اشنایی با انواع تفکیک فلزات در فلزیاب ها :

 

همانطور که می دانید یکی از عوامل بسیار مهم در انتخاب یک فلزیاب کارآمد قدرت تفکیک آن به شمار می آید. منظور از قدرت تفکیک در فلزیاب ها این است که دستگاه بتواند در عمق های مختلف فلزاتی که دارای جنس های متفاوتی هستند را از هم شناسایی کند و قابلیت تفکیک سازی بین آن ها را داشته باشد. تفکیک سازی در دستگاه های فلزیاب به عوامل مختلفی بستگی دارد. همچنین تفکیک سازی انواع مختلفی دارد که در متن زیر می خواهیم به آن ها اشاره کنیم..

برای مشاوره با کارشناسان ما تماس بگیرید :09122200779

اشنایی با انواع تفکیک فلزات در فلزیاب ها
اشنایی با انواع تفکیک فلزات در فلزیاب ها

همان طور که گفته شد تفکیک سازی فلزیاب ها به عوامل بسیاری بستگی دارد. از جمله این عوامل مدل دستگاه ها است، امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی دستگاه های مختلفی برای امر کاوش وجود دارد که افراد با توجه به نیاز خود به آن ها روی می آورند. به عنوان مثال بعضی دستگاه ها دارای قدرت تفکیک پایین هستند اما قدرت عمق زنی بالایی دارند اما بعضی فلزیاب ها نیز هستند که قدرت تفکیک بالایی داشته و عمق زنی کمی دارند. در این میان دستگاه هایی نیز وجود دارند که با بهره گیری از جدید ترین سیستم ها و روش های ساخت دارای قدرت عمق زنی بالا و تفکیک خوبی هستند که امروزه بسیاری از کاوشگران از چنین دستگاه هایی استفاده می کنند. استفاده از این دستگاه ها دقت در زمان کاوش را بالا برده ودر صد زیادی  احتمال خطا را کاهش می دهد.

برای مشاوره با کارشناسان ما تماس بگیرید: 09122200779

روش جدا سازی و تفکیک فلزهایی همچون طلا، مس،روی و برنزکه همه آن ها جزو فلزات غیر آهنی هستند، تنها توسط

فلزیاب پالسی های که دارای فرکانس القایی اند قابل انجام است. دستگاه هایی که دارای سیستم فرکانس القایی هستند از تنظیمات تفکیک و تشخیص EDIT یا VDI DISC بهره می برند که می توانند با استفاده از آن هر نوع غیرآهنی را شناسایی کرده و تفکیک کنند.

درشرکت راد فلزیاب  سعی شده است بهترین دستگاه‌های موجود در بازار‌های  بین المللی برای شما انتخاب  شود  تا  شما را برای یک انتخاب  و صحیح یاری دهد  تا بتواند ضمن معرفی محصولات این شرکت ، شما را برای رسیدن به اهدافتان راهنمائی نماید.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان ما تماس بگیرید.

09122200779

لطفا از پیج اینستاگرام ما دیدن کنید.

Faraz_felezyab@

Felezyab_faraz1992@

ایمیل :

felezfaraz.co@gmail.com