فروش دستگاه فلزیاب ، همانطور که از اسم آن مشخص است فلزیاب به دستگاهی گفته می شود که توانایی مشخص کردن فلزات در عمق های مختلف را دارد .فلزیاب ها اولین بار در سال 1870 تولید شدند و تا به امروز در صنایع وسیعی استفاده می شوند در حالت کلی فلزیاب های قدیمی قابلیت تفکیک ندارد و فقط برای پیدا کردن فلز کاربرد دارند و اینکه فلزیاب های قدیمی بهتر هستند فقط یک تبلیغات برای فروش دستگاه فلزیاب میباشد.

خرید فروش دستگاه فلزیاب

یاد آور میشوم که دستگاه فلزیاب ماهواره ای به هیچ وجه وجود خارجی نداشته و در واقع کلک تبلیغاتی و راه جدید برای کلاهبرداری (برای فروش دستگاه فلزیاب) می باشد.در کل جهان هیچ دستگاهی وجود ندارد که بتواند از طریق ماهواره فلز زیر زمین را مشخص کند.

حتی پیشرفته ترین ماهواره ها که توسط NASA ساخته و به فضا ارسال شده اند قادر به انجام این کار نیستند و حتی قادر نیستند 20 سانتی متر در خاک نفوذ کنند پس مواظب کلاهبرداران باشید.

راد فلزیاب
راد فلزیاب

دستگاه فلزیاب مدل های گوناگونی دارد که در این بخش از مقاله سعی می‌کنیم به‌ صورت اجمالی شما را با آن‌ ها آشنا کنیم.

فلزیاب وسیله‌ ای است که عموما از آن جهت یافتن اشیای قدیمی استفاده می کنند. نحوه کار این دستگاه دقیقا مبتنی بر اصول و قوانین فیزیکی می باشد.در ایران نیز شرکت‌ های فراوانی اقدام به وارد و توزیع دستگاه فلزیاب می کنند.

راد فلزیاب
راد فلزیاب

انواع فلزیاب ها

1. فلزیاب های تفریحی(VLF): این دستگاه‌ ها کوچک و بسیار سبک می باشند و دیسک آن‌ ها تقریبا 25 سانتی‌ متر است. این فلزیاب قادر است یک شی‌ء فلزی یک در یک متر را در عمق تقریبا یک متری زمین پیدا کند. البته این مدل ها قدرت تفکیک کمی دارند و برای اشیای فلزی که در نزدیکی سطح زمین قرار دارند مناسب می باشند.

2. فلزیاب‌ پیشرفته(PI):این نوع فلزیاب قدرت بالاتری دارد و نسبتا سنگین تر می باشد. چرا که از باتری‌ های سنگین استفاده می کنند. از کاستی های این نوع فلزیاب می توان به نداشتن مانیتور و همچنین قدرت تفکیک و جداسازی میان آهن و دیگر فلزات اشاره کرد.

3. فلزیاب‌ های صنعتی: در صنایع گوناگون مانند فرش، ماشین، چوب‌بری، صنایع بسته‌بندی و… از این مدل ها استفاده می شود.

4. فلزیاب‌ های فرکانسی یا طلایاب ها: این نوع از دستگاه های فلزیاب از نوع فرکانس جذبی یا القایی با تنظیمات جداسازی و تشخیصی و سطح و حجم تارگت ایکس یا ترشهولد هستند.

به همین دلیل هم قدرت تفکیک فوق‌ العاده بالایی‌ دارند و به‌ آسانی می‌توانند طلا را از دیگر فلزات در زمین‌ های ناهموار و غیر مسطح یا دارای شرایط جوی نامساعد و نامطلوب نیز تشخیص دهند. از دیگر دستگاه‌ های پیشرفته فلزیاب نیز می‌توان به فلزیاب‌ های مغناطیسی و حرارتی رادار زمین که آن‌ها نیز قدرت تفکیک فوق العاده بالایی دارند، اشاره کرد.

