تاثیرزمین مرطوب در پیدا کردن فلزات مدفون شده : همه ی ما میدانیم که در کنار رطوبت رسانایی افزایش میابد و همین امر شانس ما را برای پیدا کردن فلزات بیشتر میکند.
البته اگر میزان رطوبت زمین از حدی بیشتر باشد میتواند باعث ایجاد سیگنال های غلط شده فلزیاب و ما را به اشتباه بیاندازد ولی این امر را نیز میتوان با کاهش حساسیت کنترل کرد.

راد فلزیاب
راد فلزیاب

تاثیر رطوبت در کاوش فلزات

درواقع هنگام مرطوب بودن زمین حفاری نیز بسیار راحت است و احتمال آسیب دیدن شخص و اشیا نیز کمتر میشود.عمل به قوانین و ماندن بر اصل رعایت قوانین!
همانطور که هر مهارتی با تمرین بهبود میابد اپراتوری نیز با تمرین و ممارست بهبود یافته و کم کم شخص تبدیل به یک اپراتور حرفه ای میشود.

اگر در مراحل اولیه سعی نمایید تمام قوانین را رعایت نموده و همواره بر ماندن در مسیر درست مصمم باشید کم کم این قوانین عادی شده و ملکه ذهن میگردد و تبدیل به یک عادت شده و روش جستجوی عادی شما میشود.

فلزیاب rover c2 new edition:

راد فلزیاب
راد فلزیاب

زمین مرطوب و عملکرد فلزیاب ها

متعلق به اسکنرهای فلزی برای شناخت و کشف طلا ازتکنولوژس طلااست و ازنظرلوازم جانبی به روز شده است .

الکترونیک جدیدی که باعث ایجاد تحقیقات در خاک میشود.

شامل باتری  میکرو وکریستال

موردانتقال با بلوتوث و ضد آب

فلزات آهنی و غیر آهنی با حسگر فوق العاده .

دارای اشکارسازی فلزیو ردیاب ژئوالکتریکی است .

ضبط سه بعدی در حافظه یاانتقال مستقیم به کامپیوتر از طریق بلوتوث امکان پذیر است .

شرکت راد فلزیاب با بیش از 20 سال سابقه  درخشان در زمینه ی فروش دستگاه های فلزیاب و فروش گنجیاب و طلایاب  گارانتی  وخدمات پس از فروش و ارسال به تمامی نقاط جهان و تست و آموزش خدمات را به شما مشتریان گرامی ارائه میدهد.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان ما تماس بگیرید .

09122200779