اسکنر فلزیاب 4000 OKM exp پس از توسعه فشرده، کار دقیق و آزمایش های عملی، مهندسان ما متقاعد شده اند که هر آشکارساز OKM بالاترین استانداردها و انتظارات مشتریان ما را برآورده می کند. ما بهترین کیفیت ساخت آلمان را تضمین می کنیم.

توسعه ردیاب‌های منحصر به فرد OKM در دفتر مرکزی در آلتنبورگ آلمان انجام می‌شود که از تحقیق و طوفان فکری از طریق تولید دست‌ساز تا تحویل فلزیاب به مشتری شروع می‌شود.

راد فلزیاب
راد فلزیاب

 توسعه و تولید فلزیاب ها عبارتند از:

طراحی و قرارگیری برد مدار

طراحی و ساخت قالب

توسعه و برنامه نویسی نرم افزار

مونتاژ آشکارساز و آزمایش

فروش، خدمات و پشتیبانی

اسکنر فلزیاب 4000 OKM exp گاهی اوقات این یک موقعیت خاص است که میل به یک راه حل مشکل خاص را برمی انگیزد و گاهی اوقات این یک آرزوی فردی مشتریان ما است که در آن مخترعان و مهندسان ما ایده های خود را از نوآوری دریافت می کنند. به منظور برآوردن الزامات عملکرد، یک نمونه اولیه با تخصص فنی طراحی شده است. هم طراحی و برنامه‌نویسی بردهای مدار و هم طرح‌های نمونه اولیه دستگاه مستقیماً در بخش تحقیق و توسعه در آلتنبورگ ایجاد می‌شوند.

پس از تأیید امکان‌سنجی،

نرم‌افزار و سخت‌افزار

در حالی که برنامه‌نویسی، بهینه‌سازی نمایشگر و توسعه برنامه در حال انجام است، طراحی‌های آشکارساز و لوازم جانبی حمل و نقل در حال اصلاح هستند.

نمونه نهایی از نظر عملکرد، قابلیت اطمینان و استحکام، کاربردی بودن و کاربر پسند بودن آزمایش شده است. به محض قانع شدن همه ویژگی ها، فلزیاب آماده عرضه به بازار است.هم قرار دادن قطعات کوچک و هم مونتاژ آشکارساز توسط متخصصان آموزش دیده انجام می شود

انواع اسکنر فلزیاب در تهران

تخصص آشکارسازهای OKM: هر دستگاه به صورت دستی در دفتر مرکزی آلتنبورگ ساخته می شود – کیفیت واقعی ساخت آلمان.تقاضاهای بالا در مهندسی آلمانپس از تحقیق و توسعه فشرده، کار دقیق و آزمایش‌های عملی دقیق،

مهندسان ما متقاعد شده‌اند که هر یک از آشکارسازهای OKM ما بالاترین استانداردهای ما و همچنین انتظارات بالای مشتریان را برآورده می‌کند. ما مفتخریم که آشکارسازهای تایید شده خود را به عنوان “ساخت آلمان” معرفی کنیم و از این رو کار دستی دقیق، دستگاه های قوی، استفاده ساده و بصری و همچنین نرم افزار نوآوری را تضمین می کنیم .

حتی پس از خرید آشکارساز OKM، برنامه های خدماتی ما OKM Direct و OKM Care کمک های فنی جامع و پشتیبانی تخصصی را در ارزیابی نتایج اندازه گیری به مشتریان ارائه می دهند.

ما علاوه بر پشتیبانی آنلاین، آموزش های فشرده ای را نیز در شرکت خود ارائه می دهیم. تیم پشتیبانی ما مشتاقانه منتظر درخواست های شماست.

راد فلزیاب
راد فلزیاب

خرید از شرکت راد فلزیاب

در شرکت راد فلزیاب سعی شده است بهترین دستگاه‌های موجود در بازار‌های بین المللی برای شما انتخاب شود تا شما را برای یک انتخاب مطمئن و صحیح یاری دهد تا بتواند ضمن معرفی محصولات این شرکت ، شما را برای رسیدن به اهدافتان راهنمائی نماید. برای یک خرید هوشمندانه میتوانید با مشاورین ما در ارتباط باشید.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان ما تماس بگیرید.

09122200779

faraz_felezyab@

felezyab_Faraz1992@

felezfaraz.co@gmail

ایمیل :felezfaraz.co@gmail.com