در این مقاله ما سعی داریم که در مورد فروش طلایاب وانواع طلایاب و تعریف و مشخصات آن صحبت کنیم.

طلایاب یا فلزیاب به دستگاهی گفته میشود که علاوه بر مشخص کردن فلز قادر است نوع فلز را از بابت آهن و غیر آهن بودن آن را مشخص می کند.

راد فلزیاب
راد فلزیاب

خرید و فروش دستگاه طلایاب

مشخصات دستگاه طلایاب

۱- یک دستگاه طلایاب ارزان قوی باید عمق نفوذ خوبی داشته باشد مثلا ۴ متر
۲-یک  فلزیاب  قدرتمند یا طلایاب ارزان  باید قابلیت تفکیف داشته باشد یعنی آهن را از غیر آهن و طلا را تشخیص دهد
۳- دستگاه فلزیاب و طلایاب قوی امکان تنظیمات فرکانس را فراهم می سازد
۴- طلایاب قابلیت توازن و تعادل دستی دارد زیرا اگر بالانس دستگاه طلایاب دستی نباشد عمق نفوذ کمتر می شود.
۵- مهم ترین چیز در قیمت یک طلایاب و عامل حذف ذرات است که حداقل باید ۶۰ درصد باشد.
۶- یک طلایاب  قدرتمند  نشانگر حساسیت دارد
۷- دقت کنید  که یک خرید طلایاب دارای سیستم PLو VLF باید باشد.
یا سیستم کاری PI تغییر یافته داشته باشد یعنی هم کار پی ال را انجام می دهد و هم کار وی ال اف را دارا باشد.
۸- شاید در نظر اکثر شما دستگاه طلایاب تصویری باشد اما دقت داشته باشید که  تصویری  بودن طلایاب ربطی به قدرت عملکرد دستگاه ندارد.
۹- بعضی از طلایاب های تصویری از قابلیت GPR استفاده می کنند.  دقت کنید که این نوع دستگاه های  فلزیاب  هیچ  حساسیتی  نسبت  به طلا نشان  نمی دهند.

راد فلزیاب
راد فلزیاب

فاکتورهای مهم برای انتخاب طلایاب و فلزیاب

این باور وجو دارد که  دستگاه هایی که قیمت بالاتری داشته باشند می توانند کیفیت کار بالا تر داشته و در واقع تشخیص نوع فلز را تضمین می کنند. در صورتی که این طور نیست. حتی برخی از مدل ها ممکن است قیمتی واقعی در بازار ایران نداشته باشند. در نتیجه  باید  بدانید  که  اگر قیمت در فروش  طلایاب  زیاد  باشد  ایده  آل  نیست.

 شما می توانید کیفیت و کارایی هر کدام از فلزیاب ها را روی وب سایت های بین المللی و همین طور فروشگاه های معتبر مورد بررسی قرار دهید. در این صورت در فروش طلایاب هم  انتخاب شما آسان تر خواهد شد و هم احتمالا با مدل های مختلف موجود در بازار اروپا و امریکا آشنا می شوید.

انتخاب دستگاه هایی که فروش بالا دارند و در میان خریداران محبوب تر هستند نیز همیشه تکنیک انتخابی خوبی است. چون هم بهتر پشتیبانی می شوند و هم مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری آن ها در اسرع وقت حل می گردد.

فلزیاب و طلایاب ها در ابعاد متفاوت:

باید بدانید که  امکان  تشخیص تصویری در فروش گنجیاب وفلزیاب  آن طور که برخی از وب سایت ها و فروشنده های مجازی روی آن مانور می دهند مهم نیست، در واقع این یک ویژگی اضافه است که توسط شرکت ها برای جذب حداکثری مشتری انجام می شود.

همین طور لازم به ذکر است که مدل های محبوب و پرفروش  موجود  در فروش طلایاب  در بازار ممکن است هر از چند گاهی آپدیت های  نرم افزاری دریافت کنند. این مسئله باعث می شود که آن ها عملکرد به مراتب بهتری نسبت به دیگر مدل های موجود در بازار داشته باشند و حتی نقص های آنان نیز پس از هر مرتبه بروزرسانی برطرف می گردد.

ویژگی VLF و PI موجود در دستگاه های فلزیاب ضریب نفوذ آن ها، تفکیک پذیری را بیشتر می کند، دستگاه هایی که در لیبل توضیحات از این ویژگی ها پشتیبانی می کنند ممکن است قیمت بالاتری داشته باشند، اما کار تشخیص را چند برابر بهتر انجام می دهند.

فلزیاب های اصلی قطعا  نشان  بررسی  و سنسور میزان  حساسیت را در خود  جای  داده اند و این  یک  قابلیت   استاندارد  در فلزیاب ها و طلایاب های  اصل  است ودر فروش طلایاب و فلزیاب ها  قابل  توجه است.

