ویژگی های دستگاه ایمیجر 25000 imager: اسکنر سه بعدی امریکایی و ردیاب های فلزی با فلزیاب  حرفه ای ایمیجر ۲۵۰۰۰ اسکنر شما قادر خواهید بود فلزهای مدفون شده و حفره ها و اتاقک ها و رگ های طلا، گنج های گمشده، تاسیسات زیر زمینی در حالیکه دارای ناهنجاری مانند غار و گسل وجود داشته باشد را یافت کنید روش کار این دستگاه بررسی تغییرات ميدان الکترومقاطیسی است که در زمین منتشر می شود.

کیف حمل محافظ ضد ضربه و آب کامپیوتر به صورتلپ تاپ و دسته ی قابل تنظیم باتری 18 شارژر 18V-

راد فلزیاب
راد فلزیاب

 قیمت دستگاه ایمیجر 25000 imager: اسکنر

دفترچه راهنما سیستم اسکنر ايميجر ۲۵ هزار تنها دستگاهی هست که میتوانید با ۸ سنسور اسکن زنده بگیرید

نسخه جديد این سیستم هم به بازار روانه شده و مشتریان و دوستاران این گونه سیستم ها میتوانند از جدید ترین این سیستم ها بهرمند شوند این سیستم به دلیل بالانس شدن با خاک ایران هنگام مونتاژ از تفکیک کار بالایی در خاک ایران بهره مند است.

شما میتوانید با اسکن از زمین در هر شرایطی کار خود را انجام بدهید.

آموزش رایگان و کتابچه های ترجمه شده ی فارسی در اختیار خریداران قرار میگیرد.

شرکت راد فلزیاب:

در شرکت راد فلزیاب سعی شده تا بهترین دستگاه های روز جهان با بهترین تکنولوژی، ضمانت نامه معتبر و خدمات پس از فروش  به دست مشتری رسانیده شود،همچنین شرکت راد فلزیاب به شما این اجازه رو میدهد تا قبل از خرید دستگاه مورد پسند خود را تست کرده و در صورت رضایت کامل آن را خریداری کنید،همچنین بعد از خرید از آموزش رایگان این شرکت بهره مند شوید.

خرید دستگاه ایمیجر 25000 imager: اسکنر

شما میتوانید کیفیت وکارایی هر کدام از طلایاب ها را در سایت ما دنبال کرده و خرید مطمئن و ارزان خود را از شرکت راد فلزیاب انجام داده و از آموزشهای رایگان ما بهره مند شوید.

راد فلزیاب
راد فلزیاب

در شرکت راد فلزیاب به شما بهترین دستگاه های بازارهای بین المللی معرفی میشود تا شما را برای یک خرید هوشمندانه  یاری نماید همچنین همکاران ما آماده ی پاسخگویی به شما عزیزان جهت مشاوره و خرید انواع دستگاها بوده تا شما را برای یک خرید مطمئن و ارزان یاری نمایند.

تلفن تماس09122200779