فلزیاب دست دوم: بسیاری از افراد به دنبال دستگاه دست دوم یا به عبارتی کارکره میگردند که این موضوع میتواند دلایل مختلفی داشته باشد از جمله اینکه فرد به دلیل نداشتن بودجه کافی رو به خرید دستگاه دست دوم یا کارکرده میاورد.

یکی از دلایل که به شما توصیه میکنم دستگاه دست دوم نخرید این است که شما نمیدونید این دستگاه برای چه نوع مکانی طراحی شده است مثلا دستگاه هایی هستند که فقط برای زمین های خشک و خاکی تنظیم شده است،و دستگاه هایی هم هستند که فقط برای زمین های ساحلی مورد استفاده دارند.

یکی از مهمترین موارد برای خریدن دستگاه دست دوم این است که باید آن را از شرکتی خریداری کنید که حداقل چندین سال توی فروش دستگاه های اورجینال سابقه داشته و شرکت جای مشخصی داشته باشد و یا اینکه اگر از شخص خریداری میکنید حتما از فردی خرید کنید که در موردش شناخت دارید،چون درخیلی از موارد دیده شده کسانی که دستگاهی را خریداری میکنند و بعد از خرید متوجه میشوند که دستگاه اورجینال نبوده و کارآیی لازم را ندارد آن را به عنوان دستگاه دست دوم به فروش میرسانند.

new gif
new gif

انتخاب و استفاده از دستگاه دست دوم میتواند دلایل مختلفی داشته باشد از جمله:

قیمت:عمده دلیل یا تنها دلیل خرید دستگاه های دست دوم قیمت آنها میباشد که میتوان گفت به همین سبب است که افراد دلال هم دستگاه های خراب و یا در خیلی موارد دستگاه های فیک(تقلبی) خود را با عنوان دستگاه دست دوم و با قیمت نسبتا پائین به فروش میرسانند.

فلزیاب دست دوم: ممکن است بسیاری از شما  به دنبال فلزیاب دست دوم و فلزیاب های کارکرده  باشید حالا یا به دلیل کمبود بودجه یا مبتدی بودن و …

اما چرا ما خیلی شما را به خربد فلزیاب کارکرده تشویق نمیکنیم و این مورد گارانتی  دستگاه است  – همه مارک ها گارانتی دارند ولی چقد از گارانتی مانده است و یا اصلا تمام شده است یا نه،و یا مالک قبلی چگونه با فلزیاب کار انجام داده؟

آیا ضربه ای دیده است یا سالم است؟

چطور  از این دستگاه استفاده شده است؟

اکثر فلزیاب ها برای استفاده خاص طراحی شده اند، به عنوان مثال فلزیابی است که فقط در آب می تواند اسکن کند و یا فلزیابی که در زمینهای ساحلی مورد استفاده قرار می گیرید.

این ها را مد نظر داشته باشید که  خوب نگه داشتن دستگاه توسط مالک قبلی تاثیر زیادی  دارد شاید خیلی از آن استفاده کرده باشد و یا فکر کرده است که  این دستگاه برای شرایط کارش خوب نیست و قصد فروشش را دارد باید ببنید این دستگاه ارزش خریدن دارد یا نه

فلزیاب دست دوم: اگر شما تازه کار هستید و تازه وارد این کار شدید و پول زیادی ندارید تا یک فلزیاب نو بخرید و توانایی پرداخت هزینه های هنگفت برای تهیه ی فلزیاب را ندارید و یا از دسته افرادی هستید که می گوید من انواع دستگاه فلزیاب را می خواهم امتحان کنم می توانید به سراغ  فلزیاب دست دوم بروید و با کمی تحقیق صاحب یک دستگاه شوید.

همچنین میتوانید با مهندسین ما تماس برقرارار کرده و  راهنمایی بخواهید.چون یک راهنمایی خوب ارزشمند است.

دلیل استفاده از دستگاه دست دوم:

قیمت: واقعا دلیل دیگری برای خرید دست دوم وجود ندارد، این تنها دلیل برای صرفه جویی در پول است.

