بهترین دستگاه فلزیاب ، یک دستگاه موثر در یافتن فلزات در عمق زمین و یا دورن اجسام است که بر طبق باور قدیمی برای یافتن گنج از آن استفاده می شود.  بهترین دستگاه فلزیاب  انواع مختلفی دارد و لذا پیش از خرید یا هر عمل دیگری ، می بایست اطلاعات کافی از خود فلزیاب، انواع آن ها و نحوه ی کارکردشان به دست آورد ، و بعد از بررسی و تحقیق بهترین و مناسب ترین آن ها را برای خرید انتخاب نمود.

راد فلزیاب
راد فلزیاب

هیچگاه منظور از دستگاه فلزیاب آن چیزی نیست که در تصور عامیانه وجود دارد. از این دستگاه ها برای موارد مختلفی استفاده می کنند که جست و جوی طلا نیز یکی از آن هاست.

بهترین دستگاه فلزیاب

درفاکتورهای بهترین دستگاه فلزیاب میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

1-دستگاه و مدار الکترونیک آن بهم وابسته است

2-اندازه فلز مدفون شده چقدر می باشد. این فلز می تواند جز بهترین تعمیردستگاه فلزیاب با رازش همچون طلا باشد و یا چیزی غیر از آن. قطعا هر چقدر اندازه آن بزرگتر باشد راحت تر می توان انرا کشف کرد.

3-جنس فلز چیست ؟ بله حساسیت بهترین دستگاه های فلزیاب به فلزات مختلف متفاوت است. قطعا قدرت تشخیص فلزات اهنی با فلزات غیر اهنی برای یک دستگاه فرق می کند و هر کدام را می توانددر عمق خاصی از سطح زمین شناسایی نماید.در واقع هر چقدر این خاصیت تشخیص جنس فلز بیشتر باشد به نوعی از آن به بهترین دستگاه فلزیاب می توان یاد کرد و اگر حالت تصویری هم داشته باشد که می شود همان طلایاب تصویری.

درتوصیه برای خرید بهترین دستگاه فلزیاب میتوان اینگونه عنوان کرد:

1-سعی کنید قبل از انتخاب نهایی بهتربن دستگاه فلزیاب مورد نظرتان حتما از مشخصات فنی آن از منبعی مطمئن و بی طرف اگاه شوید.

2-نه تنها فلزیاب تصویری بلکه هر مدل دیگری که خواستید خرید نمایید را تنها با امتحان کردن به صورت عملی خریدکنید.

3- حتما به دنبال دستگاه هایی باشید که دارای گارانتی و خدمات پس از فروش باشند.

4-بسیار مهم است که شکل و اندازه فلز مدفون شده به چه صورت باشدو این می تواند در اندازه گیری نهایی بهترین دستگاه فلزیاب ما بسیار تاثیر گذار باشد.

5- دقت داشته باشید که برای زمین های مختلف باید ازبهتربن دستگاه های فلزیاب مختلفی استفاده شود. مثلا فلزیاب هایی که برای گنج یابی مورد استفاده قرار میگیرند با فلز یاب هایی که برای مین یابی اسیتفاده می شوند بسیار متفاوت هستند.پس حتما دقت داشته باشید که باید براساس نوع کاری که می خواهید انجام دهید اقدام به خرید نمایید.

در بخش قبلی توضیح دادیم که تبلیغاتی که مدعی هستند دستگاه انها از راه دور می تواند نسبت به جستجوی فلزات اقدام نماید عملا تبلیغاتی کذب و دروغین می باشند.این مورد را به شدت می توان تکذیب نمود.

همانطور که اشاره کردیم نحوه عملکرد دستگاه های فلزیاب بر اساس ایجاد خاصیت مغناطیسی است که در جلوی دستگاه فلزیاب تصویری حرفه ای ایجاد شده و حتما باید برای شناسایی مناطق مختلف جلوی دستگاه را به نقطه مورد نظر نزدیک کنیم تا اگر فلزی در زیر خاک است در حوزه مغناطیسی فوق قرار گرفته و بتواند بهترین دستگاه فلزیاب  به ما الارم دهد.برخی در تبلیغات خود پا را فراتر نهاده و عنوان می کنند که طلایاب تصویری با قدرت تشخیص از راه دور. ابتدا بهتر است شما نحوه عملکرد دستگاه ها را بدانید تا در مورد تبلیغاتی که می شود بتوانید با علم بیشتری به اظهار نظر و شاید خرید نهایی اقدام نمایید.

راد فلزیاب
راد فلزیاب

اپراتورهای موجود درایران و کاوشگران دفینه همیشه در جستجوی برای بهتر نتیجه گرفتن هستند و اکثر اپراتورها هم می دانند که یکی از بهترین سیستم های فلزیاب، سیستم فلزیاب تصویری می باشد.

صرف گران بودن یک محصول، مهم ترین معیار بالا بودن کیفیت آن محسوب نمی شود.اگر شما یک محصول را گران می خرید نمی تواند اثبات کننده عالی بودن آن باشد.اگر پست چگونه بهترین دستگاه فلزیاب موجود در ایران را انتخاب کنیم؟ را مطالعه کرده باشید متوجه می شوید ۹۰%بهترین دستگاه های فلزیاب های موجود در ایران با قیمت های بالاتر از آن چیزی که هستند فروخته می شوند. در این قسمت لیست ارزان ترین و بهترین دستگاه  قیمت فلزیاب  موجود در بازار که با فلزیاب های بالای ۱۰ میلیون تومان برابری میکنند و در پاره ای نیز از آنها بهتر هستند به شما بازدیدکنندگان محترم سایت معرفی می کنیم. مهم ترین مساله ای که در همه آنها وجود دارد همه این سیستم ها با تست در زمین ارائه می شوند.