فروش فلزیاب :گفتیم که چندین نوع فلزیاب وجود دارد. نه تنها نوع فلزیاب، بلکه شرایط زمین و جستجو و همچنین نوع اشیایی که مورد جستجو قرار میگیرند هم متفاوت هستند. این تفاوت ها منجر به تاکید بر ویژگی های مختلف در فلزیاب های مختلف میشود. لازم است که فلزیاب‌ درست را برای هر کاری پیدا کنید.

به عنوان مثال، یک اسکنر گنج (گنج‌یاب) برای پیدا کردن قطعات کوچک طلا در یک محیط معدنی غنی ایده آل نیست. در واقع، اسکنر گنج برای هدفهای بزرگتر ساخته شده است، نه برای قطعات کوچک فلزی در زمین. این امر به کاربر کمک می کند تا سیگنال های فریبنده را از قطعات کوچک فلز در سطح نادیده بگیرد.

فروش دستگاه فلزیاب: اسکنر گنج برای پیدا کردن اهداف بزرگ دفن شده در عمق است. اسکنرهای گنج پیشرفته میتوانند شکافها و فلزات را نیز تشخیص دهند. با این حال نسبت به اشیاء کوچک حساسیت کمتری دارند. هدف گنج یاب پیدا کردن اشیاء بزرگ است.

از طرف دیگر، طلایاب، به قطعات فلزی کوچکتر حساس است، و مخصوصا به طلا. اصول طراحی آن برای رسیدن به بالاترین حساسیت برای اجسام کوچکتر است. این دستگاه قادر به شناسایی تمام فلزات گرانبها و طلا است که فلزیابی گنج قادر به پیدا کردن آنها نیست.

از سوی دیگر، فلزیاب های تک سکه و ها با نتایج بهتری در سطوحی با عمق متوسط دارند، و در جایی که سکه ها و اشیا فلزی پراکنده شده باشد بهتر کار میکنند (طلا، نقره، مس). برخی از مدل ها از تکنولوژی پیشرفته استفاده می کنند تا سازگاری بیشتری با ساختار معدنی خاک داشته باشد.

آنها همچنین می توانند با کویل های مقاوم در برابر آب، در محیط هایی مثل دریا، روخانه و ساحل هم قابل استفاده باشند.بسیاری از کاربران از کار با آنها راضی هستند.

قیمت فلزیاب ها طیف وسیعی را در برمیگیرد که هر کدام بر اساس قابلیت های خاص خود قیمت گذاری شده و به فروش میرسد.

فروش دستگاه فلزیاب:

این نکته بسیار مهم را باز یاد آور میشوم که به هیچ وجه از فروشندگانی که جا و مکان مشخصی ندارد اقدام به واریز مبلغ هرچند کوچک به حساب آنها نکنید زیرا این شرکتهای کلاه بردار با داشتن خط های اعتباری اقدام به این کار میکنند و پس از مدتی خط های خود را تغییر میدهند تا ردیابی نشوند و اینکه در بیشتر موارد دستگاه هایی را به فروش میرسانند که اصلا هیچ ربطی به فلزیابی ندارند که در زیر چند نمونه از آنها را برایتان معرفی میکنم.

دستگاه‌های ژئوفیزیک که این سیستم‌ها را به نام فلزیاب‌های تصویری تا عمق ۱۵ الی ۲۰ متر معرفی می‌نمایند، که این سیستم‌ها صرفا جهت شناسایی رگه‌های زمین و گسل‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد که متاسفانه برخی افراد سودجو این سیستم‌ها را به قیمت های بسیار بالا به فروش می‌رسانند.

ویژگی های یک فلزیاب خوب برای خرید کدام هاست؟

حداقل عمق نفوذ یک فلزیاب حرفه ای باید 4 متر باشد. به اطلاعات درج شده بر روی کاتالوگ ها اعتماد کامل نکنید. حتما از فروشنده درخواست تست و بررسی  آن را جلوی چشمان خودتان داشته باشید.

