تشخیص فلزیاب اورجینال خرید دستگاه فلزیاب در ایران این روزها بسیار دشوار بوده و خرید دار با انواع دستگاه های فیک، دست ساز و … رو برو خواهد شد به همین دلیل ما در این مطلب میخواهیم شما را هرچه بیشتر فلزیاب با این دستگاه ها آشنا کنیم تا خیلی راحت تشخیص فلزیاب اورجینال از فیک برای شما مهیا شود.

راد فلزیاب
راد فلزیاب

در عصر جدید با توجه به وجود فلزیاب ها و ردیاب های مختلف این سوالات مطرح می شود که آیا تمامی فلزیاب ها و رد یاب ها اورجینال هستند؟

آیا فلزیاب یا ردیاب غیر اصلی نیز وجود دارد؟

تشخیص فلزیاب اصل چگونه است 

۱- فلزیاب ها ی اورجینال و اصل که برای شرکت های معتبر می باشند نحوه ساختار آن ها با فلزیاب های فیک تفاوت بسیاری دارند که میتوان به مهم ترین آن ها جعبه و کیس وقطعات آن اشاره کرد.

نحوه تشخیص فلزیاب اصل :در نگاه اول کاملا مشهود است. که دستگاه اورجینال با طراحی و قالب سازی منحصر به فرد خود همان محصول ساخته شده است. یعنی اینکه برای ساخت و تولید یک دستگاه فلزیاب از چند قالب تزریق پلاستیک استفاده شده است.

۲- سایت و شبکه های مجازی رزومه کاری و خدمات ارائه شده شرکت برای نمایش و اطلاع رسانی به مردم هر شرکتی در دنیا که محصولات خدماتی یا رفاهی و غیره به مردم ارائه می دهند دارای یک سایت معتبر میباشند که نشانگر تکنولوژی و خدمات غیر حضوری مشتریان می باشند. مثل شرکت سامسونگ

تشخیص فلزیاب اورجینال

انواع تشخیص فلزیاب های اورجینال چیست

تشخیص اورجینال بودن فلزیاب بعضی مواقع مخصوصا در صنعت فلزیاب قرار بر این نیست که اورجینال خوب باشد.

مثلا سیمپلکس 70 سانت فلزیابی می کند.و گران هست نسبت به قیمتش ماینلب جی پی 5000هزار 2 متر کاوش می کند و 130 میلیون تومن می باشد و نسبت به عمق کاووش خیلی گران است.

قطعا افرادی که می خواهند فلزیاب یا ردیاب خریداری کنند انتظار دارند دستگاهی که تهیه می کنند اورجینال بوده تا بتوانند نهایت بازدهی را از آن داشته باشند.

برای انتخاب دستگاه اورجینال باید به نکاتی توجه داشته باشیم تا بتوانیم دستگاه اصلی را از فیک آن تشخیص دهیم همچنین از عوامل مهم در انتخاب فلزیاب اورجینال و ردیاب این است که ما چه انتظاری از دستگاه داریم.

تشخیص اورجینال بودن فلزیاب و ردیاب یکی از شرکت های معتبر در تولید فلزیاب ها و ردیاب ها شرکت لورنز آلمان است.

این شرکت توانسته با تولید دستگاهایی با کیفیت بالا خود را به عنوان یکی از معتبرترین تولید کنندگان فلزیاب و ردیاب در جهان معرفی کند.

محصولات این شرکت با بهره گیری از تکنولوژی های روز دنیا به تولید می رسد و می تواند نیاز هر مصرف کننده ای را پاسخگو باشد.

تشخیص اورجینال بودن فلزیاب

مدل هایی که به نام لورنز در بازار به فروش می رسد اما اورجینال نبوده قطعا کارایی دستگاه های اصلی را نخواهند داشت.

قدرت عمق زنی در این دستگاه ها پایین است و ممکن است به نیم متر هم نرسد، و همچنین توانایی تفکیک سازی بالایی ندارند که این امر موجب ناکارامد بودن دستگاه می شود.

یکی دیگر از روش هایی که می توان از طریق آن دستگاه فلزیاب و ردیاب اصل را شناسایی کرد شماره سریال درج شده روی دستگاه ها است.