در این مطلب قصد داریم ویژگی های  طلایاب  و فلزیاب  خوب  رامعرفی کنیم و اینکه فلزیاب خوب را از کجا  تهیه  کنیم .

بررسی ویژگی های هر محصول به مشتری کمک میکند تا بتواند آگاهی کاملی در زمینه مشخصات آن محصول و قیمت آنها را بدست آورده و بهترین و مناسب ترین انتخاب را داشته است . کسانی که از دستگاه طلایاب استفاده می کنند می داند که ویژگی های مختلف دستگاه میتواند در رسیدن اهدافی که فرد داردبسیار موثر است.

به همین دلیل است که از میان مارک ها و انواع مختلفی که در بازار وجود دارد باید با اطلاعات دقیق برای خرید بهترین و مناسب ترین محصول مورد نظر اقدام کرد.

یکی از مهم ترین و اساسی ترین نکات در دستگاه طلایاب این است که برای خرید این محصولات نباید زیاد به مارک و برند توجه نمود و بیشتر به کیفیت و امکانات دستگاه توجه کنید.

تنوع آب و هوایی و خاک مورد استفاده در نقاط مختلف جغرافیایی باعث شده است تا شاهد تنوع مدل های مختلف این محصولات دستگاه طلایاب  باشیم.

این تنوع محصولات از یک طرف می تواند به عنوان یک ویژگی مثبت و خوب در نظر گرفته شده و باعث شود تا افراد، انتخاب های بیشتری  برای دستگاه طلایاب داشته باشند.

اما همین انتخاب های بیشتر در برخی از موارد ممکن است باعث ایجاد دغدغه هایی برای افراد در انتخاب بهترین و مناسب ترین نوع فلزیاب ودستگاه طلایاب  از میان دستگاه های موجود در بازار شود.

علاوه بر این بسیاری از شرکت های داخلی با توجه به عدم رعایت حقوق کپی در ایران، نمونه های ساخت داخل فلزیاب  ,  و طلایاب را با عنوان برند های معتبر و مطرح جهانی به فروش می رسانند که همین امر باعث شده است تا اعتماد به مدل های مختلف طلایاب در ایران پایین بیاید.

اما در تنوع مدل های مختلف این محصول، می توان با توجه به ویژگی هایی مد نظر و مورد نیاز بهترین و مناسب ترین نوع طلایاب را خریداری نمود.

در تبلیغات بسیاری از شرکت های سازنده ی این محصولات از عمق نفوذ های 30 و 40 متری برای انواع مدل های مختلف دستگاه  طلایاب  استفاده می شود که امری کاملاً اغراق آمیز است.

یک  دستگاه  طلایاب  خوب باید عمق حداقل 3 متری داشته باشد تا بتواند به عنوان یک دستگاه طلایاب افراد را به هدف های خود نزدیک کند.

یکی دیگر از دستگاه طلایاب خوب را میتوان  استفاده از نشانگر حساسیت و متراژ دانست تا زمانی که از آن به عنوان یک دستگاه طلایاب  استفاده می شود به خوبی نسبت به فلز های پیدا شده در عمق زمین حساسیت نشان داده و این حساسیت را روی دستگاه به کاربر اعلام نماید.

یکی دیگر از ویژگی های دستگاه فلزیاب  که می تواند به عنوان طلایاب  مورد استفاده قرار بگیرد،فرکانس را تغییر میدهد.

با توجه به اینکه در جاهایی که دارای خاک نرم است لازم است تا عمق بیشتری مورد جست و جو و کاوش قرار بگیرد، باید بتوان فرکانس دستگاه  طلایاب  را بالا برد.

این در  حالی است که در محیط هایی  با  صخره های  سخت  برای  بالا  بردن  قابلیت نفوذ  پذیری  دستگاه طلایاب  ، بهتر است  فرکانس  دستگاه  پایین  باشد  تا  به  راحتی از موانع  سخت عبور کند و  افراد را به هدف های مورد نظر خود نزدیک نماید.

البته مهم ترین عامل در تعیین قیمت یک طلایاب  را می توان امکان حذف ذرات ناخواسته دانست.

قیمت طلایاب

با توجه به تنوع  برند های  موجود  در بازار این سوال برای افراد و دوستدارن دستگاه و فروش طلایاب  به وجود می آید که این دستگاه را از شخص  خریداری  کند و یا اینکه برای خرید آن به شرکت های  معتبر در این زمینه مراجعه نمایند.

شرکت  راد فلزیاب  که  بزرگترین وارد کننده ی  دستگاه های  فلزیاب ،  طلایاب در بین شرکت های داخلی فعال در این زمینه می باشد، با بیش از20 سال  سابقه درخشان  فعالیت در زمینه ی  مشاوره و  فروش  طلایاب   این  دستگاه ها  خدمات  بسیار  ویژه و منحصر به فردی را به مشتریان  ارائه  کرده  است.