فلزیاب های حرفه ای دارای نشانگر حساسیت هستند و قابلیت تنظیم فرکانس را دارند.

دستگاه فلزیاب باید قابلیت تشخیص فلز از غیر فلز را داشته باشد؛ در غیر اینصورت، با قرار گرفتن هر جسم در میدان مغناطیسی، آلارم آن به صدا در خواهد آمد.

حداقل حذف ذرات آن 50 درصد باشد؛ البته یک دستگاه فلزیاب خود باید قابلیت حذف 60 درصدی ذرات را داشته باشد.

قبل از خرید فلزیاب، هدف خود را از خرید آن تعیین کنید. بعضی اوقات شما به همه ویژگی های موجود در آن نیاز نداشته و از این رو مجبور به پرداخت هزینه اضافه تری خواهد شد.

راد فلزیاب
راد فلزیاب

فروش دستگاه فلزیاب:

در صورت خرید دستگاه های فلزیاب تصویری، نوعی تهیه کنید که مجهز به سیستم کاری PI است.

دستگاه های فلزیاب خوب، نه قیمت خیلی ارزانی دارند و نه خیلی گران هستند. بیشتر دستگاه های فلزیاب در بازار، قیمت یکسانی دارند و خرید دستگاه های گران یعنی اینکه فروشنده ای به شما کالا گران تر از حد بازار فروخته است. در واقع، دستگاه های بالای 20 میلیون تومان بیشتر به معنای گران فروش بودن فروشنده است.( البته ممکن بعضی از دستگاه فوق حرفه ای بسته به امکانات داخلی آن ها، قیمتی به مراتب بیشتر داشته باشند.)

یک دستگاه فلزیاب خود باید سبک و به راحتی قابل حمل باشد.

استفاده از دستگاه باید راحت باشد: برای استفاده از هر دستگاهی باید دوره آموزشی کوتاه مدتی را بگذارنید. بیشتر مواقعی که اپراتور قادر نیست تا فلزی را درون زمین پیدا کند، به خاطر عدم تجربه کافی او است.

دارای ضمانت نامه باشد: دستگاه های فلزیاب خیلی حساس هستند و در اثر ضربه یا استفاده نادرست به سرعت خراب می شوند و هرکسی قادر به تعمیر آن ها نمی باشد. از این رو، این دستگاه ها باید دارای ضمانت نامه معتبر باشند تا در صورتی خرابی بتوان آن ها را تعمیر کرد.

راد فلزیاب
راد فلزیاب

قیمت فروش دستگاه فلزیاب

در شرکت راد فلزیاب سعی شده تا بهترین دستگاه های روز جهان با بهترین تکنولوژی، ضمانت نامه معتبر و خدمات پس از فروش  به دست مشتری رسانیده شود،همچنین شرکت راد فلزیاب به شما این اجازه رو میدهد تا قبل از خرید دستگاه مورد پسند خود را تست کرده و در صورت رضایت کامل آن را خریداری کنید،همچنین بعد از خرید از آموزش رایگان این شرکت بهره مند شوید.

شما میتوانید کیفیت وکارایی هر کدام از طلایاب ها را در سایت ما دنبال کرده و خرید مطمئن و ارزان خود را از شرکت راد فلزیاب انجام داده و از آموزشهای رایگان ما بهره مند شوید.

در شرکت راد فلزیاب به شما بهترین دستگاه های بازارهای بین المللی معرفی میشود تا شما را برای یک خرید هوشمندانه  یاری نماید همچنین همکاران ما آماده ی پاسخگویی به شما عزیزان جهت مشاوره و خرید انواع دستگاها بوده تا شما را برای یک خرید مطمئن و ارزان یاری نمایند.

تلفن تماس: 09122200779