اسکای فورس SKY FORCE: شعاع زن و ردیاب SKY FORCE محصول دیپ فایندرز انگلستان یک دستگاه فلزیاب با دقت و توان بالا، سیستم فیلترینگ کامل، حذف کننده آلودگی های مزاحم و مواد معدنی می باشد.

بدون شک فلزیاب و طلایاب SKY FORCE یک از بی نقص ترین و دقیق ترین گنج یاب ها و ردیاب های تولید شده شرکت دیپ فایندرز می باشد.

قدرت بی نظیر در حذف ذرات و املاح معدنی مزاحم با به کار گیری تکنولوژی Mes، باردار کردن زمین از طریق یون سازی مصنوعی با به کار گیری Boost Signal و … گوشه ای کوچک از توانایایی های طلایاب و ردیاب SKY FORCE می باشد.

اپراتور های حرفه ای همیشه از کاوش با این فلزیاب لذت می برند و پیروزی های زیادی را کسب کرده اند.

راد فلزیاب
راد فلزیاب

مزایای ردیاب و شعاع زن اسکای فورس SKY FORCE

مجهز به میکرو پروسسور بسیار دقیق و قدرمتمند برای سیگنال سازی مصنوعی

دارای ۹ حالت فیلترینگ قدرتمند

سیستم یون ساز مصنوعی Boost Signal

تکنولوژی Turbo Signal

سیستم حذف ذرات و مواد معدنی مزاح و زائد

بالانس زمین دیجیتال

عمق کاوش ۴۰ متر

شعاع عملکرد ۸۰۰۰ متر

صفحه کلید دیجیتال

استفاده از دستگاه برای ساعت های زیاد و طولانی

استفاده از باتری های قدرتمند برای کارایی و بازدهی بیشتر

بکارگیری همزمان چند سیگنال با هم برای انتقال به زمین

جعبه ضد ضربه و ضد آب

کیف قطعات جانبی

دفترچه راهنما

یک سال ضمانت پس از فروش در کشورهای خارجی

راد فلزیاب
راد فلزیاب

شرکت راد فلزیاب:

در شرکت راد فلزیاب سعی شده تا بهترین دستگاه های روز جهان با بهترین تکنولوژی، ضمانت نامه معتبر و خدمات پس از فروش  به دست مشتری رسانیده شود،همچنین شرکت راد فلزیاب به شما این اجازه رو میدهد تا قبل از خرید دستگاه مورد پسند خود را تست کرده و در صورت رضایت کامل آن را خریداری کنید،همچنین بعد از خرید از آموزش رایگان این شرکت بهره مند شوید.

شما میتوانید کیفیت وکارایی هر کدام از طلایاب ها را در سایت ما دنبال کرده و خرید مطمئن و ارزان خود را از شرکت راد فلزیاب انجام داده و از آموزشهای رایگان ما بهره مند شوید.

در شرکت راد فلزیاب به شما بهترین دستگاه های بازارهای بین المللی معرفی میشود تا شما را برای یک خرید هوشمندانه  یاری نماید همچنین همکاران ما آماده ی پاسخگویی به شما عزیزان جهت مشاوره و خرید انواع دستگاها بوده تا شما را برای یک خرید مطمئن و ارزان یاری نمایند.

تلفن تماس: 09122200779