به بررسی بهترین دستگاه فلزیاب موددرجهان میپردازیم:

فلزیاب تصویری به چه نوع سیستمی گفته می شود و با آوردن نام فلزیاب تصویری کاربران و خریداران فلزیاب چه فکری می کنند و از دستگاه فلزیاب ، طلایاب یا گنج یاب در ذهن خود چه تصویری از بهترین دستگاه فلزیاب تجسم می کنند.

بیشتر افرادی که تا کنون بهترین دستگاه فلزیاب ندیده اند و یا با آن کار نکرده اند گمان می کنند که این دستگاه، دستگاهی است که آن را روی زمین قرار می دهند و بعد از روشن کردن دستگاه فلزیاب به شما یک تصویر از هدف نمایش می دهد که این تصویر نمایشگر شکل، حجم، ابعاد و وزن هدف به صورت واقعی است.

ولی باید اطلاع داشته باشید که چنین سیستمی تا کنون ساخته نشده است و سیستم فلزیاب که خود هدف را عینا نشان دهد وجود خارجی ندارد.

دلیل این مورد هم این است که برای به دست آورن شکل واقعی هدف، دستگاه فلزیاب باید دور هدف بچرخد و ما بابهترین دستگاه فلزیاب نمی توانیم دور هدف بچرخیم و تنها می توانیم از یک بعد سیگنال ارسال کنیم و اطلاعات دریافتی را با پردازشگر مورد بررسی و تحلیل قرار دهیم.

مانند دستگاه ام ار ای که دور بیمار می چرخد و یک اسکن کلی از همه ابعاد به ما می دهند

دربهترین دستگاه های فلزیاب چون ارسال سیگنال از طریق سنسورها از طرف بالای خاک به سمت پایین ارسال می شود ما می توانیم تنها به یک بعد از تصویر هدف دسترسی داشته باشیم که در حیطه فلزیابی به سنسورهای ۳ بعدی معروف شده اند.

اما بهترین دستگاه فلزیاب مدل هایی هستند:

مدل هایی از فلزیاب که مجهز به سنسورهای< جی پی اری >یا مگنومتر پیشرفته ترین فلزیاب هستند و می توانند در موقعیت های مختلف خود را با زمین بالانس کنند و سرعت پردازش داشته باشند از بهترین دستگاه  فلزیاب می باشند.

هرچقدر که سیستم فلزیاب تصویری مورد نظر شما دارای سنسورها و پردازنده قویتر و دقیق تر باشد از نظر کیفیت بهتر از بقیه دستگاه های فلزیاب هستند

این روزها در بازار فروش بهترین دستگاه فلزیاب دیده شده است که سنسورها به شکل تکی نیز فروخته میشوند.

به دلیل آشوب در بازار فلزیاب افراد کلاهبرداردر بازار فلزیاب و فضای مجازی به دنبال فروش فلزیاب جعلی هستند و این سنسورها را خریداری کرده و با یک درایور دست ساز به فروش می رسانند که باید گفت خرید این نوع دستگاه های فلزیاب تقلبی برای کاوش کاملا کار اشتباه می باشد.

دستگاه فلزیاب در دسته فلزیاب‌هایی قرار می‌گیرد که با تعیین نوع تنظیمات در مدار اصلی فلزیاب تصویری و برنامه نرم‌افزار فلزیاب تصویری عمل تفکیک طلا یا انواع فلزات از دیگر منابع و مواد معدنی ، سنگ‌ها یا کانی‌های دارای وضعیت مشابه هدف اصلی یا طلا را تشخیص داده و بصورت لکه رنگ منظم و نامنظم در کنار انواع لکه رنگ مجزا آشکار نماید.

این عمل در فلزیاب تصویری کاربرد داشته یا بدست می‌آید که آن (متال دتکتور)برای تشخیص و عملکرد  بهترین دستگاه فلزیاب یا طلا از طریق فرکانس عمل می‌نماید زیرا فرکانس طلا یا فرکانس فلزات شکل گرفته از انرژی درونی طلا یا فلزات می‌باشد که وابسته به مولکول درونی طلا یا فلزات است و وجود میدان الکتریکی در کنار مغناطیس موج الکترومغناطیس را شکل داده است.

بهترین دستگاه فلزیاب تهران

دربهترین دستگاه های فلزیاب میدان مغناطیسی را در اطراف لوپ جستجوگر خود تولید می کنند. زمانی که جسم فلزی در محدوده میدان مغناطیسی قرار بگیرد میدان مغناطیسی تغییر می کند و دستگاه فلزیاب به کمک این تغییرات وجود فلز در اطراف لوپ را مطلع میشود. هر چقدر میدان مغناطیسی تولید شده توسط  بهترین دستگاه فلزیاب بیشتر باشد عمق کشف فلز نیز بیشتر می شود.

بیشتر یا کمتر شدن عمق کاوش توسط فلزیاب به اندازه ، شکل و جنس فلز بستگی دارد. این نوع از بهترین دستگاه های فلزیاب ها که معمولا وزن سبک دارند و لوپ آن ها کوچک است و عمق کاوش فلز آن ها معمولا پایین از یک متر می باشد. لوپ استاندارد این فلزیاب ها ۲۵ سانتی متر است یعنی یک فلز مربعی شکل با سایز ۱X1 متر را می تواند از فاصله ۱ متری تشخیص دهد.

راد فلزیاب
راد فلزیاب

دراین مقاله ماسعی کرده ایم که شما عزیزان را با فلزیاب  و انواع آن تا حدودی آشنا کنیم،شرکت راد فلزیاب سعی دارد با خدمات پس از فروش وتست وآموزش و گارانتی بهترین خدمات را به شما عزیزان ارائه نماید.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان ما تماس بگیرید.

09122200779