اگر نمی توانید هزینه ی بیشتری را صرف خرید دستگاه فلزیاب کنید یا فقط به دنبال خرید فلزیاب تهران هستید.

بهتر است وقت و هزینه خود را تلف نکنید چرا که حتی اگر در محل مورد نظر شما فلزی وجود داشته باشد این

دستگاه ها حداقل 5 جا را بعنوان هدف شناسایی می کنند خرید دستگاه فلزیاب و موجب سر در گمی شما می شوند.

البته لازم به ذکر است برای مبتدیان همین قیمت فلزیاب ارزان   قیمت هم مناسب می باشد تا بتوانند خوب یاد بگیرند.

راد فلزیاب
راد فلزیاب

بچه ها، نوجوانان و بزرگسالان به طور یکسان : شکار گنج برای آنها هیجان انگیز است، در واقع برای گنج یابی سن مطرح نیست بعضی از افراد تنها برای سرگرمی از فلزیاب استفاده میکنند.

کاربرد عملکرد فلزیاب ارزان

 حتی با خرید فلزیاب برای مبتدیان به طور معمول پیدا کردن تمام اشیاء فلزی. شامل طلا، نقره، آهن، نیکل، مس، برنج، آلومینیوم ، قلع، سرب و برنز.

هم هیجان انگیز است ، شاید شما مکانهایی بروید که اصلا کسی آنجا را اسکن نکرده باشد و برای شما ماجراجویی خوبی باشد.

به همین منظور خرید فلزیاب تصویری ارزانهم میتواند هیجان مبتدیان را ارضا کند.

برای خریدو فروش فلزیاب ارزان میتوان به سراغ  قیمت فلزیاب های دست دوم و کار کرده رفت . در مرحله اول به اصالت دستگاه فروش فلریاب توجه داشته باشید.

راه های مختلفی برای استعلام دستگاه های شرکتی ( خارجی مانند دستگاه های ماینلب ) وجود دارد که شما می توانید به عنوان مثال با استعلام شماره سریال یا مراجعه به سایت سازنده دستگاه  ویا برقراری تماس تلفنی یا ایمیل به به تولید کنندگان انواع فلزیاب از اصالت فلزیاب کارکرده باخبر شوید.

در مرحله ی بعد شکل ظاهری دستگاه بررسی شود.

قیمت فلزیاب ارزان باکیفیت در تهران

اپراتورهای گرامی توجه داشته باشند که هنگام خرید دستگاه فروش طلایاب کارکرده نباید شکستگی در لوپ یا پروب های

فلزیاب ارزان وجود داشته باشد،و تا حدی دستگاه سالم باشد به عنوان مثال فلزیابی که 2 بار کاوش کرده با فلزیابی که 2 سال کاوش کرده باشد تفاوت بسیار مشخصی دارد که در قیمت گذاری و قدرت دستگاه باید دقت شود.

قیمت طلایاب دست دوم یا کاکرده معمولاً نصف قیمت نو همان دستگاه می باشد .

با تفاوت (1-2 میلیونی کم یا زیاد) عملکرد قیمت انواع دستگاه طلایاب را قبل از خرید حتما تست کنید و از کارایی مربوط به دستگاه اطلاعات کافی داشته باشید و از فروشنده بخواهید اجازه تست دستگاه کاکرده را به شما بدهد.

آموزش؛ دستگاه را ترجیحا از شخصی بخرید که استفاده کردن از دستگاه خود را بلد باشد.

و شما هر سوالی داشته باشید ایشان اموزش صحیح را به شما بدهد. چرا که اگر بلد نباشید مجبورید در ازای آموزش نحوه استفاده از دستگاه، به دیگران پول پرداخت کنید.

اگر قصد خرید فلزیاب ارزان را دارید عجولانه رفتار نکنید و قبل خرید به این نکات توجه کنید. خرید دستگاه فلزیاب برای کارهای مختلفی طراحی شده است.

