درگذشته تاجرها چگونه گنج پیدا میکردند؟

در گذشته های نه چندان دور وسیله ی اصلی تجارت بین مردم استفاده از حیوانات مانند اسب و…بوده است  وهمه افراد جهت تجارت معمولا در غالب کاروان تردد میکردند.

همه کاروان ها (تاجرها) در مسیرهای خود اتراق و استراحت میکردند ودوسه روزی می ماندند بیشتر دفینه تجار در این مناطق  پیدا میشدند چون پول رایج کشور در ان زمان در غالب مسکوکات طلا و نقره  و …بوده یعنی همان سکه های طلا و نقره به همین دلیل حمل پول هم حجیم بوده و هم بسیار خطرناک به خاطر راهزنان فراوانی که در مسیر راه وجود داشتند .به همین دلیل بسیاری از بازرگانان در مسیرهای مختلف قسمتی از سکه های را در جهت کم شدن ریسک حمل در جایی در گوشه وکنار محل اطراف خود پنهان می کردند که بعدها پیدا کنند.

درگذشته تاجرها چگونه گنج پیدا میکردند؟
درگذشته تاجرها چگونه گنج پیدا میکردند؟

درزمان برگشت آن را بردارند گاهی پیش می امد که تاجر بدلیل بیماری یابه دلیل  جنگ ها کشته می شدند  و همان دفینه باقی مانده است .اکثر این دفینه های اتفاقی در عمق کم در حد70 سانتیمتر قراردارند  و معمولا حجم آن نیز به اندازه ی یک خمره کوچک می باشد اگر وارد منطقه ای شدید که دارای چشمه قدیمی و اب فراوان است  به شعاع 500 متری آن خوب دقت کنید حتما سنگ یا علامت خاصی را می بینید که میتواندمحل دفن دفینه تجار باشند.

اشخاصی که به دنبال پنهان کردن گنج بوده اند، پایه پل ها نیز به اندازه اطراف آن اهمیت داشت. در نظر این اشخاص پایه پل ها مکانی مناسب برای دفن گنج می باشد مخصوصا پل های سنگی. در پل های سنگی بسیار دیده شده است که علائم و نشانه گنج  مانند صلیب ، گل ، دایره و خورشید مشاهده می شوند ، این علائم کلی گنج هستند و ممکن است استثنا نیز وجود داشته باشد.

شرکت فلزیاب کاوش اماده خدمات رسانی به شما مشتریان گرامی میباشد شرکت کاوش با 20 سال سابقه درخشان سعی دارد با ارسال به سراسر نقاط  دنیا  وگارانتی و خدمات  پس از فروش  واموزش و تست  در زمین  به شما عزیزان  خدمات ارائه میدهد.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان ما تماس بگیرید .

09122200779

لطفا صفحه اینساگرام مارا دنبال کنید.

Faraz_felezyab@

Felezyab_faraz1992@