ویژگی های دستگاه فلزیاب  لوکاتورس ایکس 4 Lokators x:

هماهنگ و بالانس شدن اتوماتیک با زمین منطقه 4 Lokators x

توانایی کاوش در زمین های سفت و سخت،شوره زار آهکی،مناطق مرطوب،جنگل،کوهستانی کشاورزی،آلوده و بحرانی،عمق کاوش 7 متر و شعاع 180 متر 4 Lokators x

قابلیت تفکیک و جداسازی فلزات 4 Lokators x

قدرت تفکیک و نفوذ در اعماق بالا 4 Lokators x

قدرت تشخیص نقطه و عمق هدف 4 Lokators x

قابلیت شارژ با برق و Ant سیستم کارکرد 4 Lokators x

در این سیستم قدرت شعاع و عمق افزایش یافته است . 4 Lokators x

راد فلزیاب
راد فلزیاب

 قیمت دستگاه فلزیاب لوکاتورس ایکس 4 Lokators x

(نکات مهم پیش از خرید فلزیاب)

روش های تست دستگاه فلزیاب و گنج یاب توسط شرکت راد فلزیاب

تذکر:آماده سازی زمین تست به عهده فروشنده می باشد لذا از پرداخت هر گونه هزینه اضافی بخاطر اماده سازی زمین تست خودداری کنید.

-گول ظاهر فروشنده و قسم هایی که دم به دقیقه می خورد را نخورید.متاسفانه به علت بی سروسامان بودن شرکت های فروشنده ، تقریبا 90% این فروشنده ها کلاه بردار بوده و افراد زیادی که اکثرا از روی ناچاری تصمیم به خرید گرفته اند در دام این افراد شیاد و حیله گر می افتند!!

-مهم:از خرید فلزیاب هایی که اسم و رسم خاصی ندارند و کاتالوگ یا بروشور آنها در هیچ کجا قابل دسترس نیست جدا خودداری کنید!!

خرید دستگاه فلزیاب لوکاتورس ایکس 4 Lokators x

با توجه به گزارشات فراوان خریداران ،فروشنده هایی وجود دارند که یک دستگاه را به قیمت های مختلف(4-12-19-47 میلیون)میفروشند.پس قبل از خرید حتما در مورد دستگاه تحقیق کنید!!

-حتما از گارانتی و خدمات پس از فروش محصول اطمینان حاصل کنید چه خارجی و چه داخلی!!

– به نوشته های کاتالوگ دستگاه اعتماد نکنید که فقط در حد حرف هستند در حالیکه ملاک اصلی عمق زنی ، در عمل و در سخت ترین شرایط طبیعی است.

-اگر فروشنده ای در خصوص دستگاه های نقطه زن ادعا کرد که این دستگاه فقط به فلزات قدیمی حساسیت دارد بدانید که کلاه برداری است و به هیچ عنوان صحت ندارد و صرفا برای فروش دستگاههایی است که قادر به پیداکردن فلزات نیستند و یا اصلا ربطی به فلز یابی ندارند.

راد فلزیاب
راد فلزیاب

شرکت راد فلزیاب:

در شرکت راد فلزیاب سعی شده تا بهترین دستگاه های روز جهان با بهترین تکنولوژی، ضمانت نامه معتبر و خدمات پس از فروش  به دست مشتری رسانیده شود،همچنین شرکت راد فلزیاب به شما این اجازه رو میدهد تا قبل از خرید دستگاه مورد پسند خود را تست کرده و در صورت رضایت کامل آن را خریداری کنید،همچنین بعد از خرید از آموزش رایگان این شرکت بهره مند شوید.

شما میتوانید کیفیت وکارایی هر کدام از طلایاب ها را در سایت ما دنبال کرده و خرید مطمئن و ارزان خود را از شرکت راد فلزیاب انجام داده و از آموزشهای رایگان ما بهره مند شوید.

راد فلزیاب
راد فلزیاب

در شرکت راد فلزیاب به شما بهترین دستگاه های بازارهای بین المللی معرفی میشود تا شما را برای یک خرید هوشمندانه  یاری نماید همچنین همکاران ما آماده ی پاسخگویی به شما عزیزان جهت مشاوره و خرید انواع دستگاها بوده تا شما را برای یک خرید مطمئن و ارزان یاری نمایند.

تلفن تماس09122200779