برای خرید فلزیاب به این نکات باید توجه کرد 

۱- به دنبال برند نباشيد

فلزياب ها بر خلاف ديگر وسايل، در هر شرايط آب و هوايي بازدهي خود را نشان خواهند داد. بسياري از فلزياب هايي با برندهاي معتبري که در دنيا ساخته مي شود، در بسياري از کشورها به علت تغييرات شرايط آب وهوايي، قابل استفاده نيستند؛ از اين رو، به جاي بررسي برندها، به تکنولوژي و ويژگي هاي محصول درج شده در کاتالوگ دقت کنيد و از فروشگاه هاي معتبرخريداري کنيد.

۲- به کارايي دستگاه دقت کنيد

کارايي فلزياب ها دردرجه اول اهميت بيشتري نسبت به ديگر موارد آن دارد. يک دستگاه خرید فلزياب ممکن است که ظاهر فوق حرفه اي داشته باشد؛ اما به دلايل نداشتن کيفيت لازم نتواند کارايي مناسب در پيدا کردن انواع فلزها داشته باشد و بهتراست تا بيشتر براي آموزش مورد استفاده قراربگيرد.

۳- قبل از خريد به نکات آموزشي دقت کنيد

استفاده از دستگاه هاي قیمت انواع  دستگاه طلایاب ساده است. کافي است که آن ها را روشن کرده و بر روي قسمت هاي مورد نظر به صورت عقب و جلو حرکت دهيد تا فلز مورد نظر پيدا کند و در نتيجه صداي آلارم را از خود نشردهد. قبل از خريد فلزياب ارزان به نکات استفاده در خصوص چگونگي روشن کردن، کار کردن با صفحه و حرکت از فروشنده سوال بپرسيد و حتما يک بار جلو او دستگاه را مورد تست و بررسي قرار دهيد.

4- در خصوص انواع فلزياب ها تحقيق کنيد

قبل از ورود به بازار، در خصوص انواع فلزياب ها و دسته بندي آن ها دراينترنت تحقيقاتي را انجام دهيد. فلزياب هاي TR، ماهواره اي، ليزري، دوربيني، VLF، GPR و پالسي از انواع آن مي باشند که هر کدام کاربرد و قابليت هاي مخصوص به خود را دارد. قبل از خريد، سايت هاي فروش اينترنتي فلزياب و انواع محصول و اطلاعات درج شده در هرکدام را به دقت مورد بررسي قرار دهيد و آن ها را با هم مقايسه کنيد.

۵- از دوستان خود بپرسيد

فلزیاب وسيله اي نيست که هر کسي درخصوص آن اطلاعاتي داشته باشد. از آنجا که اين دستگاه ها کاربرد خاصي هم دارند، اگر شخصي قصد استفاده يک بار آن را داشته باشيد، از دوست يا آشناي خود آن را قرض خواهد کرد. به هر حال، قبل از خريد از دوست يا شخصي که با فلزياب ها سروکار دارند، سوالاتي درخصوص اين دستگاه ها و شرکت هاي معتبر سازنده داخلي بپرسيد و حتي توصيه مي شود که با آن ها براي خريد فلزياب ارزان به بازار مراجعه کنيد.

راد فلزیاب
راد فلزیاب

خرید فلزیاب ارزان در شرکت راد

شرکت راد فلزیاب جزو  نمایندگی های  فلزیاب و دفتر  فروش  فلزیاب  در تهران  است  که در زمینه ی  فروش فلزیاب  و گنجیاب  و طلایاب  و… در تهران  فعالیت  میکند و فعالیت  خود را در زمینه ی  تولید  و فروش انواع  دستگاه های  فلزیاب  و قیمت گنج یاب  قابل  رقابت  با سایر  شرکت ها  شروع  کرده است ا گر بدنبال  یک  دفتر فروش  با سابقه  هستید  با شرکت  فلزیاب  کاوش که با 20  سال  سابقه  کار درخشان  و گارانتی و خدمات  پس از فروش  و تست  و آموزش  در خدمت  شما عزیزان  است.

برای مشاوره بیشتر و رایگان با کارشناسان ما تماس بگیرید.

09122200779

لطفا از پیج اینستاگرام ما دیدن کنید.

Faraz_felezyab@

Felezyab_faraz1992@

dafine121@

ایمیل :

Felezfaraz.co@gmail.com