ویژگی های دستگاه فلزیاب ام 2 آر نرمال 133 M2R normal:

محصول پرقدرت شرکت فلزیاب دی اف آر

ردیاب فوق پیشرفته و پر قدرت

شعاع کاوش و ردیابی 300 متر

عمق مفید 9 متر و تفکیک تمامی فلزات

ردیاب فوق العاده پیشرفته

شعاع کاوش 100متر

عمق کاوش 5 متر

تفکیک فلزات

راد فلزیاب
راد فلزیاب

قیمت دستگاه ام 2 آر نرمال 133 M2R normal

دارای منبع تغذیه قابل شارژ

دارای نمایشگر ولتاژ باطری

دارای قابلیت حذف ذرات و آلودگی محیط: دستگاه ام 2 آر M2R

دارای 6 ماه گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش

دستگاه ام 2 آر نرمال 133 M2R normal

زمانی که وارد میدانی می شوید که حتی محدوده تقریبی هدف مورد نظر را نمی دانید باید از فلزیاب شعاع زن استفاده کنید تا اول محدوده تقریبی هدف به دست بیاید بعد با دستگاه نقطه زن موقعیت تعیین شود.

ردیاب و شعاع زن در کل یک معنی و کارایی را دارند وظیفه ی ردیاب یا شعاع زن مشخص کردن محدوده احتمالی وجود فلز می باشد که دارای خطای بسیار بالایی نسبت به دستگاه های دیگر می باشند ردیاب به مدل های مختلفی تقسیم بندی می شوند که حداقل خطای این دستگاه ها ۴۰ درصد است.

شرکت راد فلزیاب:

در شرکت راد فلزیاب سعی شده تا بهترین دستگاه های روز جهان با بهترین تکنولوژی، ضمانت نامه معتبر و خدمات پس از فروش  به دست مشتری رسانیده شود،همچنین شرکت راد فلزیاب به شما این اجازه رو میدهد تا قبل از خرید دستگاه مورد پسند خود را تست کرده و در صورت رضایت کامل آن را خریداری کنید،همچنین بعد از خرید از آموزش رایگان این شرکت بهره مند شوید.

شما میتوانید کیفیت وکارایی هر کدام از طلایاب ها را در سایت ما دنبال کرده و خرید مطمئن و ارزان خود را از شرکت راد فلزیاب انجام داده و از آموزشهای رایگان ما بهره مند شوید.

راد فلزیاب
راد فلزیاب

خرید دستگاه ام 2 آر نرمال 133 M2R normal

در شرکت راد فلزیاب به شما بهترین دستگاه های بازارهای بین المللی معرفی میشود تا شما را برای یک خرید هوشمندانه  یاری نماید همچنین همکاران ما آماده ی پاسخگویی به شما عزیزان جهت مشاوره و خرید انواع دستگاها بوده تا شما را برای یک خرید مطمئن و ارزان یاری نمایند.

تلفن تماس: 09122200779