خرید گنج یاب ، در این مقاله سعی شده است که تعریف مختصری از گنج یاب، گنج یاب تصویری ، انواع آن ، خرید گنج یاب صحبت کنیم اگر بدنبال خرید گنج یاب هستید لطفا این مطلب را مطالعه کنید.

گنج یاب به دستگاهی  گفته میشود که علاوه بر اینکه فلز را شناسایی میکند  توانایی  دارد که ارزش یابی کند یعنی با ارزش بودن یا بی ارزش بودن طلا  یا غیر طلا بودن را مشخص کند دستگاه فلزیاب با هدف پیدا کردن اشیا ارزشمند ویا اجسام قیمتی که در مکان های مختلف دفن شده اند به کار میرود.

راد فلزیاب
راد فلزیاب

دستگاه گنج یاب برای بسیاری از سازمان های اکتشافی و.. نوعی  سرمایه گذاری محسوب میشود .

اگر دنبال موفقیت کاوش هستید از پیشرفته ترین دستگاه گنج یاب ها استفاده کنید.

راد فلزیاب
راد فلزیاب

خرید دستگاه گنجیاب

گنج یاب ها برای شناسایی فلزات و اشیا گرانبها در این زمینه بکار میرود تنوع زیادی دارند ،امکانات و توانایی های متفاوتی دارند قیمت این نوع از دستگاه های گنج یاب بایکدیگر متنوع است وقیمت آنها بر اساس کاربرد آنهاست.

ویژگی های مهم گنج یاب:

1-عدم حساسیت در برابر شرایط خاک ، آب و املاح معدنی است .

2- دستگاه گنج یاب در وسعت های  زیاد  کاربرد  دارد.

3-نوعی از دستگاه گنج یاب برای طراحی طلا استفاده  میشود و توانایی دارند که موقعیت  طلا را در شرایط  متفاوت تعیین  کند.

4- گنج یاب ها میتوانند مساحت های متفاوتی را تحت پوشش قرار دهند.

گنج یاب تصویری:

میتوان گفت که گنج یاب تصویری توانایی نمایش هدف های دفن شده در زیر زمین توسط نرم افزار شبیه ساز سه بعدی، به اپراتور فلزیاب یا گنج یاب می باشد.

در بعضی از دستگاه های گنج یاب قابلیت اتصال به لب تاپ یا تبلت ویندوزی وجود دارد تصاویر اسکن شده توسط دستگاه گنج یاب تصویری ارزان ممکن است به صورت سه بعدی یا تک بعدی باشد.

ارائه دهندگان دستگاه های قیمت گنج یاب و فلزیاب یا سیستم های یابنده در ایران اولین اقدامی که میکنند از دیگر شرکت ها بد گوی میکند تا خود را برتر نشان دهند تا خریداران شرکت رقیب را به سمت خود بکشانند.

انالیز نرم  خرید گنج یاب ارزان یکی از شرایط اصلی در کار فلزیاب تصویری برای بدست آوردن اطلاعات صحیح از نوع هدف یا طلا یا تغییرات لایه های زمین یا موقعیت ذرات انرژی مواد معدنی و منابع زمین نسبت به هدف اصلی یا طلا میباشد .

سیستم های  فلزیاب  ، طلایاب و گنج یاب این روز ها در بازار ایران با قیمت های مختلف، تحت کمپانی های بزرگ و کوچک با تکنولوژی های گوناگون به فروش می رسند، در واقع اگر قصد تهیه یکی از خرید گنج  یاب  دارید با یکی از سردرگم کننده ترین بازار ها روبرو می شوید.

اول باید نیاز سنجی درستی توسط فروشنده از شما انجام شود تا در انتخاب بهترین نتیجه را دریافت کنید، توجه فرمائید که دستگاه های خرید گنج یاب و فلزیاب بسته به استفاده شما و چیزی که از فروشنده و تامین کننده این سیستم ها می خواهید می توانند در ابعاد مختلف، تکنولوژی های فوق پیشرفته شعاع زن، با سنسور های گوناگون باشند.

حتی برخی در خرید  دستگاه های گنج یاب می توانند نوع فلز، درصد خالص بودن آن و همین طور نقطه دقیق را به صورت کاملا تضمینی به شما ارائه دهند. در واقع اگر می خواهید خرید مطمئن داشته باشید، نخست باید مدلی مناسب را انتخاب کرده تا از یک فروشنده معتبر تهیه فرمائید.

فروشندگان این دستگاه ها عموما اطلاعاتی نظیر نام مدل، شرکت سازنده و همین طور امکانات جانبی این دستگاه ها و قیمت را به شما اعلام می کنند.

