حفره یاب  ، هر نوع دستگاه فلزیاب برای اهداف خاصی طراحی و تولید می شود و یکی از این زمینه ها حفره یابی می باشد.

دستگاه های حفره یاب یکی از پرکاربردترین دستگاهها در گنج یابی و دفینه یابی هستند.

سیستم شعاع زنی انتنی   به دو دسته حفره یاب های بوقی و حفره یاب تصویری تقسیم بندی میشوند.

در حفره یاب کاوشگران از این نوع دستگاه برای حفره های زیر زمینی ، اتاقک ها ، راهرو ها و … استفاده می کنند.

 

حفره یاب ها معمولا از نوع اسکنر ها هستند .

دستگاه حفره یاب تصویری نیز بهترین نوع برای کشف اتاقک ها و حفره ها می باشد.

سیستم های تصویری به خاطر ارائه تصویر گرافیکی از محیط کاوش باعث تشخیص بهتر می شود از حفاری بیهوده جلوگیری می کند.

حفره یاب بوقی نیز نوعی دیگر می باشد که :

قابلیت ارائه تصویر را ندارد و با وجود سیستم های تصویری کمتر مورد استفاده کاوشگران قرارمی گیرد.

از یک نرم افزار برای تبدیل دیتا های دریافتی به تصویر استفاده میکنند .

یکی از مشهور ترین های آنها نرم افزار ویژوالایزر میباشد.

این نرم افزار دارای قابلیت های مختلفی است که باعث بالا رفتن دقت در کار میشوند.

حفره یاب
حفره یاب

در بسیاری از موارد دفینه درعمق بسیار بالاتری از توان نفوذ فلزیاب قرار دارند و راهی برای پیدا کردن آنها به صورت مستقیم نیست مگر اینکه راه ورودی به اتاقک و مقبره پیدا شود و سپس به وسیله آنها مقبره اصلی پیدا شود.
دستگاه حفره یاب تصویری ساختار های زیر خاک را با طیف های رنگی مختلفی نشان میدهد و در برخی از مدل ها تصاویر به صورت سه بعدی نیز به نمایش در می آیند که میتواند به درک بهتر لایه های خاک کمک کند.

برای بسیار از افراد که از دستگاههای فلزیاب برای گنج یابی و دفینه یابی استفاده میکنند داشتن قابلیت حفره یابی یک قابلیت بسیار مهم و کاربردی است.

دستگاه های تصویری ساختار های زیر خاک را با طیف های رنگی مختلفی نشان میدهد و در برخی از مدل ها تصاویر به صورت سه بعدی نیز به نمایش در می آیند که میتواند به درک بهتر لایه های خاک کمک کند. برای بسیار از افراد که از دستگاههای فلزیاب برای گنج یابی و دفینه یابی استفاده میکنند داشتن قابلیت حفره یابی یک قابلیت بسیار مهم و کاربردی است. به دلیل استقبال زیاد از دستگاه های تصویری در بازار ایران ، بسیاری از افراد کلاهبردار اقدام به فروش تقلبی و فاقد کارایی تحت عنوان دستگاه تصویری خارجی میکنند که جز ارائه تصاویر رندم و بی پایه و اساس کاری نمیکنند و فقط باعث اتلاف وقت و هزینه میشوند.

حفره یاب تصویری

حفره یاب های تصویری از یک نرم افزار برای تبدیل دیتا های دریافتی به تصویر استفاده میکنند که یکی از مشهور ترین های آنها نرم افزار ویژوالایزر میباشد.

این نرم افزار دارای قابلیت های مختلفی است که باعث بالا رفتن دقت در کار میشوند. اطلاع از ساختار های زیر زمین میتواند در رسیدن به اهداف بسیار راهگشا باشد.

در بسیاری از موارد دفینه در عمق بسیار بالاتری از توان نفوذ فلزیاب قرار دارند و راهی برای پیدا کردن آنها به صورت مستقیم نیست مگر اینکه راه ورودی به اتاقک و مقبره پیدا شود و سپس به وسیله آنها مقبره اصلی پیدا شود. دستگاه های تصویری ساختار های زیر خاک را با طیف های رنگی مختلفی نشان میدهد و در برخی از مدل ها تصاویر به صورت سه بعدی نیز به نمایش در می آیند که میتواند به درک بهتر لایه های خاک کمک کند. برای بسیار از افراد که از دستگاههای فلزیاب برای گنج یابی و دفینه یابی استفاده میکنند داشتن قابلیت حفره یابی یک قابلیت بسیار مهم و کاربردی است.

انتخاب و خرید بهترین انواع دستگاه باید با توجه به عملکرد دستگاه و نوع نیاز شما باشد.

در این میان گرفتن مشاوره از افراد فعال در زمینه اختراع و تولید این دستگاه کمک بسیاری به شما خواهد کرد.

 

شرکت راد فلزیاب جزو  نمایندگی های فلزیاب و دفتر فروش فلزیاب در تهران  است  که در زمینه ی  فروش فلزیاب و گنجیاب  و طلایاب نقطه زن وحرفه ای  و… در تهران  فعالیت  میکند و فعالیت  خود را در زمینه ی  تولید  و فروش انواع  دستگاه های  فلزیاب  قابل  رقابت  با سایر  شرکت ها  شروع  کرده است اگر بدنبال  یک  دفتر فروش  با سابقه  هستید  با شرکت  فلزیاب  کاوش که با 20 سال  سابقه  کار درخشان  و گارانتی و خدمات   پس از فروش  و تست  و آموزش  در خدمت  شما عزیزان  است.

09122200779

کاربران گرامی لطفا صفحه اینستاگرام مارا دنبال کنید.

Faraz_felezyab@

Felezyab_faraz1992@

talayab121@

ایمیل :felezfaraz.co@gmail.com