همه ما به پول نیاز داریم، بنابراین اگر قصد خرید فلزیاب دست دوم را دارید، توصیه می کنیم از کسی که می شناسید و اعتماد می کنید، فلزیاب دست دوم تهیه کنید یا از محلی خریداری کنید، که معتبر باشد و چند سال تجربه فروش دستگاههای اورجینال را دارد.

بعضی از افراد هم گول تبلیغات را خورده و دستگاههای غیر اورجینال خریداری نموده و بعد فهمیدند این دستگاه اورجینال نیست

سریع به فکر فروش افتادند در دام این افراد گیر نکنید فقط به دنبال دستگاه اورجینال باشید حتی دست دوم هم باشد.

 در بحث امروز می خواهیم چگونگی خرید فلزیاب دست دوم یا کارکرده را برای شما توضیح دهیم.

با توجه به شرایط کنونی و افزایش قیمت گنج یاب ها بسیاری از اپراتور ها به فکر خرید فلزیاب کار کرده می افتند.

در این مبحث چند نکته ذکر می کنیم که می بایست هنگام خرید فلزیاب دست دوم به این نکات توجه داشته باشید.

شرایط خرید فلزیاب دست دوم یا کارکرده در مرحله اول به اصالت دستگاه توجه داشته باشید. راه های مختلفی برای استعلام دستگاه های شرکتی ( خارجی مانند دستگاه های مینلب ) وجود دارد که شما می توانید به عنوان مثال با استعلام شماره سریال یا مراجعه به سایت سازنده دستگاه ویا برقراری تماس تلفنی یا ایمیل به به تولید کنندگان فلزیاب از اصالت فلزیاب کارکرده باخبر شوید.

شکل ظاهری دستگاه بررسی شود. اپراتورهای گرامی توجه داشته باشند که هنگام خرید دستگاه گنج یاب کارکرده نباید شکستگی در لوپ یا پروب های فلزیاب وجود داشته باشد، و تا حدی دستگاه سالم باشد به عنوان مثال فلزیابی که 2 بار کاوش کرده با فلزیابی که 2 سال کاوش کرده باشد تفاوت بسیار مشخصی دارد که در قیمت گذاری و قدرت دستگاه باید دقت شود.

قیمت فلزیاب دست دوم یا کاکرده معمولاً نصف قیمت نو همان دستگاه می باشد (با تفاوت  1-2 میلیونی کم یا زیاد) عملکرد دستگاه. فلزیاب را قبل از خرید حتما تست کنید و از کارایی مربوط به دستگاه اطلاعات کافی داشته باشید

و از فروشنده بخواهید اجازه تست دستگاه کاکرده را به شما بدهد آموزش؛ دستگاه را ترجیحا از شخصی بخرید که استفاده کردن از دستگاه خود را بلد باشد و شما هر سوالی داشته باشید ایشان اموزش صحیح را به شما بدهد. چرا که اگر بلد نباشید مجبورید در ازای آموزش نحوه استفاده از دستگاه، به دیگران پول پرداخت کنید.

exirbanner
exirbanner

شرکت راد فلزیاب:

در شرکت راد فلزیاب سعی شده تا بهترین دستگاه های روز جهان با بهترین تکنولوژی،ضمانت نامه معتبر و خدمات پس از فروش  به دست مشتری رسانیده شود،همچنین شرکت راد فلزیاب به شما این اجازه رو میدهد تا قبل از خرید دستگاه مورد پسند خود را تست کرده و در صورت رضایت کامل آن را خریداری کنید،همچنین بعد از خرید از آموزش رایگان این شرکت بهره مند شوید.

شما میتوانید کیفیت وکارایی هر کدام از طلایاب ها را در سایت ما دنبال کرده و خرید مطمئن و ارزان خود را از شرکت راد فلزیاب انجام داده و از آموزشهای رایگان ما بهره مند شوید.

در شرکت راد فلزیاب به شما بهترین دستگاه های بازارهای بین المللی معرفی میشود تا شما را برای یک خرید هوشمندانه  یاری نماید همچنین همکاران ما آماده ی پاسخگویی به شما عزیزان جهت مشاوره و خرید انواع دستگاها بوده تا شما را برای یک خرید مطمئن و ارزان یاری نمایند.

تلفن تماس09122200779