انتخاب  دستگاه  گنج یاب  معتبر:

مدل های جی پی آر GPR موجود در بازار کشورمان یکی از گزینه های موجود در بازار ایران یکی از گزینه های هستند که مناسب  افرادی خواهند بود که صرفا می خواهند فلز زیر زمین را تشخیص دهند.  این دستگاه ها  قابلیت تفکیک نوع فلز را نخواهند داشت و پیشنهاد می شود اگر فلزی که قصد استخراج آن را دارید طلا است، مدل GPR امکان تشخیصش را نخواهد داشت.

در صورتی که قصد خرید و فروش گنج یاب و  تهیه فلزیاب از سوی شما نهایی است و می خواهید مبلغ مورد نظر را پرداخت کنید باید توجه داشته باشید که سیستم کاملا تست شده و حتی اگر ممکن است فروشنده آن را در بخشی از محل دفن فلز تست کرده و در نهایت تحویل شما دهد.

در غیر این صورت این ریسک وجود دارد که دستگاه عملکرد درستی نداشته باشد و این که حتی نسخه اصلی نباشد. برخی از فلزیاب ها نیز صرفا برای کار های زمین شناسی و تشخیص نوع خاصی از فلز در زیر زمین استفاده می شوند.

عمق زنی های بالا تر از هفت متر نیز عموما برای فلزاتی که جدید تر هستند جواب نمی دهد، این یک روش است که از گذشته شرکت ها برای فروش گنج یاب سیستم های خود استفاده می کنند.

نوع تفکیک در دستگاه های فلزیاب و گنج یاب قطعا یکی از مهم ترین عوامل انتخاب و قرارگیری آن ها در دسته بندی های خرید گنج یاب  مختلف است. در واقع اگر حساسیت کار برای شما بالا است و در مورد محلی که قصد بررسی آن را دارید مطمئن نیستید بهتر است که گزینه های تشخیص نوع فلز و یا همان مدل های تشخیص طلا را انتخاب کنید.

البته که قیمت گنج یاب ها  بسته به شعاع و همین طور متراژی که در آن قابل تشخیص دارند متفاوت است.

مدل هایی مانند سوپر سنس، لورنز، آلفا، استورم،جی پی ایکس5000 و… در بازار ایران به دلیل تفکیک  Just Goldمحبوبیت زیادی دارند. البته که صرفا برند نمی تواند تعیین کننده همه چیز باشد، بهترین گزینه این است که دستگاه توسط شما، شخص آشنا به این سیستم ها و همین طور فروشنده تست شود. خرید دستگاه های گنج یاب  که امکان تشخیص در خاک هایی با عمق کم تر از 5 متر را دارند عموما دردسر کم تری خواهد داشت.

چون این تست بسیار آسان توسط مدل های مختلف و حتی ضعیف بازار گذرانده می شود، شرط اصلی  خرید گنج یاب این است که دستگاه بتواند فعالیت بهتری در خاک هایی با لایه های بالاتر و بیشتر داشته باشد. مدل هایی با قیمت دو تا سه میلیون تومان قطعا امکان بررسی نوع فلز در این عمق را نخواهند داشت.

راد فلزیاب
راد فلزیاب

قیمت دستگاه گنج یاب:

تشخیص  فلزات جدید و قدیمی نیز برای  خرید و نمایندگی گنج یابی دستگاه ها  دسته بندی متفاوتی را باز می کند، برخی  مدل ها در تشخیص  فلزات تازه تر بسیار سریع تر عمل می کنند، اما در مورد فلزاتی که قدیمی تر هستند و در عمق بیشتری دفن شده اند کار برای آن ها سخت است، به این  نکته  نیز در حین تهیه دستگاه فلزیاب  و خرید طلایاب  دقت  نمائید.

درخرید گنج یاب  انتخاب  دستگاه هایی  که فروش  بالا دارند  و در میان خریداران  محبوب تر هستند نیز همیشه  تکنیک  انتخابی  خوبی است. چون هم بهتر پشتیبانی  می شوند و هم  مشکلات نرم افزاری و  سخت افزاری  آن ها در اسرع  وقت حل  می گردد.

اگر سیستمی را مثلا با عنوان  گران  ترین  دستگاه   گنج یاب  خریداری  میکنید.  دلیل  بر کیفیت  فوق العاده ی  این سیستم و  گرانتریندستگاه طلایاب تصویری ارزان نیست  پس مراقب  قیمت های وسوسه کننده باشید واز عرضه کننده های  معتبر و خوشنام  خرید  گنج  یاب و دستگاه  فلزیاب انجام  دهید.

راد فلزیاب
راد فلزیاب

شرکت  راد فلزیاب اماده خدمات رسانی به شما مشتریان گرامی میباشد  شرکت کاوش با 20 سال سابقه درخشان سعی دارد با ارسال به سراسر نقاط  دنیا  وگارانتی  و خدمات  پس از فروش  واموزش و تست  در زمین  به شما عزیزان  خدمات ارائه  میدهد.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان ما تماس بگیرید .

09122200779