آیا اندازه فلز و تنظیمات سطح در عمق زنی تاثیر دارد؟ هر سیستم خرید فلزیاب و ردیابی بستگی به شرایط و ابزاری که در آن بکار رفته است میتوازند تا عمق مشخصی که برای آن تعریف شده است  اهداف را نشان دهد.

برای بدست آوردن عمق زنی واقعی دستگاه میتوان یکبار که به چیزی دست یافتید مقدار حفاری را اندازه گیری کنید وآنرا با مقداری که دستگاه نشان داده مقایسه کنید و میزان عمق زنی دقیق آنرا بدست آورید.

راد فلزیاب
راد فلزیاب

بهترین نقطه زن با عمق بالا

هنگامی که دستگاه روشن میشود دستگاه از خود سیگنالی به طرف زمین منتشر میکند و از آنجایی که فلز نیز میدان مغناسیطی دارد آن نیز سیگنالی میفرستد و دستگاه اختلاف طول سیگنال را با ابزاری که درآن تعبیه شده اندازه گیری میکند

و مقدار عمق فلز را نشان میدهد با توجه به صوتی بودن یا تصویری بودن دستگاه هر کدام به نحوی عمق را به اپراتور نشان میدهند .

در سیستم های صوتی و آنتنی با چرخش حرکت آنتن عمق هدف نشان داده میشود. و در سیستم های تصویری و اورجینال , عمق بر روی صفحه توسط نمایشگر به اپراتور نشان داده میشود.

راد فلزیاب
راد فلزیاب

طلایاب از چند متری طلا را تشخیص میدهد ؟

در جواب این سوال که  ایا اندازه فلز و تنظیمات سطح و حجم در عمق زنی تاثیر دارد؟ باید بگوییم که اندازه فلزها می تواند تاثیر بسزایی در عمق زنی دستگاه های فلزیاب داشته باشد. اجسام بزرگتر می توانند سیگنال های قوی تری را به دستگاه انتقال دهد اما اجسام کوچکتر در همان فاصله سیگنال ها ضعیفی را منتقل می کنند و این امر باعث خطا در دستگاه می شود. بالا بردن قدرت علائم برای جست وجوی یک هدف کوچک در عمق زیاد و همچنین  تنظیمات سطح و حجم برای یک هدف کوچک باعث حساسیت بیشتری نسبت به آن هدف می شود اما سرعت تشخیص دستگاه برای مشخص کردن محل اصلی هدف کاهش پیدا می کند.

راد فلزیاب
راد فلزیاب

انتخاب سنسور یکی از عوامل مهم در عمق زنی فلزیاب ها به شمار می آید. در این امر نکته قابل توجه اندازه قطر سنسور بوده است. در دستگاه های فلزیاب هرچقدرقطر سنسور بیشتر باشد عمق نفوذ آن در زمین بیشتر می شود و دستگاه نسبت به اجسام کوچک حساسیت کمتری نشان می دهد. همچنین هر چقدر قطر سنسور کمتر باشد عمق نفوذ آن در زمین کمتر می شود و نسبت به اجسام کوچکتر حساسیت کمتری نشان می دهد. معمولا شرکت های تولید کننده فلزیاب با تولید دو نوع محصول یکی با سنسور قطر کم و یکی با سنسور قطر بالا سعی در پاسخگویی، نسبت به نیاز افراد مصرف کننده دارند.

شرکت راد فلزیاب  باارائه خدمات تست و اموزش و خدمات پس  از فروش  وگارانتی و ارسال به تمام  نقاط  جهان بهترین خدمات رابه شما ارسال میکند.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان ما تماس بگیرید.

09122200779