امتیاز دهید post

دربهترین دستگاه گنجیاب ،این مقاله میخواهیم تعریف مختصری از بهترین دستگاه فلزیاب و انواع و قیمت آن داشته باشیم .

اما قبل از آن تعریف کوتاهی از گنج یاب داریم: دستگاه گنج یاب تصویری فلز مورد نظررا شناسایی میکند و فلزات باارزش و بی ارزش را از هم تشخیص میدهد.

گنجیاب ارزان برای کاوش طلادر بین کاوش گران معانی متفاوتی دارد.

راد فلزیاب
راد فلزیاب

خرید بهترین دستگاه گنجیاب

عده ای از کاوشگران برای یافتن رگه های طلا اعماق زمین وعده ای آن را برای کاوش طلا در سطح زمین استفاده میکنند.  بهترین دستگاه قیمت طلایاب برای کشف جواهر،شمس،سکه  استفاده میشود، درگنجیابی و اکتشافات در ظاهر شبیه به هم ولی در حقیقت خیلی باهم فرق دارند. برای مثال کشف طلا نیاز به فلزیابی با قابلیت نفوذ و حساسیت بالا  دارید ولی درگنجیابی نیاز به حساسیت بالایی نمیباشد.

تفاوت بین قیمت فلزیاب و گنج یاب یا طلایاب دراین است که فروش فلزیاب به دستگاهی گفته میشود که فلز مورد نظر را شناسایی کند اما با ارزش بودن یا بی ارزش بودن آن را تشخیص نمیدهد.

ویژگی های بهترین دستگاه  گنجیاب این است که

1-عمق نفوذ حداکثر3 متر داشته باشد .

2-نشانگر متراژ باشد.

3-سبک و کم حجم باشد

4-بهترین دستگاه گنحیاب حداقل باید قابلیت تفکیک 50%داشته باشد.

5-تصویری بودن دستگاه  عملکرد و عمق زنی دستگاه را زیاد میکند.

دستگاهی خریداری کنید که آموزش بهمراه تست و خدمات پس از فروش و گارانتی داشته باشد .

راد فلزیاب
راد فلزیاب

قیمت بهترین دستگاه گنجیاب

 در مورد قیمت های بهترین دستگاه انواع فلزیاب در بازار سیستم های خرید فلزیاب، طلایاب ارزان و بهترین دستگاه گنجیاب این روزها دربازار ایران با قیمت های متفاوت تحت کمپانی های بزرگ و کوچک با تکنولوژی های گوناگون به فروش میرسند ، درواقع اگر قصد تهیه یکی ازسیستمها رادارید بایکی از سرگرم کننده ترین بازارها روبرو میشوید.

نخست باید نظر سنجی درستی توسط فروشنده ازشما انجام شود تا درانتخاب بهترین نتیجه را دریافت کنید ،توجه کنید که بهترین دستگاه های گنجیاب بسته به استفاده شما وچیزی که ازفروشنده و تامین کننده این سیستم ها میخواهید میتوانید در ابعاد مختلف ،تکنولوژی های فوق پیشرفته شعاع زن،باسنسورهای گوناگون باشند.

برخی از بهترین دستگاه گنجیاب  قیمت انواع دستگاه طلایاب میتوانند نوع فلز، دررصدخالص بودن آن و همین طور نقطه دقیق را به صورت کاملا تضمینی به شما ارائه دهند.درواقع اگر میخواهیدخرید مطمئین داشته باشید ،اول باید مدلی مناسب را انتخاب کنید و از یک فروشگاه و شرکت معتبر تهیه نمائید.

بطور مختصر  در مورد انواع گنجیاب  ارزان توضیح میدهیم.

مدل های جی پی ارGPR موجود در بازار ایران یکی از گزینه هایی است مناسب افرادی خواهد بود که صرفا میخواهند فلز زیر زمین را تشخیص دهند .

خرید طلایاب و دستگاه های گنج یاب هاو فروش طلایاب موجود در ایران توسط کشورهای مختلفی تولید شده وواردبازارها میشوند ،مدل های المانی ،فرانسوی،ژاپنی،چینی،ترکیه مونتاژ ایران است .