ایا قیمت طلایاب متفاوت است ؟

تولید  طلایابی  که توانایی  پیدا کردن  حتی یک تکه طلا را در یک محیط سنگی غنی از مواد معدنی داشته باشد نیازمند تحقیقات R&D اساسی در طول دوره‌های زمانی قابل توجه است. قطعات حساس باید به گونه ای ترکیب و طراحی شوند که بتوانند به عملکرد بهینه برسند. این امر نیازمند سرمایه گذاریهای زیرساختی، تجهیزات تولید شده با تکنولوژی پیشرفته و هزینه های مربوطه است. این موارد به طور مستقیم در قیمت فروش طلایاب تاثیر میگذارد.

این فرآیند  باید به درستی انجام شود، و تمام  شرایط  ویژه  باید در هنگام  تولید مورد توجه  قرار گیرد و پایداری  باید در مرحله طراحی و تولید به دست آید. همه ی این موارد روی هم رفته منجر به هزینه های اضافی  در فروش  طلایاب  می شود.

با این حال، افزایش تقاضا برای چنین فلزیاب‌هایی باعث شده است که صرفه جویی در مقیاس  موجب  تقویت رقابت شده و تنها حاشیه‌ی  سود کمی در بازار به دست  بیاید.

بنابراین،  طلایابها  مقرون به صرفه هستند، و میتوان با قیمتی  قابل  قبول آنها را تولید کردو  به  فروش  طلایاب  فکر کرد.

از کجا میتوانیم فلزیاب اجاره ای تهیه کنیم؟

بازار فلزیاب ها  تشکیل شده از تولید کننده‌ها ،  دلالان  اولیه ، و نهادهای کوچکی  که مشغول  تجارت  آن  هستند.  فلزیاب‌های  اجاره ای  معمولا در  فروشگاه های  کوچک “تجارت”  یافت می شوند،  بدون اینکه هیچ گونه  ارتباط مستقیم  با  تولید  کننده  داشته  یا تضمین و تعهدات  گارانتی  ارائه  دهند.  چنین  دستگاه هایی  معمولا  برای  فروش  قیمت طلایاب  و یا  دستگاه های  دیگر ،  به  صورت  دست دوم  تجارت میشوند و فروشگاه سعی میکند  با اجاره دادن  آنها  درآمدی اضافی  داشته  باشد.  این امکان  وجود ندارد  که فرد  پیچیدگی های  و شرایط  قبلی دستگاه  مطلع  شود،  و در هر بار اجاره  ممکن  است تعمیراتی  روی  آن  انجام  شده  باشد ،  بنابراین  نمیتوانند  مطمئن  شوند  که ایا دستگاه  به  درستی  کار میکند  یا  نه.

راد فلزیاب
راد فلزیاب

با وجودی  که شرایط اجاره  نامه  کوتاه  است، هزینه اجاره بها نسبتا بالا است. سؤال های دیگری  که  باید  پرسیده  شوند عبارتند از اینکه  آیا  ممکن  است در طول یک  دوره  زمانی  محدود، یک  منطقه مناسب را اسکن کنیم، و اینکه آیا اجاره کننده  میتواند از این  دستگاه  به صورت موثر استفاده کند یا نه. از سوی دیگر، اجاره  برای اجاره کننده برابر خواهد شد با قیمت  خرید یا فروش طلایاب  با نام تجاری جدید که  تحت پوشش گارانتی  قرار دارد.

علاوه بر این، یک قطعه حساسدستگاه طلایاب ، بر اساس سیستم الکترونیکی و تکنولوژی  پیشرفته  یک  شی ایده  آل برای اجاره محسوب نمیشود، زیرا کاربران مختلفی  برای اهداف مختلف و در محیطهای  نامناسب از آن استفاده  میکنند، و در

 نتیجه روی قابلیت اطمینان فلزیاب  یا  فروش طلایاب تاثیر منفی میگذارند.

بسیاری از فروشگاه هایی که فلزیاب‌ اجاره میدهند فاقد دانش دقیق در مورد دستگاهها هستند. در واقع  با خیال راحت میتوان گفت که هدف آنها ایجاد درآمد است.

بنابراین،  به عنوان  یک شرکت درگیر در تولید و فروش طلایاب  و  خرید طلایاب ،  توصیه میکنیم  فلزیاب‌هایی  با یک برند  جدید،  تحت پوشش گارانتی، خدمات و آموزش  خرید کنید،  شرایط  فردی  رایج در منطقه و هدف  خود را در نظر بگیرد، و گزینه‌ های  متعدد زیادی  برای  پرداخت داشته باشد.

راد فلزیاب
راد فلزیاب

شرکت راد فلزیاب  باارائه خدمات تست و اموزش و خدمات پس  از فروش  وگارانتی و ارسال به تمام  نقاط  جهان بهترین خدمات رابه شما ارسال میکند.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان ما تماس بگیرید.

09122200779