ۴ متر را داشته باشد

با کیفیت باید نشانگر حساسیت داشته باشد

دستگاه فلزیاب یا طلایاب و قیمت گنج یاب قابلیت تنظیم فرکانس را باید حتما داشته باشد

بالانس(تعادل یا توازن) دستی داشته باشد

فلزیاب باید حتما تفکیک آهن و غیر آهن داشته باشد.

نکته هایی که باید در خرید فلزیاب ارزان توجه داشت :

به دنبال برند نباشید

2-به کارایی دستگاه توجه داشته باشید .

3-در خصوص انواع فلزياب ها تحقيق کنيد.

راد فلزیاب
راد فلزیاب

شرکت راد فلزیاب جزو  نمایندگی های فلزیاب و دفترفلزیاب تهران است که در زمینه فروش فلزیاب  و گنجیاب  و… در تهران  فعالیت  میکند و فعالیت خود را در زمینه ی  تولید  و فروش انواع  دستگاه های  فلزیاب  قابل  رقابت  با سایر  شرکت ها  شروع  کرده است اگر بدنبال یک  دفتر فروش با سابقه هستید با شرکت راد فلزیاب که با 20  سال  سابقه  کار درخشان  و گارانتی و خدمات پس از فروش و آموزش درخدمت شما عزیزان  است..

برای مشاوره بیشتر و رایگان با کارشناسان ما تماس بگیرید.

09122200779