نوع تفکیک در دستگاه های فلزیاب و بهترین دستگاه گنجیاب تصویری قطعا یکی از مهم ترین عوامل انتخاب و قرارگیری آنها دردسته بندی های مختلف است.درواقع اگر حساسیت کار برای شما بالا است ودر مورد محلی که قصد بررسی آن را دارید مطمئین نیستید بهتر است که گزینه های تشخیص نوع فلز و یا همان مدل های تشخیص طلارا انتخاب کنید.

البته که قیمت بهترین دستگاه گنجیاب ها بسته به شعاع و همانطور متراژی که درآن قابل تشخیص دارند متفاوت است.

مدل هایی مانند سوپرسنس،لورنز،آلفا،استورم ،جی پی ایکس 5000و… در بازار ایران به دلیل تفکیک  just Goldمحبوبیت زیادی دارند. البته که صرفا برند نمیتواند تعیین کننده همه چیز باشد و الویت باشد . خرید بهترین دستگاه گنجیاب که امکان تشخیص در خاک هایی که عمق کم تراز 5 متر رادارند عموما دردسر کم تری خواهند داشت .

چون این تست بسیار آسان توسط مدل های مختلف و حتی ضعیف بازار گذرانده میشودشرط اصلی این است که بهترین دستگاه گنجیاب بتواند فعالیت بهتری در خاک هایی با لایه های بالاتر و بیشتر داشته باشد.مدل هایی با قیمت دو تاسه میلیون تومان قطعا امکان بررسی نوع فلز در این عمق را نخواهند داشت.

راد فلزیاب
راد فلزیاب

حساسیت دستگاه  گنجیاب توانایی تشخیص اشیاء  فلزی از راه دور است شما میتوانید  آن را از کنترل صدا بر روی بلندگو مقایسه کنید ، اگر آن را کم تنظیم کنید  نمیتوانید صدا را از بهترین دستگاه گنجیاب بشنوید .اما اگر آن رابیش  از اندازه بالا تنظیم ، بیشتر آشکارسازی های باکنترل حساسیت  با توصیه سازندگان مشخص شده اند. در شرایط خاص ،حساسیت باید پایین باشد : مناطق حاوی مواد معدنی زیاد و خطوط برق نزدیک نمونه خوبی هستند.

فاکتورهای بسیاری برای خرید دستگاه  گنجیاب انتخاب نهایی وجود دارد  که برخی از آن ها متاسفانه در باور ما جای گرفته اند و شاید  بخشی از محدودیت استفاه از سیستم های قدرتمند تر باشد که تنها  دربازارهای جهانی عرضه  میشوند .

مثلا به طور مدام میشنویم دستگاه هایی که قیمت بالاتری دارند میتوانند کیفیت کار بالاتری داشته باشند و در واقع تشخیص نوع  دستگاه  گنج یاب را تضمین میکنند.درصورتی که این طور نیست .حتی برخی از مدل ها ممکن است قیمتی واقعی در بازار ایران نداشته باشند . در نتیجه باید بدانید که فلز یاب های صرفا گران ایده ال شما نخواهند بود.

شما می توانید کیفیت و کارایی هر کدام از فلزیاب ها و دستگاه های گنجیاب و فلزیاب ارزان  را روی وب سایت های بین المللی و همین طور فروشگاه ها وشرکت های معتبر مورد بررسی قرار دهید. در این صورت هم انتخاب شما آسان ترخواهد شد و هم احتمالا با مدل های مختلف موجود در بازار اروپا و امریکا آشنا می شوید.

انتخاب دستگاه هایی که فروش بالا دارند و در میان خریداران محبوب تر هستند نیز همیشه تکنیک انتخابی خوبی است. چون هم بهتر پشتیبانی می شوند و هم مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری آن ها در اسرع وقت حل می گردد.

باید بدانید که امکان تشخیص تصویری در دستگاه های گنجیاب  آن طور که برخی از وب سایت ها و فروشنده های مجازی روی آن مانور می دهند مهم نیست، در واقع این یک ویژگی اضافه است که توسط شرکت ها برای جذب حداکثری مشتری انجام می شود.

راد فلزیاب
راد فلزیاب

دراین مقاله ماسعی کرده ایم که شما عزیزان را با دستگاه های گنجیاب آشنا کنیم،شرکت راد فلزیاب سعی دارد با خدمات پس از فروش وتست وآموزش و گارانتی بهترین خدمات را به شما عزیزان ارائه نماید.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان ما تماس بگیرید.

09122200779