بهترین دستگاه طلایاب تصویری در فلزیاب این مقاله میخواهیم شما دوستان و همراهان عزیز را بهترین دستگاه طلایاب تصویری بیش از پیش آشنا کنیم تا کمکی باشد به شما در امر خرید بهترین دستگاه طلایاب تصویری. طلایاب دستگاهیست که قادر به  شناسائیه نوع  فلزات از نوع آهن و غیرآهن باشد ومیتوان گفت  بیشتر به دلیل اینکه  این دستگاها برای پیدا کردن طلاو سکه های طلای مدفون شده در زمین یا دیوار ها و سنگها  استفاده میشوند به نام دستگاه طلا یاب معرف اند  که این قابلیت در فلزیاب ها وجود ندارد و فقط به صورت کلی میتوانند ما را از وجود فلز آگاه کند وعموما دستگاه ها ی طلا یاب به دلیل تشیص مناسب با قابلیت (جاست گولد) استفاده شده و قیمت بالائی دارند اما پرداخت ارقام سنگین نیز در آینده به شکلی آسان جبران خواهد شد.

راد فلزیاب
راد فلزیاب

بهترین دستگاه طلایاب تصویری چه ویژگی هایی دارد

فلزیاب ها اولین بار در سال ۱۸۷۰ تولید شدند و تا به امروز در صنایع وسیعی استفاده می شوند .

در طلایاب های تصویری از سیستم های جی پی آر یا مگنومتر استفاده میشود که باعث ارائه ی تصویر سه بعدی از اطلاعات به دست امده از زمین به کاووشگر میشود.

در واقع هر چقدر این خاصیت تشخیص جنس فلز بیشتر باشد و حالت تصویری هم داشته باشد. به نوعی از آن دستگاه می توان به عنوان بهترین دستگاه طلایاب تصویری یاد کرد.این می تواند در اندازه گیری نهایی ما بسیار تاثیر گذار باشد. حتی جنس زمین و خاکی که قرار است در انجا کاوش صورت پذیرد نیز می تواند تاثیر گذار باشد.

در صورتی که تا پایان این مقاله با ما همراه باشید، مشخصات مهم چند نوع از دستگاه های برتر طلایاب به شما معرفی می شود و روش خرید مستقیم و بدون واسطه انواع این دستگاه ها نیز به شما معرفی می شود. با ما تا پایان مطلب همراه باشید.

نکاتی راجب بهترین دستگاه طلایاب تصویری

 نکاتی که ملاک های کیفی در تعیین قیمت و همچنین برتری دستگاه طلایاب مانند دستگاه فلزیاب بسیار تاثیرگذارند. به صورت کلی بهترین طلایاب تصویری به دستگاهی گفته می شود که قدرن کنکاش و جستجوی بالاتری داشته باشد و همچنین با قدرت تمامی اجسام غیر طلا را در زیر زمین شناسایی و تفکیک کند. در این صورت دستگاه مورد نظر، یک دستگاه طلایاب تصویری برتر و با کیفیت خواهد بود.

قیمت انواع طلایاب های با کیفیت با توجه به تغییرات نرخ ارز به صورت گسترده ای افزایش یافته است. یعنی دستگاهی که تا سال قبل با 10 میلیون تومان قابل خرید بود، امروزه در صورت وجود دارای قیمتی در محدوده 50 میلیون تومان خواهد بود.

با این وجود شما باید بدانید که قیمت به هیچ وجه ملاک مناسبی برای تشخیص کیفیت دستگاه ها نیست. زیرا بدون توجه به کلاهبرداری ها و سودجویی ها، انواع وارداتی دستگاه فلزیاب به دلیل اختلاف قیمت ارز دارای هزینه خرید بالایی هستند در صورتی که ممکن است دستگاه های داخلی و مونتاژ شده ایرانی حتی کیفیتی به مراتب بالاتر داشته باشند اما با قیمت مناسب تری به فروش برسند.

در این قسمت از مطلب همانطور که گفته بودیم، قصد داریم تا مهم ترین نکات و موارد را در خصوص دستگاه های با کیفیت طلایاب برای شما بیان کنیم. با ما همراه باشید.

مشخصات بهترین دستگاه طلایاب تصویری

دستگاه طلایاب تصویری با کیفیت معمولا دارای درصد حذف ذرات بالای 85 است.

انواع برتر این دستگاه تا عمق نفوذهای بالای 5 متر می توانند جستجو را صورت دهند.

شعاع جستجوی این دستگاه ها در برخی از دستگاه های پیشرفته و قدرتمند تا 700 متر نیز می رسد.

نوع اسکن در بعضی از انواع حرفه ای دستگاه طلایاب تصویری، چهاروجهی و کاملا رنگی است.

این دستگاه ها به دلیل قدرت جستجو و همچنین تفکیک فوق العاده ای که تنها برای طلا دارند، در سطح A دسته بندی های این حوزه قرار می گیرند.

شما می توانید برای خرید بهترین دستگاه طلایاب تصویری با کیفیت بسیار بالا، به صورت مستقیم و بدون دخالت هیچ گونه واسطه ای با مجموعه ما به عنوان تامین کننده این محصول تماس بگیرید.

قصد خرید دستگاه طلایاب تصویری دارید

۱-سعی کنید قبل از انتخاب نهایی دستگاه مورد نظرتان حتما از مشخصات فنی ان از منبعی مطمئن و بی طرف اگاه شوید.

۲-نه تنها فلزیاب تصویری بلکه هر مدل دیگری که خواستید خرید نمایید را تنها با امتحان کردن به صورت عملی خرید نمایید.

۳-حتما به دنبال دستگاه هایی باشید که دارای گارانتی و خدمات پس از فروش باشند.

۴-حتما خرید خود را از شرکت های معتبر و با سابقه که در این زمینه فعالیت حرفه ای دارند انجام دهید.

۵-حتما حتما قبل از خرید فلز یاب تصویری یا طلایاب تصویری با افراد متخص در این زمینه مشورت نهایی را انجام دهید.

۶-دقت داشته باشید که برای زمین های مختلف باید از دستگاه های مختلفی استفاده شود.

مثلا فلزیاب هایی که برای گنج یابی مورد استفاده قرار می گرند با فلزیاب هایی که برای مین یابی استفاده می شوند بسیار متفاوت هستند.

پس حتما دقت داشته باشید که باید بر اساس نوع کاری که می خواهید انجام دهید اقدام به خرید نمایید.

خرید شرکت راد فلزیاب:

در شرکت راد فلزیاب سعی شده تا بهترین دستگاه های روز جهان با بهترین تکنولوژی،ضمانت نامه معتبر و خدمات پس از فروش  به دست مشتری رسانیده شود،همچنین شرکت راد فلزیاب به شما این اجازه رو میدهد تا قبل از خرید دستگاه مورد پسند خود را تست کرده و در صورت رضایت کامل آن را خریداری کنید،همچنین بعد از خرید از آموزش رایگان این شرکت بهره مند شوید.

شما میتوانید کیفیت وکارایی هر کدام از طلایاب ها را در سایت ما دنبال کرده و خرید مطمئن و ارزان خود را از شرکت راد فلزیاب انجام داده و از آموزشهای رایگان ما بهره مند شوید.

در شرکت راد فلزیاب به شما بهترین دستگاه های بازارهای بین المللی معرفی میشود تا شما را برای یک خرید هوشمندانه یاری نماید همچنین همکاران ما آماده ی پاسخگویی به شما عزیزان جهت مشاوره و خرید انواع دستگاها بوده تا شما را برای یک خرید مطمئن و ارزان یاری نمایند.

تلفن تماس09122200779