درزمان دفن کردن فروش گنج یاب به چه نکاتی توجه شود؟ راد فلزیاب معتبر ترین شرکت خرید و فروش فلزیاب در ایران . 1-فرد دفن کننده، قبل ازپنهان کردن گنج خود به مدت و اندازه کافی فکر کرده است و بهترین و امن ترین مکانی که می توانست فکر کند را انتخاب کرده است. البته کسی که گنجینه خود را دفن می کند همیشه سعی دارد که نقطه ای نزدیک به محل سکونت خود را انتخاب کند تا هر از گاهی به آن سر بزند. از این رو نقطه ای که برای دفن کردن اشیا انتخاب می کند برای خود شخص معقول می باشد و ممکن است برای افراد دیگر اصلا منطقی نباشد.  آن چه مهم است جالب توجه بودن نقطه دفن است ممکن است آن شخص اشیاها را در شلوغ ترین و پر رفت و آمد ترین مکان ممکن پنهان کند، به طوری که حتی رهگذران هم متوجه اشیاء پنهان شده نباشند .

درزمان دفن کردن گنج ها به چه نکاتی توجه شود؟ مکانی که شخص برای پنهان کردن انتخاب می کرد، در بیشتر موارد جایی بود که جلوی چشم او باشد. برای مثال اگر فرد باغ یا باغچه خانه خود را برای دفن انتخاب می کرد نقطه دقیق آن جایی بود که در نشست و برخواست های روزانه بتواند آن نقطه را زیر نظر داشته باشد.

این تل ها معمولا در بیرون از قلعه در شیبی به سمت دره قرار دارند متراژ کار در این تل ها زیاد است و عمق موجود در زیر این تل ها حتی به ۳۰ متر هم می رسد البته اگر بخواهید از خود تل شروع به کار کنید . ولی در اصل مسیر اصلی دسترسی به دفینه در شیب و دو پله بالاتر از رودخانه ای است که در شیب قرار دارد و با سنگ بزرگی در آن مسدود گشته است در مسیر مسدود شده معمولا دو تله وجود دارد.

شخص دفن کننده به دلیل این که دوباره به آن مکان باز خواهد گشت، در اطراف نقطه ای که اشیای خود را دفن کرده است مکانی را علامتگذاری می کند. این عمل بین افرادی که در اراضی و مناطق طبیعی اقدام به دفن کرده اند امری شایع است.

 

شرکت راد فلزیاب اماده خدمات رسانی به شما مشتریان گرامی میباشد شرکت کاوش با 20 سال سابقه درخشان سعی دارد با ارسال به سراسر نقاط  دنیا  وگارانتی و خدمات  پس از فروش  واموزش و تست  در زمین  به شما عزیزان  خدمات ارائه میدهد.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان ما تماس بگیرید .

09122200779

لطفا صفحه اینساگرام مارا دنبال کنید.

Faraz_felezyab@

Felezyab_faraz1992@