دستگاه ایمیجر 30000: دستگاه فلزیاب عبارت است از دستگاهی که قابلیت کاوش انواع فلزات با ارزش و بی ارزش را داشته باشد و نسبت به متراژ عمق زنی و دقت، تفکیک، حذف ذرات آلوده و …. قیمت آنها متفاوت میباشد.

راد فلزیاب
راد فلزیاب

قیمت  دستگاه فلزیاب ایمیجر

در این مطلب می خواهیم بپردازیم به معرفی دستگاه ایمیجر 30000 که جزء جدیدترین فلزیاب روز دنیا می باشد و در این مدت کمی که به بازار عرضه شده است دارای طرفداران بسیاری می باشد،و توانسته با عملکرد بسیار خوب خود در انواع خاک مرطوب، شنی، سنگها، دیواره ها و غیره… جلب رضایت متقاضیان زیادی را به خود اختصاص دهد.

این دستگاه با تکنولوژی جدید به کار رفته و قابلیت های زیادی که دارد میتواند نظر هر متقاضی را به خود جلب کند، این دستگاه فول آپشن میباشد و پکیج تکمیل از نقطه زن، ردیاب و اسکنر(لایو سنسور) می باشد که این پکیج تکمیل میتونه رسیدن شما به هدفتان را تضمین کرده و بسیار ساده و بدون دردسر شما را تا رسیدن به هدف راهنمایی میکنند.

کاربرد دستگاه  فلزیاب ایمیجر 3000

فروش فلزیاب طلایاب ایمیجر 30000 دستگاه فلزیاب ها میدان مغناطیسی را در اطراف دیسک جستجوگر خود ایجاد می کنند. زمانی که جسم فلزی در محدوده میدان مغناطیسی قرار بگیرد شدت میدان مغناطیسی تغییر کرده دستگاه فلزیاب با این تغییرات متوجه وجود فلز در اطراف دیسک خود خواهد شد و آن را آشکار و اطلاع می دهد.

هر چقدر شدت میدان مغناطیسی تولید شده توسط دستگاه بیشتر باشند عمق کشف فلز بیشتر خواهد بود. عمق کاوش توسط فلزیاب با توجه به اندازه، شکل و جنس فلز تغییر می کند کمتر یا بیشتر می شود.

فلزیاب گنجیاب طلای قدیمی برای فلزیاب تفکیک دار یا برای فلزیاب فرق طلای قدیمی با فلز جدید وجود ندارد و همان فلزیاب تفکیک دار که می تواند یک فلز جدید را تفکیک نماید می توان یک فلز قدیمی، طلا قدیمی، گنج، عتیقه، دفینه یا خزانه را نیز تفکیک نماید، یا یک فلزیاب تصویری راداری یا فلزیاب راداری تصویری یا فلزیاب راداری باید بتواند هم فلز جدید و هم فلز قدیمی یا طلای قدیمی را تفکیک نموده و تشخیص دهد یا در اصل فلزیابی که می تواند فلز جدید یا طلای جدید را تفکیک نماید، حتماً می تواند آن فلزیاب، فلز قدیمی یا طلای قدیمی را نیز تشخیص داده و تفکیک نماید و تفکیک برای یک فلز جدید با فلز قدیمی یکسان است.

راد فلزیاب
راد فلزیاب

شرکت راد فلزیاب:

در شرکت راد فلزیاب سعی شده تا بهترین دستگاه های روز جهان با بهترین تکنولوژی، ضمانت نامه معتبر و خدمات پس از فروش  به دست مشتری رسانیده شود،همچنین شرکت راد فلزیاب به شما این اجازه رو میدهد تا قبل از خرید دستگاه مورد پسند خود را تست کرده و در صورت رضایت کامل آن را خریداری کنید،همچنین بعد از خرید از آموزش رایگان این شرکت بهره مند شوید.

شما میتوانید کیفیت وکارایی هر کدام از طلایاب ها را در سایت ما دنبال کرده و خرید مطمئن و ارزان خود را از شرکت راد فلزیاب انجام داده و از آموزشهای رایگان ما بهره مند شوید.

در شرکت راد فلزیاب به شما بهترین دستگاه های بازارهای بین المللی معرفی میشود تا شما را برای یک خرید هوشمندانه  یاری نماید همچنین همکاران ما آماده ی پاسخگویی به شما عزیزان جهت مشاوره و خرید انواع دستگاها بوده تا شما را برای یک خرید مطمئن و ارزان یاری نمایند.

تلفن تماس: 09122200779