نکات تشخیص فلزیاب اورجینال

 نکاتی که البته باید به این نکته توجه داشت که امروزه افراد سودجو میتوانند شماره سریال های تقلبی بر روی دستگاه ها بگذارند، که این امر نیز کار را برای تشخیص دستگاه اصلی سخت می کند.

کلاهبرداری شرکت های تقلبی فلزیاب و ردیاب متاسفانه شرکت هایی وجود دارد که از طریق سوء استفاده از مردم و فروش کالاهای تقلبی به سود های گذافی دست پیدا می کنند.

این افراد بدون در نظر گرفتن وجدان و انسانیت با عملی که انجام می دهند باعث ایجاد بی اعتمادی در میان مردم شده و افراد اعتمادشان را نسبت به دیگر شرکت ها از دست می دهند.

از عواملی که باعث می شود که مردم در دام چنین افرادی گرفتار شوند بی اطلاعی در مورد خرید کالای مورد نظرشان است.

تشخیص فلزیاب اورجینال

کلاهبرداری شرکت های تقلبی:

افرادی هستند که با نادیده گرفتن وجدان خود و چشم پوشی از انسانیت دست به کار هایی میزنند و محصولات تقلبی ارائه میدهند و موجب شکست عزیزان میشوند و آنها را متحمل پرداخت هزینه ی فراوانی بدون بدست آوردن نتیجه میکنند که البته پرداخت هزینه تنها مشکل افراد مورد سو استفاده قرار گرفته نیست بلکه افراد شیاد و متقلب باعث میشوند که این دوستان دیگر به هیچکسی اعتماد نکنندو حتی به افراد درستکار نیز شک کنند .

البته کمبود اطلاعات دوستان در این مورد و همچنین جا نیفتادن این دانش در تصور افراد این زمینه زا برای افراد سودجو بوجود آوره است . که هر کسی میتواند با تقویت اطلاعات خود در زمینه فلزیاب دست افراد متقلب را رو کند و توانایی تشخیص سایت ها و افراد متقلب را از سایت ها واشخاص معتبر و درستکار با توجه به ادعاهای آنها بدست آورد. که این کار هم چندان سخت نیست شما متوانید با خواندن و توجه به مقالاتی که در سایت ۲۰ فلزیاب منتشر میشود اطلاعات مهم و با ارزشی بدست آورید.

همیشه سعی کنید با خود شرکت گفت و گو کنید یا از وب سایت ها و افراد معتبر دارای نمایندگی مشاوره بگیرید چون اگر از خود شرکت ها مشاوره بگیرید آنها نمایندگان خود را به شما معرفی میکنند و اگر نمایندگی ای در انجام کار خود کاهلی کند آنرا اعلام میکنند چون کاهلی همین نمایندگی باعث زیر سوال رفتن اعتبار این شرکت خواهد شد.

راد فلزیاب
راد فلزیاب

0تشخیص فلزیاب اورجینال

خرید شرکت راد فلزیاب:

در شرکت راد فلزیاب سعی شده تا بهترین دستگاه های روز جهان با بهترین تکنولوژی، ضمانت نامه معتبر و خدمات پس از فروش  به دست مشتری رسانیده شود،همچنین شرکت راد فلزیاب به شما این اجازه رو میدهد تا قبل از خرید دستگاه مورد پسند خود را تست کرده و در صورت رضایت کامل آن را خریداری کنید،همچنین بعد از خرید از آموزش رایگان این شرکت بهره مند شوید.

شما میتوانید کیفیت وکارایی هر کدام از طلایاب ها را در سایت ما دنبال کرده و خرید مطمئن و ارزان خود را از شرکت راد فلزیاب انجام داده و از آموزشهای رایگان ما بهره مند شوید.

در شرکت راد فلزیاب به شما بهترین دستگاه های بازارهای بین المللی معرفی میشود تا شما را برای یک خرید هوشمندانه  یاری نماید همچنین همکاران ما آماده ی پاسخگویی به شما عزیزان جهت مشاوره و خرید انواع دستگاها بوده تا شما را برای یک خرید مطمئن و ارزان یاری نمایند.

تلفن تماس09122200779