علایم و نشانه های تثبیتی در گنج و دفینه :

این اشاره ها بر روی صخره نقش بسته میشود وهدف زیرو پا در یکی از کناره های اشاره قرار میگیرد و کالا از 3 متر مربع بیشتر دور نیست و معمولا میتوانید با دستگاه فلزیاب و همچنین فلزیاب تصویری شناسایی کنید ، و معمولا در زیر خاک بصورت اتاق قرار میگیرد و در بعضی اوقات یک سنگ کوچک دیگر بر روی این صخره وجود دارد که ازهر طرف به آن نگاه کنید بصورت دایره دیده میشود.

راد فلزیاب
راد فلزیاب

از اشاره های تثبیتی میتوان به این مورد اشاره کرد مار بدون چشم -حرف ال برروی صخره عقرب و یک نشانه اویک حرف الفبا –جوغن و یک صورت انسان – صلیب کوچک که ضلع های آن مساوی باشد سنگ یا صخره روشن تقریبا به قرمزکم رنگ –عکس آهو که سرش رو به پایین است – مرغ همراه با تخم هایش – به همراه با انگشتان بصورت مساوی – جوغن برعکس – شتر پارک شده یا نشسته که سر آن انحنا دارد – زن حامله – شیاری عمیق که طول آن بیشتر از 70 سانتی متر باشد – وجوغن هایی که شکل خاصی دارند.

راد فلزیاب
راد فلزیاب

فرد دفن کننده، قبل از پنهان کردن گنج  خود به مدت و اندازه کافی فکر کرده است و بهترین و امن ترین مکانی که می توانست فکر کند را انتخاب کرده است. البته کسی که گنجینه خود را دفن می کند همیشه سعی دارد که نقطه ای نزدیک به محل سکونت خود را انتخاب کند تا هر از گاهی به آن سر بزند. از این رو نقطه ای که برای دفن کردن اشیا انتخاب می کند برای خود شخص معقول می باشد و ممکن است برای افراد دیگر اصلا منطقی نباشد. آن چه مهم است جالب توجه بودن نقطه دفن است ممکن است آن شخص اشیاها را در شلوغ ترین و پر رفت و آمد ترین مکان ممکن پنهان کند، به طوری که حتی رهگذران هم متوجه اشیاء پنهان شده نباشند .

راد فلزیاب
راد فلزیاب

شرکت راد فلزیاب اماده خدمات رسانی به شما مشتریان گرامی میباشد شرکت کاوش با 20 سال سابقه درخشان سعی دارد با ارسال به سراسر نقاط  دنیا  وگارانتی و خدمات  پس از فروش  واموزش و تست  در زمین  به شما عزیزان  خدمات ارائه میدهد.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان ما تماس بگیرید .

09122200779

لطفا صفحه اینساگرام مارا دنبال کنید.

Faraz_felezyab@

Felezyab_faraz1992@